Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Развиване на гайката на полуоска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Развиване на гайката на полуоска

    Колеги,каква е резбата на гайката, на лявата полуоска ?Нормална или обратна .

    #2
    Ако е на външното каре - каретата са еднакви - десни.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      резбата е нормална но за отвиване ползвай за удалжение една тръба
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Проблема е,че съм развивал на много коли с моята гидория, но сега се счупи .Заварих един накрайник от фиата на чашката за развиване,но и той не устиска.Такова чудо не съм виждал

        Коментар


          #5
          колега ти разконтри ли гайката?
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Намери гедоре с 3/4 квадрат, развива всичко!
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Или отиди в някой сервиз/гумаджийница да ти разхлабят гайката, че там наистина се стяга яко. И може преди теб да е стягано с гайковерт в сервиз. А ако не стане с гедоре 3/4 търси върток с квадрат 1" тогава няма мърдане .

              Коментар


                #8
                колега, с качествен инструмент на 1/2 нямаш никакъв проблем да развиеш, разконтри добре гайката, и с дълго рамо напъни

                Коментар


                  #9
                  Разконтрена е добре,но не става.Днес ще ида до гумаджия да видя дали ще се получи.

                  Коментар


                    #10
                    Колега, с каква сила развиваш? На моята тази гайка (36 мм) я развивах със сила около 400 Нм (85 килограмов човек скача в/у 45 см рамо). Да не ти е късо рамото?

                    Коментар


                      #11
                      110 килограмов човек с тръба над 2 метра.Ходих на гумаджия и не се получи.Все едно е заварена тази проклета гайка.Довечера я карам на сервиз и ...........

                      Коментар


                        #12
                        И@аФ го у гайката. Сигурно сте пробвали, ама да питам, пръскахте ли с WD и с почукване на гайката?Друго което се сещам е с нагряване, и изстудяване.Трето, да се среже, ама не знам с какво може да се бръкне там.
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Не допускай ударите на гайковерта да ги поема карето-получават се побитости и после шум иииии смяна. :D .С гайковерт за барабанни болтове и задължително крака на спирачката ама яко .Иначе усилието се разпределя през хлабините на шлици и карета и се получава твоя случай.Успех и пиши за развитието
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #14
                            Виждал съм гайковерт 3/4 който е с тегло сигурно около 5-6кг и е един огромен топуз. Ако в сервиза имат такъв, няма как да не се развие, силата която прилага е огромна.

                            Коментар


                              #15
                              Колега ако беше от Варна щях да те извикам и щяхме да го развием,имаме въздушен гаиковерт които развива до 96кг. на гаиката.
                              Поздрави от Варна

                              Коментар

                              Working...
                              X