колеги днес сменях носачите на бравото като преди това махнах биалетките и сега незнам как да ги сложа като натисна носача надолу ли иначе неискат да влизат бравото е 1.8Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помогнете, не мога да сглобя колата
Collapse
X
-
Баткоти Оги е обяснил как стават нещата ееееееееее там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Аз не разбрах какво не можеш да вкараш, но аз ще ти опиша как го правя.Имам едно малко крикче хидравлично за 15 лв. и с него много си помагам , и с другият крик повдимам колата за да си ги наглася.Вместо малко крикче сигурно може и подходящо трупче да се ползва, но с крикчето може по лесно да си регулираш повдигането на шенкела.Първо ушите на тампоните.Вкарвам първо тампона с малката скоба. Предната беше до колкото помня и му завивам болтовете без да ги стягам.После вкарвам задният болт на задният тампон и него не го затягам.Единият отвор на тампоните при мен винаги бягаше и не влизаше болта.Големият тампон е един такъв по раздвижен. след като съм вкарал задният болт, с една щанга го наместваш без много усилие докато му вкараш болта.Позлд ги стягаш всички болтове на тампоните на скобите.После повдигам колата с крика.Позтавям малкото крикче така че да подпре шенкела , и започвам леко да пускам колата като се мачка пружината и шенкела се качва нагоре.По този начин шенкела отива над шарнира. и полека лека го набутваш.След като го набуташ без да го отпускаш много трябва да му сложип застопоряващият болт, иначе шарнира влиза много навътре в дупката на шенкела.Аз нямах голяма щанфа да го наъвам носача за да го вкарам, но с тези които имам ми се стори невъзможно да го помръдна за да го набутам.Някъде през цялата процедура набутваш леко и биалетката да си влезе в дупката.Товва е набързо описано.Поздрави и късмет.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
S_BANKOV написа:Баткоти Оги е обяснил как стават нещата ееееееееее там http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
Коментар
-
С дълго желязо / лост тръба/ законтряш носача отгоре и натискаш надолу като преди това не си завил законтрящия напречен болт на шенкела. Предната част на носача слиза надолу и пъхаш биалетката, връщташ носача обратно стягаш напречния болт, аз лично подпирам носача отдолу и леко пускам крика един два оборота за да премине болта през шенкела и стягам, после стягаш биалетката. това е .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nikolce написа:Не. До колкото разбрах, биалетката не се поддава достаъчно през носача, за да и сложиш гайката, това ли е проблема?
Коментар
-
mehanoveca написа:nikolce написа:Не. До колкото разбрах, биалетката не се поддава достаъчно през носача, за да и сложиш гайката, това ли е проблема?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Помогнете, не мога да сглобя колата
напънах ги влязоха колеги сега другия въпрос там където се стяга биалетата за стабилизиращата щанга стяга ли се или се стяга като се пусне колата на гумите незнам дали като я пусна дали ще има място да се бръкне да се стегне мисля да го стегна а отдолу гаиките които са да ги стегна след като колата е с гуми на земята
Коментар
-
Re: Помогнете, не мога да сглобя колата
сголобих сичко обаче имам един въпрос възможно ли е шарнирния болт на кормилния накраиник да се скъса днес като го затягах усещам как затягам и несвършва стегна се доста и после въртя с ключа трудно но направих няколко завъртя и несвършва да не съм разтегнал болта от пренавиване или да не превърта вътре самата ябълка
Коментар
-
Tornado написа:Има вероятност да превърта в конуса ,но има вероятност и да си оплескал резбата.Натискай с щанга отгоре и стягай ,но не до скъсване.
Коментар
-
Преди да се разпаднеш - ще ти продъни мозъка от силно и интензивно чукане на всеки оборот на гумата. Няма начин да не го чуеш, но трябва веднага да спреш и да провериш. А накрайникът не се ли опира нагоре в стаб. щанга, ако все пак се измъкне? Демек тя да му е като контра и да пречи на изваждането?
Коментар
-
ogi28b написа:Преди да се разпаднеш - ще ти продъни мозъка от силно и интензивно чукане на всеки оборот на гумата. Няма начин да не го чуеш, но трябва веднага да спреш и да провериш. А накрайникът не се ли опира нагоре в стаб. щанга, ако все пак се измъкне? Демек тя да му е като контра и да пречи на изваждането?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар