Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ревизия на спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ревизия на спирачни апарати

    Дойде моментът да ревизирам предните спирачни апарати. Купил съм маншони, остава да го сложа. Каква грез да купя, за да смажа вътре машинките? Едва ли всяка е подходяща, а аз идея си нямам какво да търся. И какво ще се случи на апаратите, ак оги опека във фурната на 160* (само метала разбира се, преди да ги сглобя)? Купих един спрей за защитата им от ръжда и т.н. гняс, обаче той е високотемпературен, и след изсъхване му трябва 30 мин. да се пече на 160* за да се втвърди покритието и да стане както трябва. Според мен няма да им стане нищо, но все пак ако някой може да потвърди няма да е излишно.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    кола

    Нещо много специални работи ползваш не би трябвало да стане нещо нали като прираш се нагряваима такава грес високо температурна . Освен само в маншончето да сложиш другаде ще падне а и може да събира още боклуци
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Е точно за тази грес иде реч - марка, модел, от какъв магазин да я купя? Едва ли я има в магазините за авточасти, или греша? За нагряването и аз така си мисля, ама все пак още едно мнение няма да ми навреди - 10х
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        За водачите на спирачните апарати съм си купувал специална грес, която и така се казва Грес за водачи на спирачни апарати, в една жълта тубичка(като паста за зъби). Марката ТРВ, или текстар май беше не съм сигурен, 8лв струваше от магазин за авточасти. А иначе в маншона на самото бутало няма смисъл да мажеш с нея, може само проблеми да ти направи. Мажеш самото бутало със свинска мас и нанизваш или спирачна течност, иначе под маншона няма смисъл да слагаш никакви смазки защото събират боклуци .

        Коментар


          #5
          Буталото, маншона и цилиндъра не се мажат с нищо. При вкарването на буталцето в цилиндърчето омазваш със спирачна течност.Направляващите се мажат с каквато имаш грес - там няма висока температура, само трябва да не влиза вода.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Направляващите се мажат с каквато имаш грес - там няма висока температура, само трябва да не влиза вода.[/quote]колега защо подвеждаш че водачите не се нагряват с една обикноведна грес и някорко последователни спирания и ще се спече греста и ще има нова тема-задържат ми предните спирачки
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Аха, ясно. ОК, уикенда ако не излезне нещо непредвидено се захващам с почистването и смазването.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                muns61 написа:
                Буталото, маншона и цилиндъра не се мажат с нищо. При вкарването на буталцето в цилиндърчето омазваш със спирачна течност.Направляващите се мажат с каквато имаш грес - там няма висока температура, само трябва да не влиза вода.
                не заблуждавай колегата

                Коментар


                  #9
                  Вярно е че там работната температура е висока, и от триене се нагрява целия апарат, предлагам ти да потърсиш литиева грес, ползва се за лагерите на главините, една тубичка колкото паста за зъби струва 1-2 лв. А за гърба на накладките ползвай медна грес да не свирят. педи да боядисаш почисти хубаво и обезмасли задължително.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Литиева, дообре!Медна няма да ползвам, щото не свирят Нищо че са от 1.8 - не са свирили никога.А някакъв преобразувател на ръжда? Фосфорната киселина в железарията не става. Много е слаба. Солна имам в къщи, обаче.. да не прецака и тялото на апарата? Под солна разбирам КИСЛОЛ. Да не стане беля?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Synthy написа:
                      Литиева, дообре!Медна няма да ползвам, щото не свирят Нищо че са от 1.8 - не са свирили никога.А някакъв преобразувател на ръжда? Фосфорната киселина в железарията не става. Много е слаба. Солна имам в къщи, обаче.. да не прецака и тялото на апарата? Под солна разбирам КИСЛОЛ. Да не стане беля?
                      Телена четка брато, телена четка за ръждата и финна шкурка, за обезмаслявате можеш да ползмаш ацетон или кореселин
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Медна грес/вносна/по принцип е най-добре,но е скъпа и я няма на такива малки разфасовки.Там където продават накладки има грес на Лукас,ТРВ и Текстар в малки разфасовки по 2 лв.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Медна грес за смазване ли? Говорим за водачите, нали? По накладките няма да мажа, разбрахме се Това с телената четка ясно... на дрелката забучвам една жълта четка и почвам. Ама ми се искаше нещо "по-технологично", не така първобитно с чегъртане
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Synthy написа:
                            Медна грес за смазване ли? Говорим за водачите, нали? По накладките няма да мажа, разбрахме се Това с телената четка ясно... на дрелката забучвам една жълта четка и почвам. Ама ми се искаше нещо "по-технологично", не така първобитно с чегъртане
                            е то това си е достатъчно технологичнопредстави си с шкурка на ръка???
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #15
                              тогава изобщо нямаше да се захващам, ако трябваше с шкурка на ръка
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X