ЧНГ Живи и здрави и много безаварийни км. през новата година, викам да посрещнем и следващата Та, проблема е следният: когато запаля колата (т.е. изтинала е), спира много добре, чак ми блокира задното колело (десното, което не е добре де). След 3-4 спирания, или след първото натискане на педала до край (изобщо първото след тръгването), когато блокира задното колело, вече не спира както трябва. Трябва доста по-силно натискане на педала. Същото важи и когато дълго карам без да натискам педала - първите 2-3 пъти спира прекрасно, след това вече не. Идеи какво да правя, и на какво се дължи това поведение?Въпросното колело, което блокира е със сменено цилиндърче (на другото превъртях гайката на тръбичката, и поради липса в момента на чираци го оставих така), накладките са нови, но това предполагам няма голямо значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем задни барабанни спирачки
Collapse
X
-
Няма маркуч там, тръбичката влиза направо в цилиндърчето. За въздух как да проверя? Като обезвъздушавах, изчаках да потече чиста спирачна течност от щуцерите и тогава ги завих."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Има, има маркуч!Там при захващането на задния носач за моста. Късо е, но има.Иначе при подскачането на носача ще огъва тръбичката ако няма маркуч.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
А ръчната как се държи при тези условия? аз сменах есента задни барабани и накладки и имах подобен проблем и се оказаха нераздвижени лостчета на задните челюсти. Казвам в множествено число понеже на всяко колело има по една от челюстите с едно лосче за ръчната. Но ръчната ми правеше номера доста на мен и от там се удетих какво е. Даже един хубав ден успя да ми посини единия барабан. Другото което се сещам е да си провериш нивото на спирачната течност. По-лесно е от колкото да лягаш под колата и да гледаш дали не тече от колелото. при натискане на спирачката.kluchar: Ако има въздух няма ли да се държи точно обратното или се бъркам? Първите няколко пъти да не спира и на пореднто онатискане да спре.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колега извинявам се само ще попитам един въпрос .. да не отварям нова тема ! на темпрата десния барабан не спираше и смених цилиндърчето и обезвъздуших обаче пак е по слабичко от лявота .. и не спира както трябва ,накладките са като нови ,ръчната бетон и само да ви попитам каде точно се намира "кантарчето" знам че може да се регулира.. да го отпусна малко ? поздрави колега !FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Задните спирачки се състоят от барабан, накладки, спирачен цилиндър и спирачни маркучи. Това са нещата, които рано или късно се износват или остаряват и блокират и имат нужда от подмяна с нови. Всеки, който е сменилнякое от нещата и проблемите му продължават, е хубаво да смени и другите компоненти, особено маркучите, ако не са сменяни никога. Спирачната течност на всеки две години - тя е ясна. Кантарът не мисля, че трябва да се пипа от всеки, а само в сервиз, където може да се калибрира с апаратура. Иначе можеш да го видиш, като проследиш спирачните тръбички от барабана напред тръгваш и някъде в средата на колата (странично) и в предната част на моста или пред самия мост. Обикновено там стои кантарчето. В него влизат няколко метални тръбички и е захванато така спрямо шасито, че едно лостче мести едно буталце, като колата се натоввари. Аз нямам де, ама по принцип е горе долу така.
Коментар
-
fuel injekcion написа:Колега извинявам се само ще попитам един въпрос .. да не отварям нова тема ! на темпрата десния барабан не спираше и смених цилиндърчето и обезвъздуших обаче пак е по слабичко от лявота .. и не спира както трябва ,накладките са като нови ,ръчната бетон и само да ви попитам каде точно се намира "кантарчето" знам че може да се регулира.. да го отпусна малко ? поздрави колега !Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:fuel injekcion написа:Колега извинявам се само ще попитам един въпрос .. да не отварям нова тема ! на темпрата десния барабан не спираше и смених цилиндърчето и обезвъздуших обаче пак е по слабичко от лявота .. и не спира както трябва ,накладките са като нови ,ръчната бетон и само да ви попитам каде точно се намира "кантарчето" знам че може да се регулира.. да го отпусна малко ? поздрави колега !FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Свали единия и го ползвай за мостра да си направиш тефлонови маркучи. Правят ги за 5 минути пред теб и струват на практика същото, като гумените. Като го сложиш, повече никога няма да се налага да го сменяш, в близките 20-30 години. Единствено има нужда да внимаваш в първите няколко спирания и да ги огледаш за евентуални течове на пресованата част, все пак е възможно пресата да не го запечати добре. То и с гуменяка е същото. Но тефлоновите стават вечни за колата.
Коментар
-
Ясно - ще се сменяват маркучета. Аз ако знаех че има, щях да ги сменя с накладките, ама... а де, човек се учи докато е жив Благодаря за съвета! Направо ще отида да направят тефлонови, щом кавате, че са по-добри"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Аз имах проблеми със задните спирачки. Смених всички маркучи и има подобрение, но май още може да се желае.Проблемът стана след като смених задните накладки. Не съм сигурен, дали няма ръб на барабана, а новите да са малко оп-широки. Аз не съм ги виждал, сменяха ми ги в сервиз и сега си мисля все това. Ако не ме домързи на лято ще ги разглобя и сам ще ги видя. Ама това ако не ме домързи само.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Да не правя нова тема използвам тази на колегата И така проблема ми е следния съвсем леко не знам дали си втълпявам или е така , че ми задържат задните колела понякога но е много леко днеска го забелязах бях спрял на светофар и пуснах спирачките и колата не помръдна дори дръпнах ръчната и я пуснах разлика нямаше .. ( Диск нямам крив спирачките или колата въобще не тресат,бият ) Какво би било ? Също днеска по рано преди да се случи това минах през един легнал полицай по бързо 30-тина км и ми присветна (О) Подобен символ във червено предполагам ,че е за спирачки нещо си ? Ако ме насочите какво да правя ще е суперFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
(О) вика да погледнеш предна лява накладка, дали е свършила или просто кабела се мандахерца и замасява. Отзад си сдискове нали? Сваляй и апаратите и си почистваш, смазваш, и монтираш. Проверява се лесно дали задържат, просто много ще греят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар