Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем: задържа едно от задните колела.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем: задържа едно от задните колела.

    Четох, рових, нищо не намерих, затова го пускам като питане. Ако има подобна тема, моля да бъда извинен!. Проблема е следния: едно от задните колела леко задържа. Сутринта дръпнах ръчната докато чистя снега по колата и след като се качих и свалих ръчната при потегляне се усещаше това приклякане на купето, както когато се опитвате да тръгнете с дръпната ръчна. Проверих- свалена си е, обаче се усеща, че колата се мъчи повече от обикновено. Реших, че нещо се опитва да капризничи задето не я взех с мен на 8-ми декември и след като се поразмърда малко, ще се оправи. Обаче не ще. На обяд пробвах пак- усеща се леко задържане на едно от задните колела. Идеи от какво може да е?. До сега не съм имал проблеми със спирачната система, нищо от това, което успях да прочета тук. Скоро натягаха ръчната, че задържаше доста високо, сега държи още от 1-вия зъб. До тази сутрин не съм имал проблем и с нея, но я подозирам, че нещо от нейния механизъм ще ми е проблема. Идеи?

    #2
    Предполагам замръзнало или блокирало жило,пробвай да отпуснеш ръчната малко.

    Коментар


      #3
      Интересното е, че е била паркирана без вдигната ръчна през нощта( нямам навик да я пипам при паркиране зимно време). Вдигнах ръчната едва след като запалих и то за не повече от 3-4 мин.

      Коментар


        #4
        Нещо май много си натегнал ръчната. Пробва ли като я натяга след 5 км преход да спреш и да видиш дали не грее отзад?Ръчната си я направи да ти държи здраво на 4-5 зъб, и най - важното пак проверка за задържане.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          Ами честно казано не съм проверявал дали грее. Натегнаха ми я в един сервиз преди около 2месеца, оттогава не съм имал проблем, не съм усетил да има това задържане. Проблема се появи тази сутрин. Ще си търся време да мина пак през сервиза да я охлабят малко.

          Коментар


            #6
            Врътни два - три метра назад преди да потеглиш на пред. И си провери задните спирачки.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Малко развитие по моя проблем. Опитах процедурата с връщане назад- няма ефект. Продължава да се усеща задържането. Закарах я в "Мотоексперт" в Драгалевци, уж да оправят ръчната. Сега ми се обадиха- проблема не бил в натягането, трябвало да се отварят барабаните да видят какво е. Ей от тук вече почва да ми настръхва косата-майстор да ми пипа по колата . Ама няма начин, като не разбирам от всичко....

              Коментар


                #8
                Челюстите на накладките са вкопали в главината. - Само предполагам
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Пф, не знам кое къде е вкопало, обадиха се да кажат, че цилиндърчетата текли(странно, скоро зяпах спирачната течност, не ми направи впечатление да намалява), челюсти, едно жило(или механизъм към него, не разбрах). Ще се обадят пак за цената и утре до обяд трее да си я взема

                  Коментар


                    #10
                    curko написа:
                    Пф, не знам кое къде е вкопало, обадиха се да кажат, че цилиндърчетата текли(странно, скоро зяпах спирачната течност, не ми направи впечатление да намалява), челюсти, едно жило(или механизъм към него, не разбрах). Ще се обадят пак за цената и утре до обяд трее да си я взема
                    Май, май те хвърлят по тъча. Ако тече цилиндърче ще забележиш и осетиш. Спирачките ще хващат по - долу, ще е омаслено отзад, както каза спирачната течност ще намалява.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #11
                      Това е,ако тече много. На мен почнаха да ми омекват нещо спирачките,но не се усетих,защото беше постепенно през много дълъг период от време,но колата почна нещо кофти да спира,пък уж не се усещаше,като да има въздух...имаше течност на ниво...и изведнъж една вечер ми сетна лампата на спирачките.Спрях и при проверка установих,че сериозно е намаляла,почнах да оглеждам внимателно и чак,като почнах да пипам установих,че единият ми барабан е леко мазен и веднага ми стана ясно за какво иде реч.Смених цилиндърчето и работата заспа. В този случай отдолу си личеше много ясно,че има теч,но без канал или без да се легна на земята,няма как да се види.Напоследък пак почнаха да ми омекват спирачките,като че ли,а и да не държат много добре...викам си освен да е другото цилиндърче,ама течността не немалява,а теч видим няма...Така няколко дни и един ден на наклон ми приплъзна ръчната и ми стан ясно,че теч има,макар и минимален.Като разглобихме този барабан,беше яко омазан отвътре,отзад пак личеше теч,но гледано отгоре нищо,а и теча явно е бил много лек и е траял доста време,може би дори докато и другото е текло,понеже,както отбелязах нямаше видима загуба на спирачна течност. При свалянето на челюстите обаче едното бутало само падна под напора на течността....смятайте каква трагедия,а теч малък....Достатъчно да влиза малко въздух,но без да се огледа внимателно незабележим.Идеята на тези словоизлияния е,че понякога течът не се вижда без човек да се загледа много внимателно,особено ако е много слаб,а в сервиза,като свалят барабаните,дори и леко да е омамазан цилиндъра сменят веднага,а като са разглобили,отзад профилактично сменят и накладките,че е всеизвестно колко досадна е тази процедура.Та....не казвам, че е изключено колегата да са го метнали,но не бъдете така категорични.Това което можеш да направиш е да си искаш старите спирачни цилиндри и челюсти и да ги видиш в какво здраве са,пък ако са читави да си ги оставиш.Ходенето на сервиз винаги води до такива неща,хората или са съвестни и искат всичко да е изправно или злоупотребяват,за да извадят повече пари. Вариант е,да им висиш на главата, да разбираш поне малко и да можеш да видиш дали те лъжат или не,но това в голям сервиз едва ли някой ще допусне.Както и да е....успeх занапред колега Дано всичко е 6 по спирачките занапред!
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар


                        #12
                        Така, да приключа темата: две цилиндърчета, нови задни накладки, спирачна течност и вече всичко е на 6+. Мога да кажа, че съм приятно изненадан от обслужването.

                        Коментар


                          #13
                          curko написа:
                          Така, да приключа темата: две цилиндърчета, нови задни накладки, спирачна течност и вече всичко е на 6+. Мога да кажа, че съм приятно изненадан от обслужването.
                          Бий едни спирачки някъде, после на наклон пробвай и ръчната, че аз след съвсем същата процедура не бях много очарован, нещо не бяха направили както трябва, е, поне ръчната хващаше зловещо.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                          Коментар

                          Working...
                          X