Колега, пробва ли първо на завиване,и тогава да развиваш, някой път когато съм стегнал болт на джантата здраво, не успявам да го развия,и прибягвам до затягане, и тогава развивам.В повечето случай става,но и ако така не стане, играе чука,но това става като съм напънал с ключа за развиване, и карам някой да чука по камъка,и със сигурност ставаше развиването....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Развиване на гайката на полуоска
Collapse
X
-
egois4etoo написа:Колега ако беше от Варна щях да те извикам и щяхме да го развием,имаме въздушен гаиковерт които развива до 96кг. на гаиката.
Коментар
-
ogi28b написа:egois4etoo написа:Колега ако беше от Варна щях да те извикам и щяхме да го развием,имаме въздушен гаиковерт които развива до 96кг. на гаиката.Поздрави от Варна
Коментар
-
Абе ти ако щеш може и кораби и совалки да разглабяш с тази машина. Ама ако искаш да водиш елементрен диалог, поне марката на автомобила напиши като хората Исках да ти кажа, че щом над 100 килограмов човек с тръба два метра не е достатъчен, за да развие тая гайка, то твоят гайковерт 200 % няма да успее. Аз мразя хора, които говорят без покритие, също като теб, ама и такива, които си мелят без да помислят за елементарна сметка - също не са ми приятни за диалог. Трябва ли ти калкулатор за да сметнеш, че 110 килограмов човек прави над 2 килонютон-метра въртящ момент върху тая гайка? А с твоя гайковерт ще направиш 1 килонютон-метър и то - "преко сили". Чудя се дали въобще влагаш някакъв смисъл в понятието нютон-метър, или за теб то е само числен показател за възможностите на някаква машина?
Коментар
-
Нагряване до червено с оксижен с малка дюза и разцепване със секач. Така правиш от две срещуположни страни.Друго не ми идва на идея.Обаче се приготви да смениш лагера на главината.Най-вероятно е за смяна и без това заради зверското натягане на гайката.Много е важно тази гайка да се стяга на точното усилие поради самата конструкция на лагера. Доста от сервизите се отнасят несериозно по този въпрос.За повечето главини, производителя дава не само килограми (Nm), ами с комбинация с градуси на завъртане на гайката.Пиши каква е колата и мога да ти пратя данните.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
lyubokg написа:Нагряване до червено с оксижен с малка дюза и разцепване със секач. Така правиш от две срещуположни страни.Друго не ми идва на идея.Обаче се приготви да смениш лагера на главината.Най-вероятно е за смяна и без това заради зверското натягане на гайката.Много е важно тази гайка да се стяга на точното усилие поради самата конструкция на лагера. Доста от сервизите се отнасят несериозно по този въпрос.За повечето главини, производителя дава не само килограми (Nm), ами с комбинация с градуси на завъртане на гайката.Пиши каква е колата и мога да ти пратя данните.
Коментар
-
пу ! кретени такива, как може да стегнат толкова гайката...... другото което е колега, махаш гумата, и разкачаш целия шенкел заедно с полусоката, вадиш полуоската от външното каре, намираш във форума 2ра употреба шенкел с лагер и външно каре за 30-40 лева и си решаваш проблема, успех;ПС : с извадения шенкел отиваш при "майстора" дето е стегнал така болта и го облъскваш по главата с него
Коментар
-
Аз се чудя защо сте го докарали до това състояние.С един оксижен за няколко секунди и гайката е долу. Само да е останало поне малко къде да се захване някакъв камък, а да не е на 100% заоблена.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар