Значи проблема ми както отблеязах в долната тема смених всичко от задната лява страна на пунтото смисъл започнах с лагери и ос на осача не се реши проблема от там имахме съмнения че е кривнал носача и купих втора ръка носач смених го изправих колелото но колата отново шари из платното като змия няма вкарване в пътя все едно е подвижен моста от зад и на най малката неравност се занася на където си иска пък сега на снега да не говорим въпроса ми е от какво може да е това носене моля помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с пунтото
Collapse
X
-
ами аз ги гледах че са се нацепили гумите и евентуално са заминали не им разбирам много да има лупане и то яко но не постоянно зависи от дупките най често тропа когато карам по черен път но тропа само от едната страна от дясната тя тропа така от половин година горе долу амортесиорите са здрави смених и лагерчетата с оста които се захва6тат за моста и тропането трябва да е от тях но не си обяснявам как така ще шари по пътя ако са заминали на някой да му се е случвало при прецакани тампони подобно нещо
Коментар
-
колеги както казах смених всичко от зад на края се оказа че носача е леко кривнал в шенкела.Джантата ми стоеше крива и колелото мръднало на зад както бях споменал.Смених тампоните на моста,че нали казахте,че сеенето е от тях да почти изчезна,но го има пак смисъл не е както преди,когато карах с 30км и нямаше вкарване в пътя сега карам с 90 100 на прав участък,но като наближи завой и все едно завива цялата кола или по-точно като мотокар задницата.Сеенето го има,но когато мина през неравност или дупки.Поръчах носач за да изправя колелото да изправи се,но пак остана на зад на един пръст от бронята от зад а другото е на 2 пръста горе долу моста е прав сичко е ново от какво може да сее и от какво може да е на зад? Възможно ли е да е посукано купето,и има ли оправия?
Коментар
-
Как точно майсторите разбраха, че моста е прав?! Ако ти се занимава, можеш и сам да го провериш като измериш диагоналите му! Освен това, твърдиш, че си сменил лагери, шенкели и тампони и пак ти носи задницата на една страна! Измерването на диагоналите, ще ти даде ориентировъчно с колко и от коя страна е крив моста! Ако е наистина така, а аз залагам на това, че е крив...има няколко варианта да го оправиш, като последния и най - скъп е с читав такъв - втора употреба.На едната ми кола - Пасат 1.8 1995г. и то комби, го кривих 2 пъти. Така,че не разчитай много на това, как изглежда дебел моста! Много зависи от това, какъв е бил удара/натоварването....и ред други неща!Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар