Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемни задни спирачки - Типо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемни задни спирачки - Типо.

    Здравейте колеги.Преди време смених отзад барабаните с дискови спирачки.Всичко свалих пак от Типо ама 2.0 8V!Ревизирах апаратите с нови ремонтни комплекти (гумички),боядисах ги и ги сложих.Монтирах-всичко точно,ама ръчна няма.Един опъва ръчната аз отзад гледам.Буталцето мърда съвсем малко,а пластината за която е закачено жилото се изтегля докрай.Немога да си обясня защо я няма тая ръчна.Както и да е,карах си така.Дисковете лъснаха,значи крачна има.Обаче дойде време за преглед и на валовете се оказа,че задните държат,много,ама много слабо.Може ли нещо с тоя кантар на задния мост да има проблем и да не пропуска достатъчно течност.Къде да търся проблема ?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    Може да, тоя кантар прави спирачките 70% от пред и 30% от зад...затова спирачките са ти слаби..мойте са барабани и е същата работа от зад само намалят...карах един опел без Абс ,от зад на барабани ама е махнал този кантар..и може да ви кажа че спирачките са му много по добри без кантар ако има някой колега да каже как можем да го махнем този кантар ,замислям се дали да го оставя
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      fuel injekcion написа:
      Може да, тоя кантар прави спирачките 70% от пред и 30% от зад...затова спирачките са ти слаби..мойте са барабани и е същата работа от зад само намалят...карах един опел без Абс ,от зад на барабани ама е махнал този кантар..и може да ви кажа че спирачките са му много по добри без кантар ако има някой колега да каже как можем да го махнем този кантар ,замислям се дали да го оставя
      пробвал ли си да караш кола без кантар или с неизправен такъв на мокро? щото моята дойде от италия с нерегулиран кантар и всяко спиране на мокро водеше почти до завъртане на колата.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Все едно дърпаш ръчната и хваща - внимаваите с тези кантари!Моят беше скапан и с подлагане на подходящо парче от винкел разпробито и вързано с тел съм го направил да има задни спирачки,но да не са прекалено силни.Иска си проби.Ако се подложи нещо по-дебело може да почне да върти колата,както споменава колегата горе,затова се внимава и се подхожда умерено.
        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

        Коментар


          #5
          Аз съм махнал кантара и за сега няма проблем дори и на мокро, но не знам как ще е на сняг и лед. Отпред съм с по големи дискове от алфа ромео. Може да пробваш да го изолираш за проба с две допълнителни тръбички и да видиш как е. Имай предвид, че лявата и дясната тръбичка са с различни щуцери.

          Коментар


            #6
            Принципно пружината на кантара се закача на една планка с гайка и може да се реглуира. Но да го махнеш изцяло си е доста кофти, особено ако всичко е изправно отзад и спира на пълен "капацитет".При ръчната вече има други чалъми и там механизма е малко шибан (на апаратите) и е с доста променливи.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Аз не съветвам да се маха кантара.А какво ще рече слаби спирачки? Какви бяха показанията на валците отпред/отзад,защото не са малко случаите в които спирачките са си добре,но чичките са свикнали,че показанията трябва да са еднакви за 4-те колела изхождайки от соц. времето,когато "Жигулитата и Москвичите така били и тъй трябва да е" и връщат съвсем неправомерно.Разликата в спирачното усилие преден/заден мост понякога достига и 80/20 %, така че щом досега ти не си усетил,че колата спира по-зле не знам тия хора какви глупости ти приказват.
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #8
                Такива теми за махане на фабрични части на спирачната система будят недоумение у мен.Тая кола е излязла от завода с кантар.Минала е хиляди тестове до де се реши ,че системата трябва да е така устроена.И хоп от нейде се пръкне гаражен инжинер и поне да маха основни компоненти от системата.Ей тва не мога да си го обясня.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #9
                  krasio_79bs написа:
                  Такива теми за махане на фабрични части на спирачната система будят недоумение у мен.Тая кола е излязла от завода с кантар.Минала е хиляди тестове до де се реши ,че системата трябва да е така устроена.И хоп от нейде се пръкне гаражен инжинер и поне да маха основни компоненти от системата.Ей тва не мога да си го обясня.
                  +1
                  Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                  ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                  Коментар


                    #10
                    За махане на регулатора и дума не бива да става! На по-предния ми автомобил (различен от Фиат ама това няма значение) го махнах поради същите съмнения,че е зациклил и нямам достатъчен дебит към задните спирачки.Махнах го и вързах директно тръбите и положението стана страшно.На суха и права отсечка всичко е на пръв поглед нормално да не кажа дори,че спира много по-добре,но в завои и на мокро особено при по-рязко натискане на педала все едно дърпам ръчната.Като паднаха и първите снегове дори спрях да я карам докато не си закупих нов регулатор.
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #11
                      Добре и какво да разбирам , според вашите изказвания ,че колите с ABS нямат кантар така ли ? Щот спират мноо рязко применро се движи с 5 км и чукнеш по така педала и напрао на нокти ще те метне през прозореца ... ?
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Fiat_Punto11 написа:
                        Добре и какво да разбирам , според вашите изказвания ,че колите с ABS нямат кантар така ли ? Щот спират мноо рязко применро се движи с 5 км и чукнеш по така педала и напрао на нокти ще те метне през прозореца ... ?
                        Значи според теб трябва да забранят АБС-а ли ?
                        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                        Коментар


                          #13
                          Fiat_Punto11 написа:
                          Добре и какво да разбирам , според вашите изказвания ,че колите с ABS нямат кантар така ли ? Щот спират мноо рязко применро се движи с 5 км и чукнеш по така педала и напрао на нокти ще те метне през прозореца ... ?
                          Зависи от модела АБС. На моята разпределението на усилието е електронно, съответно нямам кантар.

                          Коментар


                            #14
                            Да другите без електронно разпределение пък имат кантар.. и те така.
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Велосипеди мотопеди и други как спират без кантари? А предна гума на двуколесно да ти блокира?
                              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                              Коментар

                              Working...
                              X