Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пунтото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пунтото

    Значи проблема ми както отблеязах в долната тема смених всичко от задната лява страна на пунтото смисъл започнах с лагери и ос на осача не се реши проблема от там имахме съмнения че е кривнал носача и купих втора ръка носач смених го изправих колелото но колата отново шари из платното като змия няма вкарване в пътя все едно е подвижен моста от зад и на най малката неравност се занася на където си иска пък сега на снега да не говорим въпроса ми е от какво може да е това носене моля помагайте

    #2
    само да отбележа че в сервиза казаха че моста е прав

    Коментар


      #3
      Провери си 4-те тампона, които държат задния мост за купето.

      Коментар


        #4
        значи е възможно от тампоните да е носенето така ли

        Коментар


          #5
          кола

          Може да е от тях щом другото е смененоАз си ги нося вече 4 месеца и не съм ги сменилСложих временно едни гумени подложки и сега е наредкато ги гледах гуменото тяло е наред и чашката но са се разкачили едно от другоа не лапа ли понякога
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            ами аз ги гледах че са се нацепили гумите и евентуално са заминали не им разбирам много да има лупане и то яко но не постоянно зависи от дупките най често тропа когато карам по черен път но тропа само от едната страна от дясната тя тропа така от половин година горе долу амортесиорите са здрави смених и лагерчетата с оста които се захва6тат за моста и тропането трябва да е от тях но не си обяснявам как така ще шари по пътя ако са заминали на някой да му се е случвало при прецакани тампони подобно нещо

            Коментар


              #7
              Смени тампоните и ще се оправи. Не са много скъпи (около 10-15 лв. бр.)

              Коментар


                #8
                +1 .няма от какво друго да е .от удара си скъсал тампони

                Коментар


                  #9
                  ще ги поръчам и трябва да се мъча аз да си ги смена понеже скоро в сервизите неможело та сми те имат ли разновидности и ако имат можете ли да ми препоръчате някъкви

                  Коментар


                    #10
                    колеги както казах смених всичко от зад на края се оказа че носача е леко кривнал в шенкела.Джантата ми стоеше крива и колелото мръднало на зад както бях споменал.Смених тампоните на моста,че нали казахте,че сеенето е от тях да почти изчезна,но го има пак смисъл не е както преди,когато карах с 30км и нямаше вкарване в пътя сега карам с 90 100 на прав участък,но като наближи завой и все едно завива цялата кола или по-точно като мотокар задницата.Сеенето го има,но когато мина през неравност или дупки.Поръчах носач за да изправя колелото да изправи се,но пак остана на зад на един пръст от бронята от зад а другото е на 2 пръста горе долу моста е прав сичко е ново от какво може да сее и от какво може да е на зад? Възможно ли е да е посукано купето,и има ли оправия?

                    Коментар


                      #11
                      от къде пък си сигурен че моста е прав.ако има 1-2 мм деформация,то при колелото ще са 1-2 смм.

                      Коментар


                        #12
                        не съм сигурен но моста е доста дебел много майстори казват че се съмняват да е моста освен него ми кажете какво томоже да е друго прос

                        Коментар


                          #13
                          Как точно майсторите разбраха, че моста е прав?! Ако ти се занимава, можеш и сам да го провериш като измериш диагоналите му! Освен това, твърдиш, че си сменил лагери, шенкели и тампони и пак ти носи задницата на една страна! Измерването на диагоналите, ще ти даде ориентировъчно с колко и от коя страна е крив моста! Ако е наистина така, а аз залагам на това, че е крив...има няколко варианта да го оправиш, като последния и най - скъп е с читав такъв - втора употреба.На едната ми кола - Пасат 1.8 1995г. и то комби, го кривих 2 пъти. Така,че не разчитай много на това, как изглежда дебел моста! Много зависи от това, какъв е бил удара/натоварването....и ред други неща!Поздрави!

                          Коментар

                          Working...
                          X