1. Задната гума едната седи леко разкрачена.2. Като сменях гумите със зимни забелязах луфт , погледнах отдолу и целия носач има луфт спрямо една ос, която минава през него.Луфта не е малък хич, забелях го при затягане на гайката, луфта е в посока напред назад.3. Мога ли да мина само с подмяна на въпросната ос или и носача трябва да се смени?4. При движение шумове няма.5. Как се сменя и лесно ли се сменя тази ос или не, нямам ръжди отдолу?6. Трябва ли след смяна да минавам стенд ?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луфт в заден носач на брава.Въпроси...
Collapse
X
-
виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...D+%EC%EE%F1%F2Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
-
задължително се маха резервоара-за 20мин работа.после се маха колелото,барабана,накладките,ламарината отзад и се освобождава 1 щангичка.след тези операции носача е готов за развиване с камък 24 и тъй като си и вече свалил резервоара ще имаш място да удряш,тъй като повярвай ми ще трябва.просто ръждясва болта във втулката..като извадиш носача го слагаш на менгемето,почистваш го и махаш старите и слагаш новите лагери.не забравяй да натъпчеш с грес.трябва ти канал.у
Коментар
-
ivel написа:задължително се маха резервоара-за 20мин работа.после се маха колелото,барабана,накладките,ламарината отзад и се освобождава 1 щангичка.след тези операции носача е готов за развиване с камък 24 и тъй като си и вече свалил резервоара ще имаш място да удряш,тъй като повярвай ми ще трябва.просто ръждясва болта във втулката..като извадиш носача го слагаш на менгемето,почистваш го и махаш старите и слагаш новите лагери.не забравяй да натъпчеш с грес.трябва ти канал.уКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Честно казано аз лично не бих сменял тоя ремонтен комплект когато моста е на колата, някак си по лесно ми се струва да сваля моста, да отрежа болта, и да избия лагера, два пъти съм я сърбал тая попара и третия път направо ще свалям моста и ще си действам а няма да си губя 3 часа в бледи опити да избивам болта и лагера или да режа с флекса застанал на челна стойка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
В крайна сметка ще прибегна до услугите на майстор. Имам канал, имам и инструменти ,но канала е на 15 км от града. Като ида 2 пъти до там и се върна , като сметна времето, нервите и псувните май е по-добре да дам на някой 20-30лв и да го направи той.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:В крайна сметка ще прибегна до услугите на майстор. Имам канал, имам и инструменти ,но канала е на 15 км от града. Като ида 2 пъти до там и се върна , като сметна времето, нервите и псувните май е по-добре да дам на някой 20-30лв и да го направи той.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ето и колегата по-горе го е казал-елементарно е нооооооо.на банков мога да му демонстрирам онлайн как става-явно не е много отворен.резервоара се маха максимум за 20 мин.. та той има за развиване 2 болта само отзад.маха се и помпата и се освобождава скобата за гърловината и всичко е ок.освен това и болтовете са калени и не се кривят.просто елементарно за грамотни хора
Коментар
-
Трябва да смениш само въпросната ОС (продава се цял ремонтен комплект) и съм много се съмнявам да не чуваш тропане когато караш по неравности.Смяната можеш и сам да я направиш, резервоара трябва да го свалиш понеже няма как да удряш с чук по стария болт да го избиеш !Не е голяма философия, трябват ти спокойствие флекс ако нямаш оксижен и канал в които да работиш. Сменявал съм пред блока на един комшия, без канал си е тегаво и ти отмаляват ръцете.По въпроса за сваляне на барабан накладки ......... това не е задължително ! Просто когато разкачиш носача (извадил си болта) изпилваш с флекса леко металната тръбичка и с металното кръгче на което слагаш гумичката (все пак са пресовани а нямаш оксижен) и изчукваш всичко на другата страна. Вадиш пластмасовата тръбичка по груб вандалски начин с подходящите клещи ! Парчетата от лагера ще изпаднат с избиването на тръбичката забравих да спомена. Подпираш носачка на магарето и през дупката с подходяща отверка или секач избиваш черупката, после го подпираш от вътрешната страна и избиваш другата черупка !Сглобяването става по обратния начин (набиваш черупката с камък от гедоре с точния размер ) поставяш пластмасовата тръбичка, другата черупка поставяш лагерите, между тях си сложил металната тръба, слагаш 2те метални кръгчета на които седят гумичките и ги прекарваш с болта и старата гайка (студенопресова сглобка) . Ползваш старата да не съсипваш пластмасата на новата, сложил си предварително грес на лагерчетата. Може да имаш леко износване на носачите щом е станал толкова голям луфта. Ако болта не излезе с биене с чука, го попили леко с флекса от страната на резбата докато не се нагрее от към главата. След това рязко го охлаждаш (поливаш го с вода) и биеш докато е топъл. Завиваш с новата гайка и новия болт носача. Ако носача не влезе на мястото си, значи не си прекарал добре металните кръгчета с гумичките, притегни още малко, но гледай да не се престараеш да не спукаш лагер.Успех с начинанието !мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Явно в София цените са Ви такива... тук за 20-30лв се сменя ангренаж, а по повд 50лв на страна- егати майсторите - скъпари, а тази цена -не че ви реже ноктите, ами за мен в сравнение с Казанлък- той направо ви реже главите през кръста.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар