Аман от форумни разбирачи! Я погледнете къде е накладката и къде - направляващите. Ако има там толкоз висока температура, ще се опекат маншончетата преди греста. Който не вярва, да сложи там термодатчик и да пробва.Литиевата грес е добра за там, повечето държат над 160-180 градуса. Водачи запичат от скъсан маншон, вода и пепеляк. Най-добрата смазка за там е течлива грес+графит на прах.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ревизия на спирачни апарати
Collapse
X
-
Re: ревизия на спирачни апарати
Synthy написа:Дойде моментът да ревизирам предните спирачни апарати. Купил съм маншони, остава да го сложа. Каква грез да купя, за да смажа вътре машинките? Едва ли всяка е подходяща, а аз идея си нямам какво да търся. И какво ще се случи на апаратите, ак оги опека във фурната на 160* (само метала разбира се, преди да ги сглобя)? Купих един спрей за защитата им от ръжда и т.н. гняс, обаче той е високотемпературен, и след изсъхване му трябва 30 мин. да се пече на 160* за да се втвърди покритието и да стане както трябва. Според мен няма да им стане нищо, но все пак ако някой може да потвърди няма да е излишно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Я колко ценни съвети излезнаха от една на пръв поглед проста тема, евала колеги Купих жълта тубичка с грес на TEXTAR за спирачни апарати. Литиевата държи до 120* според опаковката. Така че купих текстар. Силно се надявам те да са си свършили работата и да е подходяща, защото нищо не пише за температура, пише само че е за спирачни апарати. Значи трябва да е ОК, все пак е ТЕКСТАР, нали така?! Утре започвам да чистя и смазвам. Като приключа, ще доложа тук какво съм направил. Може и някоя снимка да пусна, ако не ме домързи да снимам"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колега ще се радвам да качиш и снимки, че да видя как стоят при теб накладките. Имам чувство че при мен са някак си изнесени навън и след като се износят се опират една в друга. А от друга страна от вътрешната страна, остава доста широка ивица неизползвана. С накладките с които купих колата беше така и след като ги смених пак застанаха така. Чудя се да не би самите апарати нещо да не са оригинал??????Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Каква е тази литиева 120 градусова?!Ако направляващите се загреят до 160 - 180*, не ми се мисли колко ще загреят буталцата и цилиндите. Доста над температурата на кипене на спирачната течност!Няма лошо в купуването на специални смазки за там ,но е безпредметно.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Tihomir78 написа:Колега ще се радвам да качиш и снимки, че да видя как стоят при теб накладките. Имам чувство че при мен са някак си изнесени навън и след като се износят се опират една в друга. А от друга страна от вътрешната страна, остава доста широка ивица неизползвана. С накладките с които купих колата беше така и след като ги смених пак застанаха така. Чудя се да не би самите апарати нещо да не са оригинал??????"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Tihomir78 написа:Колега ще се радвам да качиш и снимки, че да видя как стоят при теб накладките. Имам чувство че при мен са някак си изнесени навън и след като се износят се опират една в друга. А от друга страна от вътрешната страна, остава доста широка ивица неизползвана. С накладките с които купих колата беше така и след като ги смених пак застанаха така. Чудя се да не би самите апарати нещо да не са оригинал??????Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар