Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Развиване на гайката на полуоска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, пробва ли първо на завиване,и тогава да развиваш, някой път когато съм стегнал болт на джантата здраво, не успявам да го развия,и прибягвам до затягане, и тогава развивам.В повечето случай става,но и ако така не стане, играе чука,но това става като съм напънал с ключа за развиване, и карам някой да чука по камъка,и със сигурност ставаше развиването....
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #17
      egois4etoo написа:
      Колега ако беше от Варна щях да те извикам и щяхме да го развием,имаме въздушен гаиковерт които развива до 96кг. на гаиката.
      Човекът казва, че 110 кг човек с тръба 2 метра не може да я развие, а това е много, много, много повече от твоите 96 кг на гаЙковерта. То е елементарна сметка да се направи. Не казвам, че няма да я развиеш с машината, ама ако успееш, значи има нещо гнило в двуметровата тръба и 110 килограмовия човек, за които стана въпрос.

      Коментар


        #18
        Само 90 кг съм, но не ми се е опънала нито 1 гайка...Гедоре на 3/4 квадрат, яка спирачка с подпора на гумата и 1.5 м тръба развива и най-яката бусова главина.А камионски гайковерт прави чудеса...
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          egois4etoo написа:
          Колега ако беше от Варна щях да те извикам и щяхме да го развием,имаме въздушен гаиковерт които развива до 96кг. на гаиката.
          Човекът казва, че 110 кг човек с тръба 2 метра не може да я развие, а това е много, много, много повече от твоите 96 кг на гаЙковерта. То е елементарна сметка да се направи. Не казвам, че няма да я развиеш с машината, ама ако успееш, значи има нещо гнило в двуметровата тръба и 110 килограмовия човек, за които стана въпрос.
          Колега само да ти кажа че с този гайковерт се свалят джанти на камиони и окачване се прави с него мислиш ли че на едно Фиятче няма да идвий гайката.Много мразя хора които говорят без покритие,гайковерта има ударно развиване и ще проверя колко кг. е с ударното.На колегата мога да му предложа да отиде някаде кадето ремонтират камиони или автобуси и работата ще стане.
          Поздрави от Варна

          Коментар


            #20
            Абе ти ако щеш може и кораби и совалки да разглабяш с тази машина. Ама ако искаш да водиш елементрен диалог, поне марката на автомобила напиши като хората Исках да ти кажа, че щом над 100 килограмов човек с тръба два метра не е достатъчен, за да развие тая гайка, то твоят гайковерт 200 % няма да успее. Аз мразя хора, които говорят без покритие, също като теб, ама и такива, които си мелят без да помислят за елементарна сметка - също не са ми приятни за диалог. Трябва ли ти калкулатор за да сметнеш, че 110 килограмов човек прави над 2 килонютон-метра въртящ момент върху тая гайка? А с твоя гайковерт ще направиш 1 килонютон-метър и то - "преко сили". Чудя се дали въобще влагаш някакъв смисъл в понятието нютон-метър, или за теб то е само числен показател за възможностите на някаква машина?

            Коментар


              #21
              Окей професоре като дойдеш на море другата отпуска ми се обади. и ще ти покажа какво развиса това кайковертче,че аз много мразя хора който много говорят без да са видели.И слгам край на спора да не оспамваме темата на колегата.
              Поздрави от Варна

              Коментар


                #22
                Колеги,след ходене до няколко псевдо сервиза,резултата е,че вече няма развиване на гайката.Заобли се ,а флекс не влиза.Със секач ме е страх да не прецакам резбата.Някой да е правил такава процедура ?

                Коментар


                  #23
                  Нагряване до червено с оксижен с малка дюза и разцепване със секач. Така правиш от две срещуположни страни.Друго не ми идва на идея.Обаче се приготви да смениш лагера на главината.Най-вероятно е за смяна и без това заради зверското натягане на гайката.Много е важно тази гайка да се стяга на точното усилие поради самата конструкция на лагера. Доста от сервизите се отнасят несериозно по този въпрос.За повечето главини, производителя дава не само килограми (Nm), ами с комбинация с градуси на завъртане на гайката.Пиши каква е колата и мога да ти пратя данните.
                  LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                  LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                  LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                  FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                  Коментар


                    #24
                    lyubokg написа:
                    Нагряване до червено с оксижен с малка дюза и разцепване със секач. Така правиш от две срещуположни страни.Друго не ми идва на идея.Обаче се приготви да смениш лагера на главината.Най-вероятно е за смяна и без това заради зверското натягане на гайката.Много е важно тази гайка да се стяга на точното усилие поради самата конструкция на лагера. Доста от сервизите се отнасят несериозно по този въпрос.За повечето главини, производителя дава не само килограми (Nm), ами с комбинация с градуси на завъртане на гайката.Пиши каква е колата и мога да ти пратя данните.
                    Колата е, Фиат Типо 1.4 DGT 90 год.Това с нагряването,ще го пробвам през почивните дни.

                    Коментар


                      #25
                      пу ! кретени такива, как може да стегнат толкова гайката...... другото което е колега, махаш гумата, и разкачаш целия шенкел заедно с полусоката, вадиш полуоската от външното каре, намираш във форума 2ра употреба шенкел с лагер и външно каре за 30-40 лева и си решаваш проблема, успех;ПС : с извадения шенкел отиваш при "майстора" дето е стегнал така болта и го облъскваш по главата с него

                      Коментар


                        #26
                        колега ти всъщност защо искаш да отвиеш полуоската какво ще сменяш?
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          колега ти всъщност защо искаш да отвиеш полуоската какво ще сменяш?
                          Скъсан ми е маншона на външното каре и трябва да го сменя.

                          Коментар


                            #28
                            Наваряване с СО по остатъците от шестограм и после бой с як не много остър секач...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #29
                              правиш както колегата Иванчо ти е написал сваляш шенкела комплект с полуоската,сваляш вътрешното каре сменяш си маншона на външното и по обратния ред с твоя си шенкел с неотвииващата се гайкауспех
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                #30
                                Аз се чудя защо сте го докарали до това състояние.С един оксижен за няколко секунди и гайката е долу. Само да е останало поне малко къде да се захване някакъв камък, а да не е на 100% заоблена.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X