Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Развиване на гайката на полуоска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    bobizdr написа:
    lyubokg написа:
    Нагряване до червено с оксижен с малка дюза и разцепване със секач. Така правиш от две срещуположни страни.Друго не ми идва на идея.Обаче се приготви да смениш лагера на главината.Най-вероятно е за смяна и без това заради зверското натягане на гайката.Много е важно тази гайка да се стяга на точното усилие поради самата конструкция на лагера. Доста от сервизите се отнасят несериозно по този въпрос.За повечето главини, производителя дава не само килограми (Nm), ами с комбинация с градуси на завъртане на гайката.Пиши каква е колата и мога да ти пратя данните.
    Колата е, Фиат Типо 1.4 DGT 90 год.Това с нагряването,ще го пробвам през почивните дни.
    Ето това са усилията:Предна главина 240 Nm.Задна главина 280 Nm.Успех, колега!
    LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
    LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
    FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
    FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

    Коментар


      #32
      Колега какво направи,успя ли да я развиеш.Тая гайка ще се окаже с лява резба.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #33
        Не е отишъл във Варна, на 96-килограмовия гайковерт, който развива от пиле мляко, какво да стане...

        Коментар


          #34
          Хубаво е да се стегне с нужните килограми, но и на око с тръбата да се стяга не е проблем. Като споменавам тръба няма в предвид дължина 1,5м и 90кг човек да стъпи на нея все едно ще я развива, ами с нормално голяма сила. Както споменаха някой колеги , в сервизите се действа направо с гайковерта, просто няма време на всеки лагер да му се търсят килограмите за стягане и да се вади динамо метричния ключ, все пак не е играчка да се използва за щяло и не щяло. А и лагерите на предните главини не са толкова манати както конусните, но все пак е важно човек да знае кога да спре със стягането било то с тръба или с гайковерт.

          Коментар


            #35
            FGRC написа:
            Колега какво направи,успя ли да я развиеш.Тая гайка ще се окаже с лява резба.
            Нямах време,през уж почивните дни.Само си напълних скъсания маншон с графитна грес.Като я развия ще пиша с каква резба е смотаната гайка.

            Коментар


              #36
              Да не е с лява резба? Ял съм го такъв с няква Алфа или Фиат 38 година само че с гайките на джантите.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #37
                Понякога се получава така:Вследствие зверско стягане, при развиване резбата повлече, ала инструмента се справи без проблем.http://[img]http://media.snimka.bg/8....jpg[/img]
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #38
                  Предлагам модераторите да отворят раздел,,Недовършени теми и приказки на хаоз,,.Щш се напълни за нула време с теми и мнения.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар

                  Working...
                  X