Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След смяна на предните дискове, педала на спирачката омекна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ето че тук се появи и понятие - "апарати за вентилирани спирачки"... нещо което беше добре да ми го кажат и в магазина ...Можете ли да ми разясните с 2 изречения, каква е разликата в апаратите ?

    Коментар


      #47
      Може. 1.Апарата е с ход предназначен за дискове с дебелина от 18.2 до 20мм Сега си усетил разликата между "продавач-консултант" и "магазинер" или "търгаш"
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #48
        Човече, това да ти е обица на ухото за напред. Преди да купиш нещо, винаги проверявай какво точно ти трябва. Просто да знаеш какво да гледаш в магазините. Ако не, най-малкото което можеш да направиш е да вземеш старата част за сравнение.В случая мен даже ми е интересен хода на буталата, голям мегдан имат явно .Всъщност е тъжно. Утре ще стане нещо, и в новините ще пише "несъобразена скорост", да не дава господ. Лекарите правили грешки,... А тези?
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #49
          АУ! Ще ги запаля с бензин тия! 100 пъти питах - тези ли са - тези са. Даже и малкия талон от колата му дадох, да си намери в системата точния модел според колата - тоя ми вика тия са твоите - без абс, декември 1997, мареа комби... то какво стана .... потрес и ужас! Сега тия 12 мм ще си ги бия от главата

          Коментар


            #50
            А ти не видя ли разликата при монтажа?
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #51
              Не, хич не ми направи впечатление. Даже не съм ги и сравнявал. Свалих едните и сложих другите. Просто педала на спирачката пропадна малко по-надолу. Проблемите основните бяха от помпата, чиито гумички бяха издали багажа. Сега вече не зная какво да правя. Ако взема 20мм и нещо не стане като хората, пак ще започне шоу. Признавам, наистина не знаех че има апарати за вентилирани и за не-вентилирани дискове. Не зная къде е логиката на една и съща кола и мотор да правят италианците такива изгъзици, ама ...утре ще се ръся сигурно за нови дискове - дано да станат нещата и ще направя мазало в магазина. Старите са над 11мм, и ще ги пусна за продан. Те така или иначе са напълно изправни

              Коментар


                #52
                Ma®tin написа:
                АУ! Ще ги запаля с бензин тия! 100 пъти питах - тези ли са - тези са. Даже и малкия талон от колата му дадох, да си намери в системата точния модел според колата - тоя ми вика тия са твоите - без абс, декември 1997, мареа комби... то какво стана .... потрес и ужас! Сега тия 12 мм ще си ги бия от главата
                Не искам да съм лош, ама и ти имаш вина . Като си видял че старите са вентилирани трябвало е да търсиш такива. Всъщност в първото мнение още казваш че дисковете са плътни, и леееко загатваш че старите били вентилирани. Още тогава щяха да ти кажат хората че не са това твоите дискове.
                Ma®tin написа:
                Не, хич не ми направи впечатление. Даже не съм ги и сравнявал. Свалих едните и сложих другите. Просто педала на спирачката пропадна малко по-надолу. Проблемите основните бяха от помпата, чиито гумички бяха издали багажа. Сега вече не зная какво да правя. Ако взема 20мм и нещо не стане като хората, пак ще започне шоу. Признавам, наистина не знаех че има апарати за вентилирани и за не-вентилирани дискове. Не зная къде е логиката на една и съща кола и мотор да правят италианците такива изгъзици, ама ...утре ще се ръся сигурно за нови дискове - дано да станат нещата и ще направя мазало в магазина. Старите са над 11мм, и ще ги пусна за продан. Те така или иначе са напълно изправни
                Не се нервирай, след смяната всичко трябва да е наред вече. А това за различните видове спирачни системи, има и по-голями изгъзици. На едно пежо 205, задни цилиндърчета излизаха 5 различни модела по каталог. Докато не отидохме с оригиналното, нямаше как да стане.Продавай старите, сложи нови 20мм -трови дискове, и пиши тук какво е станало.
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  #53
                  АЗ в магазина казах каква са старите. Бях с колата и нямаше как да им ги покажа. Те ми предложиха тези. Другия вариант, който имаха бяха спортни, вентилирани за сто и незнам си колко лв. , На кутията пишеше - 1.6, 16V Weekend ... нормално е човек да се довери. Все пак уж купуваш нещо просто - нормално е да се довериш на "продавачите", след като са проверили в системата и каталога ...

                  Коментар


                    #54
                    Обикновенно вентилирани на 1.6 е на автоматичните скорости и на 1.8 и дизелите. На 1.6 обикновенно е с тънкия(плътния) диск. Много вероятно е някои да е сменил апаратите заедно с дисковете преди колата да доиде при теб(аз съм го правил на 7-8 фиата) Прави се заради значителното подобрение на спирачките...
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #55
                      Другия вариант е да си купиш апарати за тези дискове, а после може да продадеш твоите.Но да караш с невентилирани дискови и с апарати за вентилирани е направо недопустимо...
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #56
                        Възможно но не и препоръчително...
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #57
                          Продавачите нямат никаква вина. Хващам се на бас, че ако си напишеш ВИН на колата и проверим, ще излезе резултат тънък диск, а не вентилиран. Какво е виновен продавачът, че не си с оригинални спирачни апарати? Все едно аз да си монтирам маховик от Браво 2.0, да сложа съответния съединител, след време да продам колата и новият собственик като сменя съединител - да си купи правилен съединител според ВИН-а, а после да се хване за палците, щото не знае, че аз го финтирам с друг маховик. Така е и при теб. А да не сравниш старата с новата част, си е 101% твоя грешка. Приеми я и опитай да продадеш тънките дискове, и ще ти остане успокоението, че си с нова помпа на спирачките или там каквото си сменил. И почерпи, защото не се е случило нищо непоправимо, за щастие.Настръхвам, като се замисля колко хора сами си правят колите, без да са наясно с елементарни неща. Сигурно има десетки теми за смяна дисковете на 1.6.

                          Коментар


                            #58
                            Ma®tin написа:
                            Не, хич не ми направи впечатление. Даже не съм ги и сравнявал. Свалих едните и сложих другите...
                            Човек не, че нещо, ама да не направиш разлика между плътен и вентилиран диск. Направо ти се чудя на акъла, че сам си си ги сменил.А пък точно, че си бил с колата при магазина и не си могъл да им ги покажеш!? То само леко като се нагъзиш и ще видиш дали са вентилирани или не са.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              По ВИН-а, това излиза - сегашните ми дискове са такива. Неправилно се изразих. Видях, че са по тънки от старите, но не ми обърнах внимание (не се зачетох в интернет и форумите), защото в магазина ми обясниха, че плътните са такива, вентилираните малко по-дебели, но и двата стават защото апарата щял да си обере разликата. А и след смяната и поставените нови накладки, след обезвъздушаването, спираше нормално, само педала пропадна малко по-надолу. На другия ден минах и на преглед. Човека там видя че са нови, лъскави и ми каза - я са да видим свършил ли си работа-качи се в колата, на валяците и четирите задържаха напълно еднакво и той ми каза учудено - рядко уредите да измерят еднакви стойности на четирите колела и това беше...явно сега, феродото е понамаляло с мм, 2 и затова изчезнаха напълно ...Не зная какво е правено по колата в Италия, но е факт, че това е третото нещо, което не излезе по ВИН -преди дисковете имаше нещо, което не стана но не помня какво точно, и го върнах (че едно ли нещо се смени на тая кола и вече забравям) след дисковете, радиатора не беше същия...Сега спирачните апарати - уж са като тези от картинката ... но явно не са

                              Коментар


                                #60
                                Ами ако това ти е изкарало по твоя ВИН, то трябва да си с вентилирани дискове.Така, че няма нищо нередно.Просто:- си взел грешни дискове- мърливо отношение към смяната имНе е допустимо такива разлики да не ти направят впечатление!
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X