Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След смяна на предните дискове, педала на спирачката омекна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега извинявай че ти пиша в темата но, и при мен след смяна на предни накладки пропадна педала на спирачките,опитахме да обезвъздушим но не става пак си пропада и държат само задните колела. Някой да каже АБС трябва ли да се обезвъздуши.

    Коментар


      #17
      BiZoNa написа:
      Колега извинявай че ти пиша в темата но, и при мен след смяна на предни накладки пропадна педала на спирачките,опитахме да обезвъздушим но не става пак си пропада и държат само задните колела. Някой да каже АБС трябва ли да се обезвъздуши.
      просто не са легнали още ,покарай 100км грацко с по ранни спирания да не направиш беля и си готов !!
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #18
        Не само гръцко, но и българско да е, пак става.

        Коментар


          #19
          Не съм сигурен че ще се оправи само с това колега.

          Коментар


            #20
            Умишлено пиша, след като смених накладките, обезвъздуших системата и минах скромните 1000км за 10 дни.Педала се вдигна с много малко. Накладките легнаха на дисковете и при рязко спиране държат. Ако обаче се спускам дълго (1-1.5 км) и леко натискам спирачката (да поддържам ограничението от 50км за града) педала си пропада, пропада и ако натисна до долу - предните пак не държат, за задните е малко съмнително. Ако веднага пусна спирачката и пак я натисна си хващат четирите от първия път. На техническия преглед нямаше никакви отклонения и при четирите колела. Или дебелината на предните дискове ебава нещата, или проблемът е другаде. Като имам възможност ще замеря с шублер, дебелината на дисковете (когато смених накладките, установих, че няма почти никакво износване и на двата диска, но пък откакто съм ги сменил съм минал не повече от 10-13 хиляди)

            Коментар


              #21
              A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                muns61 написа:
                A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...
                Бах ти глупостите.Имаш гумичка или клапан,която не позволява спирачната теччност да се връща обратно в казанчето.Там е проблема.Другия вариант е да не е объзвъздушена добре системата.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  напротив наистина е често срещано явление-течноста се върти в кръг,а педала потъва и спирачки никакви,в същото време няма загуба на течност.клапан няма никакъв,а за гумичката се знае какво следва като се износи-въртележка

                  Коментар


                    #24
                    FGRC написа:
                    muns61 написа:
                    A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...
                    Бах ти глупостите.Имаш гумичка или клапан,която не позволява спирачната теччност да се връща обратно в казанчето.Там е проблема.Другия вариант е да не е объзвъздушена добре системата.
                    Спирачна помпа отварял ли си? Точно гумичките, или още маншетите, бутат спирачната течност към спирчките, като не позволяват на тази течност да минава покрай тях и да отива зад буталото. Демек, към казанчето, ама не вдига нивото. Като натиснеш рязко, маншета се разтваря от налягането и уплътнява, а при лек натиск пропуска и педала пропада.Ако си виждал помпа със специален такъв клапам, дай и аз да видя.Съжалявам, по-просто не мога да го обясня за неспециалисти, но не ми се рисуват схеми.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      е точно за този клапан питах и аз-просто няма такъв.иначе на повечето съвременни коли помпите много рядко се скапват,а вповечето случаи когато се скапат ефект е както при колегата и по-рядко пускат отзад течноста.това лесно се проверява-като се помпи педала ако излизат мехури в казанчето за течноста,то работата е ясна.

                      Коментар


                        #26
                        muns61 написа:
                        FGRC написа:
                        muns61 написа:
                        A дано след още 1000 км узрееш за идята, че спирачната ти помпа е за смяна. Гумичките са се избасали и при лек натиск не се разпъват, а течността минава покрай тях. Много характерен симтом.Дано до тогава не те предаде помпата и в неподходящ момент да изгубиш съвсем спирачки...
                        Бах ти глупостите.Имаш гумичка или клапан,която не позволява спирачната теччност да се връща обратно в казанчето.Там е проблема.Другия вариант е да не е объзвъздушена добре системата.
                        Спирачна помпа отварял ли си? Точно гумичките, или още маншетите, бутат спирачната течност към спирчките, като не позволяват на тази течност да минава покрай тях и да отива зад буталото. Демек, към казанчето, ама не вдига нивото. Като натиснеш рязко, маншета се разтваря от налягането и уплътнява, а при лек натиск пропуска и педала пропада.Ако си виждал помпа със специален такъв клапам, дай и аз да видя.Съжалявам, по-просто не мога да го обясня за неспециалисти, но не ми се рисуват схеми.
                        .Колега извинявай за написаното.Синчето докато съм бил в гаража е решило да показва знания и явно не е бил в този час.Това не е моя стил на писане.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          Същите симптоми бяха при мен, и след смяна на помпата се оправи.При мен много рядко се случваше да изчезнат предните спирачки и то предимно след по-динамично каране!
                          Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

                          Коментар


                            #28
                            Май ще трябва да мисля за смяна на помпата... Но преди да се впусна в това приключение, искам да попитам, дали има опция - ремонт, рециклиране на спирачната помпа, или само нова ?

                            Коментар


                              #29
                              Ma®tin написа:
                              Май ще трябва да мисля за смяна на помпата... Но преди да се впусна в това приключение, искам да попитам, дали има опция - ремонт, рециклиране на спирачната помпа, или само нова ?
                              Помпа да рециклираш не е работа.замазваш полужението за малко.Ти казваш,че като се движиш по наклон и натискаш спирачката да спазваш ограничнието и тогава не ти даржат.Съмнявам се да има кола (по нашия ценови диапазон),която да изкаржи 1-2 км. на постоянно натиснати спирачки(дори и леко) и после да хващат.Спирачките прегряват колеги и така се случват нещата,Това не е един ли 2-пати доказано.Вкючваш на по ниска предавка да подържаш ограничението и така.

                              Коментар


                                #30
                                Ma®tin написа:
                                Май ще трябва да мисля за смяна на помпата... Но преди да се впусна в това приключение, искам да попитам, дали има опция - ремонт, рециклиране на спирачната помпа, или само нова ?
                                Одавна трябваше да си подменил спирачната помпа. Колегите са ти казали. За рециклирането - самото рециклиране е подмяна на гумичките, пружината и ........................Има ремонтни комплекти. Само че трябва да се оцени и помпата отвътре. Ако е чугунена отливка, по-добре не рециклирай. Поставянето на дискове с 2мм по-тънки е абсолютно НЕДОПУСТИМО. Доста често допустимото износване е 1.8мм, въпреки че в случая не става въпрос за това. За дисковете опасност няма, но спирачната ти система крие рискове. ПРедстави си комбинацията от износени накладки и износените ти вече по-тънки дискове. В каква позиция са водачите на апаратите и самите бутала на апаратите! Вообще риска който си поел е крайно неразумен. Събери средства и си оправи колата, за да не се пребиеш някъде за 100-200лв. Успех.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X