Дойде моментът да ревизирам предните спирачни апарати. Купил съм маншони, остава да го сложа. Каква грез да купя, за да смажа вътре машинките? Едва ли всяка е подходяща, а аз идея си нямам какво да търся. И какво ще се случи на апаратите, ак оги опека във фурната на 160* (само метала разбира се, преди да ги сглобя)? Купих един спрей за защитата им от ръжда и т.н. гняс, обаче той е високотемпературен, и след изсъхване му трябва 30 мин. да се пече на 160* за да се втвърди покритието и да стане както трябва. Според мен няма да им стане нищо, но все пак ако някой може да потвърди няма да е излишно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ревизия на спирачни апарати
Collapse
X
-
Е точно за тази грес иде реч - марка, модел, от какъв магазин да я купя? Едва ли я има в магазините за авточасти, или греша? За нагряването и аз така си мисля, ама все пак още едно мнение няма да ми навреди - 10х"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
За водачите на спирачните апарати съм си купувал специална грес, която и така се казва Грес за водачи на спирачни апарати, в една жълта тубичка(като паста за зъби). Марката ТРВ, или текстар май беше не съм сигурен, 8лв струваше от магазин за авточасти. А иначе в маншона на самото бутало няма смисъл да мажеш с нея, може само проблеми да ти направи. Мажеш самото бутало със свинска мас и нанизваш или спирачна течност, иначе под маншона няма смисъл да слагаш никакви смазки защото събират боклуци .
Коментар
-
Буталото, маншона и цилиндъра не се мажат с нищо. При вкарването на буталцето в цилиндърчето омазваш със спирачна течност.Направляващите се мажат с каквато имаш грес - там няма висока температура, само трябва да не влиза вода.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Направляващите се мажат с каквато имаш грес - там няма висока температура, само трябва да не влиза вода.[/quote]колега защо подвеждаш че водачите не се нагряват с една обикноведна грес и някорко последователни спирания и ще се спече греста и ще има нова тема-задържат ми предните спирачкиBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Вярно е че там работната температура е висока, и от триене се нагрява целия апарат, предлагам ти да потърсиш литиева грес, ползва се за лагерите на главините, една тубичка колкото паста за зъби струва 1-2 лв. А за гърба на накладките ползвай медна грес да не свирят. педи да боядисаш почисти хубаво и обезмасли задължително.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Литиева, дообре!Медна няма да ползвам, щото не свирят Нищо че са от 1.8 - не са свирили никога.А някакъв преобразувател на ръжда? Фосфорната киселина в железарията не става. Много е слаба. Солна имам в къщи, обаче.. да не прецака и тялото на апарата? Под солна разбирам КИСЛОЛ. Да не стане беля?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Литиева, дообре!Медна няма да ползвам, щото не свирят Нищо че са от 1.8 - не са свирили никога.А някакъв преобразувател на ръжда? Фосфорната киселина в железарията не става. Много е слаба. Солна имам в къщи, обаче.. да не прецака и тялото на апарата? Под солна разбирам КИСЛОЛ. Да не стане беля?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Медна грес за смазване ли? Говорим за водачите, нали? По накладките няма да мажа, разбрахме се Това с телената четка ясно... на дрелката забучвам една жълта четка и почвам. Ама ми се искаше нещо "по-технологично", не така първобитно с чегъртане"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Медна грес за смазване ли? Говорим за водачите, нали? По накладките няма да мажа, разбрахме се Това с телената четка ясно... на дрелката забучвам една жълта четка и почвам. Ама ми се искаше нещо "по-технологично", не така първобитно с чегъртанеФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар