Ето че тук се появи и понятие - "апарати за вентилирани спирачки"... нещо което беше добре да ми го кажат и в магазина ...Можете ли да ми разясните с 2 изречения, каква е разликата в апаратите ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След смяна на предните дискове, педала на спирачката омекна
Collapse
X
-
Човече, това да ти е обица на ухото за напред. Преди да купиш нещо, винаги проверявай какво точно ти трябва. Просто да знаеш какво да гледаш в магазините. Ако не, най-малкото което можеш да направиш е да вземеш старата част за сравнение.В случая мен даже ми е интересен хода на буталата, голям мегдан имат явно .Всъщност е тъжно. Утре ще стане нещо, и в новините ще пише "несъобразена скорост", да не дава господ. Лекарите правили грешки,... А тези?
Коментар
-
АУ! Ще ги запаля с бензин тия! 100 пъти питах - тези ли са - тези са. Даже и малкия талон от колата му дадох, да си намери в системата точния модел според колата - тоя ми вика тия са твоите - без абс, декември 1997, мареа комби... то какво стана .... потрес и ужас! Сега тия 12 мм ще си ги бия от главата
Коментар
-
Не, хич не ми направи впечатление. Даже не съм ги и сравнявал. Свалих едните и сложих другите. Просто педала на спирачката пропадна малко по-надолу. Проблемите основните бяха от помпата, чиито гумички бяха издали багажа. Сега вече не зная какво да правя. Ако взема 20мм и нещо не стане като хората, пак ще започне шоу. Признавам, наистина не знаех че има апарати за вентилирани и за не-вентилирани дискове. Не зная къде е логиката на една и съща кола и мотор да правят италианците такива изгъзици, ама ...утре ще се ръся сигурно за нови дискове - дано да станат нещата и ще направя мазало в магазина. Старите са над 11мм, и ще ги пусна за продан. Те така или иначе са напълно изправни
Коментар
-
Ma®tin написа:АУ! Ще ги запаля с бензин тия! 100 пъти питах - тези ли са - тези са. Даже и малкия талон от колата му дадох, да си намери в системата точния модел според колата - тоя ми вика тия са твоите - без абс, декември 1997, мареа комби... то какво стана .... потрес и ужас! Сега тия 12 мм ще си ги бия от главатаMa®tin написа:Не, хич не ми направи впечатление. Даже не съм ги и сравнявал. Свалих едните и сложих другите. Просто педала на спирачката пропадна малко по-надолу. Проблемите основните бяха от помпата, чиито гумички бяха издали багажа. Сега вече не зная какво да правя. Ако взема 20мм и нещо не стане като хората, пак ще започне шоу. Признавам, наистина не знаех че има апарати за вентилирани и за не-вентилирани дискове. Не зная къде е логиката на една и съща кола и мотор да правят италианците такива изгъзици, ама ...утре ще се ръся сигурно за нови дискове - дано да станат нещата и ще направя мазало в магазина. Старите са над 11мм, и ще ги пусна за продан. Те така или иначе са напълно изправни
Коментар
-
АЗ в магазина казах каква са старите. Бях с колата и нямаше как да им ги покажа. Те ми предложиха тези. Другия вариант, който имаха бяха спортни, вентилирани за сто и незнам си колко лв. , На кутията пишеше - 1.6, 16V Weekend ... нормално е човек да се довери. Все пак уж купуваш нещо просто - нормално е да се довериш на "продавачите", след като са проверили в системата и каталога ...
Коментар
-
Обикновенно вентилирани на 1.6 е на автоматичните скорости и на 1.8 и дизелите. На 1.6 обикновенно е с тънкия(плътния) диск. Много вероятно е някои да е сменил апаратите заедно с дисковете преди колата да доиде при теб(аз съм го правил на 7-8 фиата) Прави се заради значителното подобрение на спирачките...
Коментар
-
Продавачите нямат никаква вина. Хващам се на бас, че ако си напишеш ВИН на колата и проверим, ще излезе резултат тънък диск, а не вентилиран. Какво е виновен продавачът, че не си с оригинални спирачни апарати? Все едно аз да си монтирам маховик от Браво 2.0, да сложа съответния съединител, след време да продам колата и новият собственик като сменя съединител - да си купи правилен съединител според ВИН-а, а после да се хване за палците, щото не знае, че аз го финтирам с друг маховик. Така е и при теб. А да не сравниш старата с новата част, си е 101% твоя грешка. Приеми я и опитай да продадеш тънките дискове, и ще ти остане успокоението, че си с нова помпа на спирачките или там каквото си сменил. И почерпи, защото не се е случило нищо непоправимо, за щастие.Настръхвам, като се замисля колко хора сами си правят колите, без да са наясно с елементарни неща. Сигурно има десетки теми за смяна дисковете на 1.6.
Коментар
-
Ma®tin написа:Не, хич не ми направи впечатление. Даже не съм ги и сравнявал. Свалих едните и сложих другите...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
По ВИН-а, това излиза - сегашните ми дискове са такива. Неправилно се изразих. Видях, че са по тънки от старите, но не ми обърнах внимание (не се зачетох в интернет и форумите), защото в магазина ми обясниха, че плътните са такива, вентилираните малко по-дебели, но и двата стават защото апарата щял да си обере разликата. А и след смяната и поставените нови накладки, след обезвъздушаването, спираше нормално, само педала пропадна малко по-надолу. На другия ден минах и на преглед. Човека там видя че са нови, лъскави и ми каза - я са да видим свършил ли си работа-качи се в колата, на валяците и четирите задържаха напълно еднакво и той ми каза учудено - рядко уредите да измерят еднакви стойности на четирите колела и това беше...явно сега, феродото е понамаляло с мм, 2 и затова изчезнаха напълно ...Не зная какво е правено по колата в Италия, но е факт, че това е третото нещо, което не излезе по ВИН -преди дисковете имаше нещо, което не стана но не помня какво точно, и го върнах (че едно ли нещо се смени на тая кола и вече забравям) след дисковете, радиатора не беше същия...Сега спирачните апарати - уж са като тези от картинката ... но явно не са
Коментар
-
Ами ако това ти е изкарало по твоя ВИН, то трябва да си с вентилирани дискове.Така, че няма нищо нередно.Просто:- си взел грешни дискове- мърливо отношение към смяната имНе е допустимо такива разлики да не ти направят впечатление!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар