Здравейте колеги,Преди два дни ми светна лампата на АБС-а, но при следващото палене нямаше проблем. Вчера обаче лампата светна и повече не угасна.Пробвах да се свържа с компютъра на АБС-а, но не успях нито с ELM, нито с VAG-KOM. FES дава различни съобщения от рода на ECU not found или проблем в кабела или серийния порт. Двигателя си го чета без проблем.АБС-а е Лукас, а колата Мареа 1.8.Кабелите, които използвам са на снимките.Пробвах всички комбинации на три пиновия кабел-с плюс и минус, само с плюс, само с минус и без захранване, но не успях да се свържа с компютъра на АБС-а. Къде бъркам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с АБС
Collapse
X
-
Kemaloff написа:Ами не е проблема в кабела.С тези кабели си чета двигателя на Мареата и всичко по Стилото. С АБС-а на мареата неще да се свърже.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Kemaloff написа:Ами не е проблема в кабела.С тези кабели си чета двигателя на Мареата и всичко по Стилото. С АБС-а на мареата неще да се свърже.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Почистих всички датчици, но ефекта е нулев. Пробвах какво ли не, за да се свържа с АБС-а, но греда. Сега незнам къде да търся проблема. Насочил съм се към релето в електронния блок, тъй като като почукам върху него понякога лампата угасва. Въпрос - при сваляне на АБС-а налага ли се след това обезвъздушаване на спирачките?Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Един линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=37691 това е за единия вид абс а иначе имам същото и за другия:abs lukas 430 marea
Коментар
-
kiriluz1 написа:Един линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=37691 това е за единия вид абс а иначе имам същото и за другия:abs lukas 430 mareaOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
slonikon написа:коя година е тая марея? ако е преди 99 фес мисля, че няма да се свърже. за всеки случай си провери захранването директно на куплунга на еку-то - крачета 17 и 18 +колкото ти е акумулатора, 16 и 19 - маса. 15-то краче +колкото ти е акумулатора, когато си на контакт.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Премери съпротивлението на датчицити и огледай главините за надрано, понящкога ръчната надира зъбите по главината. АКо там всичко е ок отваряй АБС и почвай проверка на релетата, спирачките не се обезвъздушават трудно така че смело. Усештам че знаеш от коя страна се хваща оверка така ще се справиш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
По нагоре ти писах смени си fes и между другото при този вариант с прехода към три пина не се свързват никакви крачета допълнително . Другото което се сещам са настройките на ком порта в страницата на fes ги има . До скоро ми светкаше абс когато си поиска заради окъсила клетка на акумулатора иначе колата си палеше зареждаше ,всичко си и работеше просто както си караш светне ,като я загася и запаля угасне след като смених аб няма такива проблеми.
Коментар
-
Kemaloff написа:slonikon написа:коя година е тая марея? ако е преди 99 фес мисля, че няма да се свърже. за всеки случай си провери захранването директно на куплунга на еку-то - крачета 17 и 18 +колкото ти е акумулатора, 16 и 19 - маса. 15-то краче +колкото ти е акумулатора, когато си на контакт.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар