Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носачи - нови, рециклиране...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Възможно е особено като видят клиент,който не разбира нищо.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      Трябва ми носач и съм от Варна. Посъветвайте ме откъде и какъв да си взема, че вече си хлопа стабилно

      Коментар


        #18
        FGRC написа:
        На ас метал/турски/също са много добри и евтини.Не прави аматьорски работи.Това не е поничка с пълнеж.
        AS METAL не произвеждат носачи за браво/брава/мареа. Има кормилни накрайници(външни/вътрешни), и биалетки за Мареа.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #19
          lyubokg написа:
          Става с рециклиране на шарнира, много е вероятно и тампоните на носача да са за смяна.В такъв случай по-добре смени целия носач(продава се заедно с тампоните).За марка ти препоръчвам Технород, турски са, но са много здрави. За Марея са около 60лв.На Либрата такъв го търкалям вече 50хил.Друга марка носач ти препоръчвам FRAP. Цената е почти същата.
          В случай че и тампоните са ти загинали не следва смяна на целия носач, а смяна и на тампоните. Качествени такива са по 14.50 за малкия и 17лв за големия(без отстъпки)
          FGRC написа:
          Абе научете се да четете постовете,аз му давам пример точно за марка като цена/качество а ти си седнал да ми разправяш за 80%.Не приемам тезата за рециклаж.Единствено когато няма друга възможност.
          Не приемаш рециклирането, но е факт, че рециклираните държат повече от повечето марки нови носачи. Всъщност като се замисля, не съм чувал за нов носач издържал колкото рециклиран. Все пак всеки си зане за себеси .... това, че аз не съм чувал не означава, че не е възможно Аз препоръчвам шарнирите(на носачи, накрайници и биалети при мареа) да се рециклират, а тампоните да се подменят. Нови носачи съм купувал веднъж и не смятам да го правя отново. Понеже колите, които потдържам се карат доста, а времето все не стига, често слагам и втора употреба оригинални( сменени маншончета,добре почистени и смазани сглобки). Пробегът в повечето случаи е повече от задоволителен.

          Коментар


            #20
            Колега сложил съм Фаст носач на Стилото и жена ми минава всеки ден по 70км. до Нови Искър.Вече 3 година не е мръднал а тя не заобикаля дупките и нема втори като нея шофьор.Струва 80лв.Не рециклирам части по окачването и не го препоръчвам на никой.Каквото уцелиш и скъпи и евтини все тая,но рециклирани аз не слагам.При рециклирането е същото един път стане,друг път не става.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #21
              При рециклираните рискът е от умора на материала. Въпреки че не съм чувал за счупен носач който е рециклиран.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #22
                Аз рециклирах един шарнир на десния носач. Вече съм минал над 20 хил. с него. Преди това носача беше купен като нов МУГ и издържа 12 хил шарнира му. Тампоните обаче и до сега са добре - над 32 хил са минали.Сега ще рециклирам и ляв носач, да имам за резерва.
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #23
                  [quote="lithrone"]
                  lyubokg написа:
                  Става с рециклиране на шарнира, много е вероятно и тампоните на носача да са за смяна.В такъв случай по-добре смени целия носач(продава се заедно с тампоните).За марка ти препоръчвам Технород, турски са, но са много здрави. За Марея са около 60лв.На Либрата такъв го търкалям вече 50хил.Друга марка носач ти препоръчвам FRAP. Цената е почти същата.
                  В случай че и тампоните са ти загинали не следва смяна на целия носач, а смяна и на тампоните. Качествени такива са по 14.50 за малкия и 17лв за големия(без отстъпки)Ами сметни цената на двата тампона и прибави сумата за рециклиране на шарнира = нов носач 60 лв.Само дето хамалогията за рязането и набиването на тампоните си я спестяваш.Капиш!!!!
                  LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                  LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                  LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                  FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                  Коментар


                    #24
                    На носачите най-често загиват шарнирите. И то поради две причини. Кофти гума на маншона и недостатъчно грес в ябълката. При мойте Текнорот сложих по-здрави маншони и още грес. Ще видим колко ще изкарат.
                    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                    Коментар


                      #25
                      Не искам да споря. Всеки сам решава. Споделям как стоят нещата при моите коли. Нали за това е форума - за да споделяме опит.Рециклираните носачи (за моята кола на брой - 67.50лв) издържат в пъти повече от купените за 60-80-100лв. В крайна сметка ако всички мислят като мен, нямаше да се продават носачи, а само тампони и хората, които рециклират щяха да са по-заможни.

                      Коментар


                        #26
                        А само да попитам колеагата какво става ако с малко само влезе тампона на криво? Няма да усетиш колко бързо ще го скъсаш.
                        Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                        Коментар


                          #27
                          Като влезе накриво, режеш новия тампон поради некадърност - не ми се е случвало.

                          Коментар

                          Working...
                          X