Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луфт в заден носач на брава.Въпроси...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Луфт в заден носач на брава.Въпроси...

    1. Задната гума едната седи леко разкрачена.2. Като сменях гумите със зимни забелязах луфт , погледнах отдолу и целия носач има луфт спрямо една ос, която минава през него.Луфта не е малък хич, забелях го при затягане на гайката, луфта е в посока напред назад.3. Мога ли да мина само с подмяна на въпросната ос или и носача трябва да се смени?4. При движение шумове няма.5. Как се сменя и лесно ли се сменя тази ос или не, нямам ръжди отдолу?6. Трябва ли след смяна да минавам стенд ?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    От въпросите ти съдя че е по добре да идеш на сервиз . А относно стенда не е задължително .
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...D+%EC%EE%F1%F2
      Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

      Коментар


        #4
        задължително се маха резервоара-за 20мин работа.после се маха колелото,барабана,накладките,ламарината отзад и се освобождава 1 щангичка.след тези операции носача е готов за развиване с камък 24 и тъй като си и вече свалил резервоара ще имаш място да удряш,тъй като повярвай ми ще трябва.просто ръждясва болта във втулката..като извадиш носача го слагаш на менгемето,почистваш го и махаш старите и слагаш новите лагери.не забравяй да натъпчеш с грес.трябва ти канал.у

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          задължително се маха резервоара-за 20мин работа.после се маха колелото,барабана,накладките,ламарината отзад и се освобождава 1 щангичка.след тези операции носача е готов за развиване с камък 24 и тъй като си и вече свалил резервоара ще имаш място да удряш,тъй като повярвай ми ще трябва.просто ръждясва болта във втулката..като извадиш носача го слагаш на менгемето,почистваш го и махаш старите и слагаш новите лагери.не забравяй да натъпчеш с грес.трябва ти канал.у
          Това за двадесет минути искам да видя как се прави. Внимавай с болта като го избиваш, тънак и дълаг е и лесно се криви. ако го изкривиш няма излизане и ще трябва да се реже.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Каква е разликата между резервоарите на 1.6 и 1.9? На 1.9 е по-голям и определено няма никаква нужда от сваляне.

            Коментар


              #7
              кола

              Това не е ли- Ремонтен к-т заден носач- и май наистина не е необходимо да се сваля резервоара.Гумите на колата стоят -разкрачени .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Честно казано аз лично не бих сменял тоя ремонтен комплект когато моста е на колата, някак си по лесно ми се струва да сваля моста, да отрежа болта, и да избия лагера, два пъти съм я сърбал тая попара и третия път направо ще свалям моста и ще си действам а няма да си губя 3 часа в бледи опити да избивам болта и лагера или да режа с флекса застанал на челна стойка.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  В крайна сметка ще прибегна до услугите на майстор. Имам канал, имам и инструменти ,но канала е на 15 км от града. Като ида 2 пъти до там и се върна , като сметна времето, нервите и псувните май е по-добре да дам на някой 20-30лв и да го направи той.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Alex_RT написа:
                    В крайна сметка ще прибегна до услугите на майстор. Имам канал, имам и инструменти ,но канала е на 15 км от града. Като ида 2 пъти до там и се върна , като сметна времето, нервите и псувните май е по-добре да дам на някой 20-30лв и да го направи той.
                    едва ли ще минеш с 20-30 лв. Колега от форума си сменя лагера на задния носач в събота /колегата е Кирил - Зеленилката/, ремонтния комплект е по 45 лв. на колело и за труд даде 100лв./ така си реши защото вида каква е хамалогията/ въпреки че се прави при наше момче което не ни дере кожите. равносметката гласи близо 200лв.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      50лв за труд на едната страна е много,работата е максимум 90мин
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        ето и колегата по-горе го е казал-елементарно е нооооооо.на банков мога да му демонстрирам онлайн как става-явно не е много отворен.резервоара се маха максимум за 20 мин.. та той има за развиване 2 болта само отзад.маха се и помпата и се освобождава скобата за гърловината и всичко е ок.освен това и болтовете са калени и не се кривят.просто елементарно за грамотни хора

                        Коментар


                          #13
                          Трябва да смениш само въпросната ОС (продава се цял ремонтен комплект) и съм много се съмнявам да не чуваш тропане когато караш по неравности.Смяната можеш и сам да я направиш, резервоара трябва да го свалиш понеже няма как да удряш с чук по стария болт да го избиеш !Не е голяма философия, трябват ти спокойствие флекс ако нямаш оксижен и канал в които да работиш. Сменявал съм пред блока на един комшия, без канал си е тегаво и ти отмаляват ръцете.По въпроса за сваляне на барабан накладки ......... това не е задължително ! Просто когато разкачиш носача (извадил си болта) изпилваш с флекса леко металната тръбичка и с металното кръгче на което слагаш гумичката (все пак са пресовани а нямаш оксижен) и изчукваш всичко на другата страна. Вадиш пластмасовата тръбичка по груб вандалски начин с подходящите клещи ! Парчетата от лагера ще изпаднат с избиването на тръбичката забравих да спомена. Подпираш носачка на магарето и през дупката с подходяща отверка или секач избиваш черупката, после го подпираш от вътрешната страна и избиваш другата черупка !Сглобяването става по обратния начин (набиваш черупката с камък от гедоре с точния размер ) поставяш пластмасовата тръбичка, другата черупка поставяш лагерите, между тях си сложил металната тръба, слагаш 2те метални кръгчета на които седят гумичките и ги прекарваш с болта и старата гайка (студенопресова сглобка) . Ползваш старата да не съсипваш пластмасата на новата, сложил си предварително грес на лагерчетата. Може да имаш леко износване на носачите щом е станал толкова голям луфта. Ако болта не излезе с биене с чука, го попили леко с флекса от страната на резбата докато не се нагрее от към главата. След това рязко го охлаждаш (поливаш го с вода) и биеш докато е топъл. Завиваш с новата гайка и новия болт носача. Ако носача не влезе на мястото си, значи не си прекарал добре металните кръгчета с гумичките, притегни още малко, но гледай да не се престараеш да не спукаш лагер.Успех с начинанието !
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #14
                            Явно в София цените са Ви такива... тук за 20-30лв се сменя ангренаж, а по повд 50лв на страна- егати майсторите - скъпари, а тази цена -не че ви реже ноктите, ами за мен в сравнение с Казанлък- той направо ви реже главите през кръста.
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар

                            Working...
                            X