Ами, колата е Fiat Bravo 96година 1.8 113/115 коня, че не знам и аз. Така спирам, че педала си е натиснат над половината и колата все още върви. Като се наложи да махна едната гума, видях, че дисковете ми имат голям ръб. Въпроса ми е, тези дискове могат ли да минат на на стругар, да го кажа така, да поизпили ръба или го няма тоя шанс и трябва да се купят нови дискове? Също така, предни накладки за този модел, някой ще ми каже ли какви да търся и от къде? Другият въпрос, ако сменя само накладките а дисковете ги оставя с този ръб, ще спира ли добре, въобще добре ли е така? Нямам ABS, ако това е от значение. Не съм от знаещите.Темата е преместена в правилния раздел."Модераторски екип на fiat-bg.org"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно накладки и дисковете на Fiat Bravo?
Collapse
X
-
Щом имат голям ръб дисковете значи са под допустимия минимум и са за смяна, а с тях и нови накладки. Аз взех вентилирани и нарязани АТЕ , ама на теб и обикновени ненарязани ще ти свършат работа- търси на Текстар са хубави дисковете, накладките им също са много добри. Не си взимай евтини накладки че те хабят дисковете и свирят.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
Втора ръка дискове може да са прегрявани. Нож с две остриета. Ръбът не е показател за нищо. Ръбът показва единствено, че накладката не ляга върху целия диск и нищо повече. Правилно е да се измери дебелината на диска и ако е под или равно на минимума - да се подмени. Ако е над минимума, бих ги сменил само ако плюсът е по-малко от 0.5 мм. Но различни шофьори - различни стилове. Предишния път дисковете ми бяха (ако не бъркам) над милиметър по-тънки от минимума и не съм имал проблеми
Коментар
-
Re: Относно накладки и дисковете на Fiat Bravo?
qnkov написа:Ами, колата е Fiat Bravo 96година 1.8 113/115 коня, че не знам и аз. Така спирам, че педала си е натиснат над половината и колата все още върви. Като се наложи да махна едната гума, видях, че дисковете ми имат голям ръб. Въпроса ми е, тези дискове могат ли да минат на на стругар, да го кажа така, да поизпили ръба или го няма тоя шанс и трябва да се купят нови дискове? Също така, предни накладки за този модел, някой ще ми каже ли какви да търся и от къде? Другият въпрос, ако сменя само накладките а дисковете ги оставя с този ръб, ще спира ли добре, въобще добре ли е така? Нямам ABS, ако това е от значение. Не съм от знаещите.Темата е преместена в правилния раздел."Модераторски екип на fiat-bg.org"Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ogi28b написа:Втора ръка дискове може да са прегрявани. Нож с две остриета. Ръбът не е показател за нищо. Ръбът показва единствено, че накладката не ляга върху целия диск и нищо повече. Правилно е да се измери дебелината на диска и ако е под или равно на минимума - да се подмени. Ако е над минимума, бих ги сменил само ако плюсът е по-малко от 0.5 мм. Но различни шофьори - различни стилове. Предишния път дисковете ми бяха (ако не бъркам) над милиметър по-тънки от минимума и не съм имал проблеми
Коментар
-
Още нещо важно, 1.8 обикновенно са с вентилирани дискове, когато диска е износен и ако е охлаждан с вода примерно на автомивка или от локва/ в повечето случай става по невнимание/ има голяма вероятност витлото вътре да се е спукало. А това е много опасно и може да доведе до пръсване на диска при следващо натоварване. Аз карам с Брембо макс двойно вентилирани и накладки на тексар, цената на накладките беше около 40-50лв. а дисковете бяха към 90лв. Съветвам те да си свалиш старите накладки по тях да купуваш нови, понякога има разминаване в накладките с 1-2 мм., което ще ти причини дискомфорт при спиране.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ти караш с накладки за 40лв, обаче неговите най-вероятно са 151мм (твоите са 156), и струват двойно повече, ако има късмет Но подкрепям мнението за текстар - прекрасни са.А, и ЧНГ Успешна нова година желая"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Днес питах за накладки. Казаха ми че има някакви от 30 и нещо от 40 и от 60 и нещо. Само марката на тия от 60 я запомних - Феродо. Понеже засега мога да отделя пари само за 1, ще взема накладки, а накрая на месеца дискове. Аз там си казах само марка, година, двигател и не ме питаха за никакви мм относно накладки и т.н.? Тези текстар 40 и кусор лева ли си накладките? Може тях да ми е казала тогава жената, но не запомних просто. Питах я и за дискове, каза, че са вентилирани и бяха от 60 лева и някакви от 50. Тия от 60 мисля, че бяха Феродо пак. Ще търся сега тези накладки текстар и се надявам да са в сума по малка от 50 лева. Но чувам, че скърцат от други форуми. Ако тия текстар са скъпи, просто ми кажете кои да не взимам от евтините и всичко ще е ток.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Текстар за тоя модел са от 90лв нагоре освен ако нямаш отстъпка дилърска някъде. А Феродо са пълен отврат, пробвал съм от 3-те им серии FSL , FDB , FQT и трите са гола вода, даже на едните накладката едната и изпадна феродото ей така се отлепи без да е износена и до половината накладката.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Re: накладки
mariatodorova написа:Колеги,аз и баща ми на Алфата и на сестра ми на гранде пунто ползваме накладки,,Raicam,,не са скъпи бих казала много евтини и много качествени,много добре спират,не износват диска,не свирят,дори и когато са много загрели не си губят качествата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар