Здравейте колеги.Наскоро ми се наложи да отида до сервиз за смяна на маншон на карето... Там ми казаха, че накладките ми са изчерпани и им остава много малко живот, спирачните дискове също са на път и не се знаело дали ще издържат на още един комплект накладки. Поради некомпетентността ми, не мога да преценя дали и доколко е вярно - при закупуването на автомобилът преди около 5 месеца, бях информиран, че скоро ще имам проблеми със спирачките /в същият този сервиз - тази диагноза ми я дадоха, когато сменяха ремък, масло, филтър/. Ясно ми е, че ще се дават пари за спирачки - въпросът ми е следния: от сервиза отвориха един справочник и казаха, че комплект качествени накладки ще ми излезе 47 лв, а качествени дискове, вентилирани доколкото успях да разбера - 70 лв броя или 140 лв комплекта. Изрично ги попитах, това цени на средностатистическа ефтиния ли са или са цени на качествен продукт и те ме увериха, че парите си заслужават. Когато се прибрах и споделях с този и онзи за предстоящата ми инвестиция, бях посъветван да закупя дискове от някоя морга. Какво ще ме посъветвате, заслужава ли си да спестя пари от нови дискове, мога ли да намеря запазени такива в някоя морга или да заложа на сигурно с чисто нов комплект? И като трети резервен вариант - купувам най-обикновени накладки за 30 лв и си карам със старите дискове...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.8, спирачки
Collapse
X
-
Колега веднага бих те насочил за една морга във Варна където имат вентилирани дискове незнам колко са читави и на каква цена са това може и сам да провериш но са от Марея 130 коня дизел и незнам дали няма да имат разлика с твоите ако те интересува пиши на ЛС но питай колегите от форума дали са идентични.Забравих да ти кажа че ако те интересува зад автосалона на Мерцедес има и склад за италиански части където зареждат и повечето магазини питай там може и да са на по-тънка цена.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
-
Аз преди седмица взех от италианеца 2 диска, не - вентилирани, за 30 лв. Срещу 5 лв пича ми подбра дискове с под милиметър ръбче... Направо не виждам смисъл за нови.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Аз преди седмица взех от италианеца 2 диска, не - вентилирани, за 30 лв. Срещу 5 лв пича ми подбра дискове с под милиметър ръбче... Направо не виждам смисъл за нови."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Колеги,не си правете компромиси със спирачната система Тези дискове,които купувате на старо,имат доста по-малка спирачна ефективност от новите.Освен това нямате гаранция,че не са изметнали.cobE,през лятото и аз сменях дисковете/вентилирани/.Един комплект Brembo ми излезе 110 лв.Естествено,и нови накладки.Спирачния път се намали значително!Не се лъжи да слагаш втора употреба!Не си играй с толкова сериозни неща!ПоздравиFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
lu40 написа:Колеги,не си правете компромиси със спирачната система Тези дискове,които купувате на старо,имат доста по-малка спирачна ефективност от новите.Освен това нямате гаранция,че не са изметнали.cobE,през лятото и аз сменях дисковете/вентилирани/.Един комплект Brembo ми излезе 110 лв.Естествено,и нови накладки.Спирачния път се намали значително!Не се лъжи да слагаш втора употреба!Не си играй с толкова сериозни неща!Поздрави"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар