Здравейте прави ми впечатление че колата и задържа преден десен апарат след като покарам малко (натисна 2 3 пъти спирачка ). Смених спирачни маркучи дискове накладки, и 2та апарата им раздвижвах буталото почистих ги с телена четка накалдките се движат свободно по апарата, смазка на водачите и пак същия проблем. Пуснах да тече спирачна течност и доливах нова, но проблема си остава.Как направих проверка кой апарат задържа (вдигам на крик лявата джанта се завърта на ръка, дясната едвам едвам) по някога когато седя на баир и дори и тогава колата седи неподвижна!! Дайте предложения! Загледах апарата някой когато ми натисне спирачка помръдва цилиндъра и после уж се връща малко, но явно не е достатъчно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto MK2 проблем с апарати .
Collapse
X
-
nelegalniq написа:Сменяй апарата и тогава ще се оправи. Явно проблема е в самия апарат, не е нещо нечувано. Аз самия имах подобен проблем на аудито, но след смяна на апарата работата заспа. Иначе е възможно и от спирачна помпа да задържа, но тогава ще е минимум 2-те предни колела.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
punto_2 написа:и при мен беше подобно положението,само че аз смених маншона и уплътненията за буталото,и спир.маркучи и ефект има минималенмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:[Помпата не спира ли на кръст ?? То и предно ляво задържаше но след раздвижване (още със старите накладки дискове и маркучи) спря да задържа. В помпата какво може да се е случило, че да задържа.
Коментар
-
Благодаря за съветите, ще пробвам с рециклиране на апаратите (нови уплътнения и почистване из основи, в краен случай ще взема и помпа но това ще се случи не идната а по другата седмица, до тогава пеша ще напиша какво се е случило.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
При мен се случи, че и девте предни колела бликираха. И то така, че единия тас се разтопи. Два пъти ги сваляха и раздвижваха. Накрая един кадърен майстор каза, че сервото не е регулирано правилно, подава към помпата, която постоянно помпи към апаратите. Откачихме вакуума за сервото, и проблема се оправи, но сега нямам серво. В събота ще я карам пак на майстор да видим този реглаж.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
serge написа:При мен се случи, че и девте предни колела бликираха. И то така, че единия тас се разтопи. Два пъти ги сваляха и раздвижваха. Накрая един кадърен майстор каза, че сервото не е регулирано правилно, подава към помпата, която постоянно помпи към апаратите. Откачихме вакуума за сервото, и проблема се оправи, но сега нямам серво. В събота ще я карам пак на майстор да видим този реглаж.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Реглажа на сервото е не точно на сервото а на лоста който свързва педала на спирачката с помпата. Имаш гайка и като въртиш променяш хода на педала и ако прекалиш може да се окаже че си "натегнал" до толкова, че все едно си леко натиснал спирачката. За да провериш дали е от този реглаж просто развии двете гайки на помпата към сервото и издърпай леко помпата на пред , и завърти колелата да видиш дали ще има разлика или не. Това е единия вариант. Другия е вече когато има проблем в самото серво и то постоянно оказва натиск на помпата, тогава както е споменал колегата с откачане на вакума и отново проба.
Коментар
-
AthlonXP написа:serge написа:При мен се случи, че и девте предни колела бликираха. И то така, че единия тас се разтопи. Два пъти ги сваляха и раздвижваха. Накрая един кадърен майстор каза, че сервото не е регулирано правилно, подава към помпата, която постоянно помпи към апаратите. Откачихме вакуума за сервото, и проблема се оправи, но сега нямам серво. В събота ще я карам пак на майстор да видим този реглаж.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар