Гледам има до 240 мм , 270 мм , 280 мм ? Колко мм са пружините на Пунто мк 1 55 магарета То е ясно че 280 мм ще стават за по малките ,но се пак да питам за колко мм пружина да търся ? Гледам има някви по за 20 лева неми се виждат много надежни , а с това шега не бива ... http://prodavalnik.com/photos/ad/11264655/1/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги какви скоби за пружините на Пунто да търся ?
Collapse
X
-
Аз имам едни спомени, че навремето като нямаше масово скоби, дядовците ни ползваха тел, с която връзваха пружините преди га ди откачат. Сега си мисля, че каквито и скоби да си купиш, все ще са по-добър вариант от телта. Аз лично имам два комплекта от тези за които ти говориш за по 20 лв. и като цяло съм доволен. Само, че моите изглеждат ето така: http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...r-karter-.html За сега поне не са изтървали. Но в крайна сметка ти си решаваш, и парите са си твои, и здравето...Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
-
Тези вторите, който приличат малко на моите са малко по-удоби за работа, понеже самия болт на скобата стърчи само от едната страна. И когато се наложи да го сложиш на пружината на място на автомобила, е някакси по-лесно.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
SDLW написа:Тези вторите, който приличат малко на моите са малко по-удоби за работа, понеже самия болт на скобата стърчи само от едната страна. И когато се наложи да го сложиш на пружината на място на автомобила, е някакси по-лесно.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Аз неразбирам много, ама дължината на пружината в конкретния слуай няма голямо значение. С оглед на това, че повечето автомобили са от 1 до 2 тона, и пружините им са приблизително еднакво еластични. Пък и скобата не ти трябва да свива пружината много, а само да я държи да не се разтегне след като разкачиш другите детаили. Нали ти казах, аз имам от тези, който съм ти показал, но на една пружина слагам по 3 скоби и до сега проблем не е имало. Виж няма ли да намериш на FORCE скоби, хем са евтини, хем са каествени.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
SDLW написа:Аз неразбирам много, ама дължината на пружината в конкретния слуай няма голямо значение. С оглед на това, че повечето автомобили са от 1 до 2 тона, и пружините им са приблизително еднакво еластични. Пък и скобата не ти трябва да свива пружината много, а само да я държи да не се разтегне след като разкачиш другите детаили. Нали ти казах, аз имам от тези, който съм ти показал, но на една пружина слагам по 3 скоби и до сега проблем не е имало. Виж няма ли да намериш на FORCE скоби, хем са евтини, хем са каествени.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Вдигаш преднцата на колата във въздуха, сваляш джантата с гумата и това е на-разпънатото положение на амортисьора. След това отвиваш болтовете, които го държат към шенкела и горе към купето и целия макферсън остава в ръцете ти. Сега е момента да сложиш скобите и да развиеш гайката която държи отгоре опорния лагер и пружината. Слагаш скобите и леко ги натягаш, колкото да освободи напъна от опорния лагер. След това развиваш гайката и махаш лагера, след него махаш и пружината която си седи свита, държана от скобите. Вземаш новия амортисьор и като му махнеш ламаринката, то се разпъва сам до горе. След това нарецдаш по обратния ред. Нищо сложно.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
SDLW написа:Вдигаш преднцата на колата във въздуха, сваляш джантата с гумата и това е на-разпънатото положение на амортисьора. След това отвиваш болтовете, които го държат към шенкела и горе към купето и целия макферсън остава в ръцете ти. Сега е момента да сложиш скобите и да развиеш гайката която държи отгоре опорния лагер и пружината. Слагаш скобите и леко ги натягаш, колкото да освободи напъна от опорния лагер. След това развиваш гайката и махаш лагера, след него махаш и пружината която си седи свита, държана от скобите. Вземаш новия амортисьор и като му махнеш ламаринката, то се разпъва сам до горе. След това нарецдаш по обратния ред. Нищо сложно.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Незнам на кое викаш макферсони. Макферсън се казва цялата система, при която пружината се намира на самия амортесьор отгоре и има само един носач отдолу. Примерно при мерцедес няма макферсън, понеже там амортесьора и пружината са отделни. Ти имаш предвид ЛАГЕРА НАЙ-ОТГОРЕ. опссс. както и да е. Виж тук: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=67314.0Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
FGRC написа:Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
SDLW написа:FGRC написа:Да когато се сменя лагера само, не са необходими скоби с голям ход,но когато сменяш пружина ти трябват и големи скоби.На Стилото предната пружина е около 70см. в освободено състояние и за да се монтира лагера трябва да се свие до 27-28см.Скобите трябва да са от добра стомана защото операцията е рискова и никога не трябва да подценяваме и най малкия детаил.Пружината може да те убие на място.За неопитен човек тази операция е много опасна.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар