Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Взаимозаменяемост на амортисьори - брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Взаимозаменяемост на амортисьори - брава 1.6

    Здравейте, колеги, става дума за едно неоктриваемо тропане вдясно, което си мислим, че е от амортисьора, знам, че ще се разбере, чак като се смени, пък за риска само не ми се хвърлят едни 200 лв за нови амортисьори, при по-резки неравности, примерно легнали полицаи се чува едно туп, вдясно и това е?! Ако търся амортисьор втора употреба само за проба, да покарам малко с него, от какви мотори би ми бил свършил работа? От браво/мареа едни и същи ли са, от какви мотори? Говоря за преден, до колкото знам са еднакви ляв и десен
    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

    #2
    За моделите Браво и Брава след 01.1996г.>> след № на рама 4085697 >>иЗа моделите Браво и Брава след 95 >> 01.96г. до № на рама 4085697
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Това хубаво, ама от кои бензинови мотори, от всички ли?
      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

      Коментар


        #4
        Погледни под калника дали противоударния маншон не е скъсан, от него се получава
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Погледни под калника дали противоударния маншон не е скъсан, от него се получава
          как ще тропа от противоударния ТАМПОН когато се е скъсал???
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Аз 2 пъти съм сменял за 9 години предни и слагам от Типо 2ра употреба.Разликата е само в резбата на стержена.На бравата е малко по дълга резбата а за типото е по къса.Карам амортисъора на стругар да му удължи резбата с 9мм и няма никакви ядове.
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              Добре де, какво става, че ги сменяш, започват ли да тропат или изпускат, защото не мога да видя да са изпуснали, нито се люлее колата, а потропва леко
              кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
              кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

              Коментар


                #8
                колега от каквато и брава/о да вземеш стават,само от хгт не знам дали ще станат
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  nsn написа:
                  колега от каквато и брава/о да вземеш стават,само от хгт не знам дали ще станат
                  от ХГТ не ставата в петите долу, а иначе от тампона блъска направо желязо в желязо.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    А защо си мислиш че е от амортисъора.Носачи сменял ли си скоро.Как са?????Да не тропа някой болт.Моята и тя тропаше отдясно и излезна кормилен накрайник...Едно тъпо тропане такова странно беше..
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      Бях пуснал тема преди време, но така и не се намери, ходих по какви ли не сервизи и диагностици, всички казаха, че като се свали амортисьора ще се види, но най-вероятно е амортисьора. Носачите и биелетките са сменени, предницата е прегледа няколко пъти, клатиха последния път майсторчетата, пък другия държеше тампоните на стабилизираща щанга, казаха, че всичко е ок, навярно е амортисьорът! Колебая се да купя един, да я разглобим и да я сглобим с другия амортисьор, защото, ако не е амортисьора да извадя 200 лв на вятъра не ми се струва добра идея Пък може да я разглобим, да не видим нищо и да я сглобим, ако нямам амортисьор за проба Май във всички случаи едни 25-30 лв за отваряне и затваряне ще отидат на вятъра, пък да видим, само това остана, което ме дразни, другото всичко по колата е ок, като изключим, че я подпряха два пъти на паркинга, ама не е нещо фрапантно, дразни ме това тропкане При мен тропа не винаги, от кормилен накрайник ще ти тропка постоянно и при по-малки неравности, докато при мен се проявява само при големи препятствия, по легнали полицаи най се усеща, по топчета от легнали полицаи и така, иначе при леки неравности не го чувам, няма го?!
                      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        nsn написа:
                        колега от каквато и брава/о да вземеш стават,само от хгт не знам дали ще станат
                        от ХГТ не ставата в петите долу, а иначе от тампона блъска направо желязо в желязо.
                        Банков отново говориш без да мислиш:противоударния тампон дори да го няма,при здрави амортесьори ти ми кажи как пружината ще се сгъне толкова много(всички навивки да се докоснат за да може амортисьора да се згъне максимално)та да удари желязо в желязо,говорим за нормално окачване а не за рязани пружини
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          А да те питам ти знаеш ли с какво окачване и как точно му тропа, хлопа, или блъска каквото е там. Аз в момента съм със скъсан такъв тампон и блъска точно желязо в желязо, но съм го оставил за по топли времена а и тука нямам скоби, така че това беше вариант.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Сега вали пред нас, ще сляза да огледам подробно, ако видя нещо на око ще пиша
                            кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                            кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              А да те питам ти знаеш ли с какво окачване
                              сигурно окачването му е сток щом пита от какъв модел ще стане амортисьора иначе ще е много тъпо да е със спортно окачване и да пита за обикновен амортисьор :D
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X