Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги какви скоби за пружините на Пунто да търся ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги какви скоби за пружините на Пунто да търся ?

    Гледам има до 240 мм , 270 мм , 280 мм ? Колко мм са пружините на Пунто мк 1 55 магарета То е ясно че 280 мм ще стават за по малките ,но се пак да питам за колко мм пружина да търся ? Гледам има някви по за 20 лева неми се виждат много надежни , а с това шега не бива ... http://prodavalnik.com/photos/ad/11264655/1/
    Прикачени файлове
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Аз имам едни спомени, че навремето като нямаше масово скоби, дядовците ни ползваха тел, с която връзваха пружините преди га ди откачат. Сега си мисля, че каквито и скоби да си купиш, все ще са по-добър вариант от телта. Аз лично имам два комплекта от тези за които ти говориш за по 20 лв. и като цяло съм доволен. Само, че моите изглеждат ето така: http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...r-karter-.html За сега поне не са изтървали. Но в крайна сметка ти си решаваш, и парите са си твои, и здравето...
    Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

    Коментар


      #3
      Тези вторите, който приличат малко на моите са малко по-удоби за работа, понеже самия болт на скобата стърчи само от едната страна. И когато се наложи да го сложиш на пружината на място на автомобила, е някакси по-лесно.
      Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

      Коментар


        #4
        SDLW написа:
        Тези вторите, който приличат малко на моите са малко по-удоби за работа, понеже самия болт на скобата стърчи само от едната страна. И когато се наложи да го сложиш на пружината на място на автомобила, е някакси по-лесно.
        Единствения факт който ме притеснява е дали ще ударжат пружините дане се откарти зъб ... и затова питам за колко мм пружини да търся ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Аз неразбирам много, ама дължината на пружината в конкретния слуай няма голямо значение. С оглед на това, че повечето автомобили са от 1 до 2 тона, и пружините им са приблизително еднакво еластични. Пък и скобата не ти трябва да свива пружината много, а само да я държи да не се разтегне след като разкачиш другите детаили. Нали ти казах, аз имам от тези, който съм ти показал, но на една пружина слагам по 3 скоби и до сега проблем не е имало. Виж няма ли да намериш на FORCE скоби, хем са евтини, хем са каествени.
          Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

          Коментар


            #6
            SDLW написа:
            Аз неразбирам много, ама дължината на пружината в конкретния слуай няма голямо значение. С оглед на това, че повечето автомобили са от 1 до 2 тона, и пружините им са приблизително еднакво еластични. Пък и скобата не ти трябва да свива пружината много, а само да я държи да не се разтегне след като разкачиш другите детаили. Нали ти казах, аз имам от тези, който съм ти показал, но на една пружина слагам по 3 скоби и до сега проблем не е имало. Виж няма ли да намериш на FORCE скоби, хем са евтини, хем са каествени.
            виж ти сам го каза СЛАГАМ 3 като гледам не е само да задържи свита ми си свива почти до край зада може да се отдели макферсона после и да се искара пружината ... Се пак аз само предпоалгам и съм гледал видео материал , а ти си го правил . Иска ми се сам да си сменя амортисиорите не ми се ходи по майстори ... Днес си взех нови газови предни амортисиори ITN с една година гаранция и нови макферсон тамнпони ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Вдигаш преднцата на колата във въздуха, сваляш джантата с гумата и това е на-разпънатото положение на амортисьора. След това отвиваш болтовете, които го държат към шенкела и горе към купето и целия макферсън остава в ръцете ти. Сега е момента да сложиш скобите и да развиеш гайката която държи отгоре опорния лагер и пружината. Слагаш скобите и леко ги натягаш, колкото да освободи напъна от опорния лагер. След това развиваш гайката и махаш лагера, след него махаш и пружината която си седи свита, държана от скобите. Вземаш новия амортисьор и като му махнеш ламаринката, то се разпъва сам до горе. След това нарецдаш по обратния ред. Нищо сложно.
              Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

              Коментар


                #8
                SDLW написа:
                Вдигаш преднцата на колата във въздуха, сваляш джантата с гумата и това е на-разпънатото положение на амортисьора. След това отвиваш болтовете, които го държат към шенкела и горе към купето и целия макферсън остава в ръцете ти. Сега е момента да сложиш скобите и да развиеш гайката която държи отгоре опорния лагер и пружината. Слагаш скобите и леко ги натягаш, колкото да освободи напъна от опорния лагер. След това развиваш гайката и махаш лагера, след него махаш и пружината която си седи свита, държана от скобите. Вземаш новия амортисьор и като му махнеш ламаринката, то се разпъва сам до горе. След това нарецдаш по обратния ред. Нищо сложно.
                Имаше нещо за макферсоните не се стягали от горе до край щото може дане паснели добре на леглото .. нещо такоа ...
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Незнам на кое викаш макферсони. Макферсън се казва цялата система, при която пружината се намира на самия амортесьор отгоре и има само един носач отдолу. Примерно при мерцедес няма макферсън, понеже там амортесьора и пружината са отделни. Ти имаш предвид ЛАГЕРА НАЙ-ОТГОРЕ. опссс. както и да е. Виж тук: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=67314.0
                  Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                  Коментар


                    #10
                    Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      FGRC написа:
                      Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.
                      Ами то като замисляш и гума като сменяш може да те затисне колата :Д в същия ред на мисли .Въпроса е скобибите да са яки. Както казва колега "Аз слагам 3" ...което не е лошо.Даже е по добре от ТЕЛ изпълнения ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Аз използвам тези от снимката.Проблема им е ,че не можеш да използваш тресчотка или гайковерт при тях освен ако не им заваря една гайка в един от краищата.Зъб при тези не можеш да изкъртиш защото са огъвани докато другите са отливка.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Скобите ще са яки ако резбата е квадратна не триъгълна.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            FGRC написа:
                            Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.
                            Тука съм съгласен, ама колегата иска да сменяма амове, и затова му обясняваме за това как става. Смяната на пружина е друг филм.
                            Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                            Коментар


                              #15
                              SDLW написа:
                              FGRC написа:
                              Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.
                              Тука съм съгласен, ама колегата иска да сменяма амове, и затова му обясняваме за това как става. Смяната на пружина е друг филм.
                              Смяната на пружина нямали да стане с 4 скоби ? примерно парво ще се свие на половината с 2 и после да се ханв с другите 2 на цяло и да се свие до край ? В то ред на мисли ... мислех си ако ползвам Гидория и "Дрелка" проблем ли ще е ? Вместо ГАЙКОВЕРТ ?
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X