Здравейте колеги.Преди време смених отзад барабаните с дискови спирачки.Всичко свалих пак от Типо ама 2.0 8V!Ревизирах апаратите с нови ремонтни комплекти (гумички),боядисах ги и ги сложих.Монтирах-всичко точно,ама ръчна няма.Един опъва ръчната аз отзад гледам.Буталцето мърда съвсем малко,а пластината за която е закачено жилото се изтегля докрай.Немога да си обясня защо я няма тая ръчна.Както и да е,карах си така.Дисковете лъснаха,значи крачна има.Обаче дойде време за преглед и на валовете се оказа,че задните държат,много,ама много слабо.Може ли нещо с тоя кантар на задния мост да има проблем и да не пропуска достатъчно течност.Къде да търся проблема ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемни задни спирачки - Типо.
Collapse
X
-
Може да, тоя кантар прави спирачките 70% от пред и 30% от зад...затова спирачките са ти слаби..мойте са барабани и е същата работа от зад само намалят...карах един опел без Абс ,от зад на барабани ама е махнал този кантар..и може да ви кажа че спирачките са му много по добри без кантар ако има някой колега да каже как можем да го махнем този кантар ,замислям се дали да го оставяFIAT TEMPRA 1.6 75HP
-
fuel injekcion написа:Може да, тоя кантар прави спирачките 70% от пред и 30% от зад...затова спирачките са ти слаби..мойте са барабани и е същата работа от зад само намалят...карах един опел без Абс ,от зад на барабани ама е махнал този кантар..и може да ви кажа че спирачките са му много по добри без кантар ако има някой колега да каже как можем да го махнем този кантар ,замислям се дали да го оставяФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Все едно дърпаш ръчната и хваща - внимаваите с тези кантари!Моят беше скапан и с подлагане на подходящо парче от винкел разпробито и вързано с тел съм го направил да има задни спирачки,но да не са прекалено силни.Иска си проби.Ако се подложи нещо по-дебело може да почне да върти колата,както споменава колегата горе,затова се внимава и се подхожда умерено.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Аз съм махнал кантара и за сега няма проблем дори и на мокро, но не знам как ще е на сняг и лед. Отпред съм с по големи дискове от алфа ромео. Може да пробваш да го изолираш за проба с две допълнителни тръбички и да видиш как е. Имай предвид, че лявата и дясната тръбичка са с различни щуцери.
Коментар
-
Принципно пружината на кантара се закача на една планка с гайка и може да се реглуира. Но да го махнеш изцяло си е доста кофти, особено ако всичко е изправно отзад и спира на пълен "капацитет".При ръчната вече има други чалъми и там механизма е малко шибан (на апаратите) и е с доста променливи.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Аз не съветвам да се маха кантара.А какво ще рече слаби спирачки? Какви бяха показанията на валците отпред/отзад,защото не са малко случаите в които спирачките са си добре,но чичките са свикнали,че показанията трябва да са еднакви за 4-те колела изхождайки от соц. времето,когато "Жигулитата и Москвичите така били и тъй трябва да е" и връщат съвсем неправомерно.Разликата в спирачното усилие преден/заден мост понякога достига и 80/20 %, така че щом досега ти не си усетил,че колата спира по-зле не знам тия хора какви глупости ти приказват.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Такива теми за махане на фабрични части на спирачната система будят недоумение у мен.Тая кола е излязла от завода с кантар.Минала е хиляди тестове до де се реши ,че системата трябва да е така устроена.И хоп от нейде се пръкне гаражен инжинер и поне да маха основни компоненти от системата.Ей тва не мога да си го обясня.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Такива теми за махане на фабрични части на спирачната система будят недоумение у мен.Тая кола е излязла от завода с кантар.Минала е хиляди тестове до де се реши ,че системата трябва да е така устроена.И хоп от нейде се пръкне гаражен инжинер и поне да маха основни компоненти от системата.Ей тва не мога да си го обясня.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
За махане на регулатора и дума не бива да става! На по-предния ми автомобил (различен от Фиат ама това няма значение) го махнах поради същите съмнения,че е зациклил и нямам достатъчен дебит към задните спирачки.Махнах го и вързах директно тръбите и положението стана страшно.На суха и права отсечка всичко е на пръв поглед нормално да не кажа дори,че спира много по-добре,но в завои и на мокро особено при по-рязко натискане на педала все едно дърпам ръчната.Като паднаха и първите снегове дори спрях да я карам докато не си закупих нов регулатор.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Добре и какво да разбирам , според вашите изказвания ,че колите с ABS нямат кантар така ли ? Щот спират мноо рязко применро се движи с 5 км и чукнеш по така педала и напрао на нокти ще те метне през прозореца ... ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Добре и какво да разбирам , според вашите изказвания ,че колите с ABS нямат кантар така ли ? Щот спират мноо рязко применро се движи с 5 км и чукнеш по така педала и напрао на нокти ще те метне през прозореца ... ?Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Добре и какво да разбирам , според вашите изказвания ,че колите с ABS нямат кантар така ли ? Щот спират мноо рязко применро се движи с 5 км и чукнеш по така педала и напрао на нокти ще те метне през прозореца ... ?
Коментар
-
Да другите без електронно разпределение пък имат кантар.. и те така.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар