Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с АБС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с АБС

    Здравейте колеги,Преди два дни ми светна лампата на АБС-а, но при следващото палене нямаше проблем. Вчера обаче лампата светна и повече не угасна.Пробвах да се свържа с компютъра на АБС-а, но не успях нито с ELM, нито с VAG-KOM. FES дава различни съобщения от рода на ECU not found или проблем в кабела или серийния порт. Двигателя си го чета без проблем.АБС-а е Лукас, а колата Мареа 1.8.Кабелите, които използвам са на снимките.Пробвах всички комбинации на три пиновия кабел-с плюс и минус, само с плюс, само с минус и без захранване, но не успях да се свържа с компютъра на АБС-а. Къде бъркам?
    Прикачени файлове
    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
    Chevrolet Aveo

    #2
    може би проблема е в самия кабел

    Коментар


      #3
      Ами не е проблема в кабела.С тези кабели си чета двигателя на Мареата и всичко по Стилото. С АБС-а на мареата неще да се свърже.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #4
        да не си за накладки колега ?
        като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

        Коментар


          #5
          Аз имах подобен проблем заради версията на фиатекускан,след катоя смених с някаква кракната от братята руснаци чета и абс а.

          Коментар


            #6
            Kemaloff написа:
            Ами не е проблема в кабела.С тези кабели си чета двигателя на Мареата и всичко по Стилото. С АБС-а на мареата неще да се свърже.
            И при мен го има същия проблем, ще ти дам една идея виждам че бъркаш точно както и аз бърках, пробвай да го търсиш като ТЕВЕС а не като Лукас и си провери захранването на АБС силовия бушон мисля беше 60 ампера
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Kemaloff написа:
              Ами не е проблема в кабела.С тези кабели си чета двигателя на Мареата и всичко по Стилото. С АБС-а на мареата неще да се свърже.
              И при мен го има същия проблем, ще ти дам една идея виждам че бъркаш точно както и аз бърках, пробвай да го търсиш като ТЕВЕС а не като Лукас и си провери захранването на АБС силовия бушон мисля беше 60 ампера
              Предпазителя го проверих и е здрав. Между другото идеята ти да го търся като Тевес я пробвах вчера (просто не го споменах) и резултата е че се чува цъкане от релетата, но пак неще да се свърже.
              Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
              Chevrolet Aveo

              Коментар


                #8
                Почистих всички датчици, но ефекта е нулев. Пробвах какво ли не, за да се свържа с АБС-а, но греда. Сега незнам къде да търся проблема. Насочил съм се към релето в електронния блок, тъй като като почукам върху него понякога лампата угасва. Въпрос - при сваляне на АБС-а налага ли се след това обезвъздушаване на спирачките?
                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                Chevrolet Aveo

                Коментар


                  #9
                  Един линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=37691 това е за единия вид абс а иначе имам същото и за другия:abs lukas 430 marea

                  Коментар


                    #10
                    коя година е тая марея? ако е преди 99 фес мисля, че няма да се свърже. за всеки случай си провери захранването директно на куплунга на еку-то - крачета 17 и 18 +колкото ти е акумулатора, 16 и 19 - маса. 15-то краче +колкото ти е акумулатора, когато си на контакт.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      kiriluz1 написа:
                      Един линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=37691 това е за единия вид абс а иначе имам същото и за другия:abs lukas 430 marea
                      Четох я тази тема колега, благодаря за линка все пак. Единственото нещо, което ме притеснява, че без диагностика не ми се ще да го разпилявам. Може проблема изобщо да не е от това реле.
                      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                      Chevrolet Aveo

                      Коментар


                        #12
                        slonikon написа:
                        коя година е тая марея? ако е преди 99 фес мисля, че няма да се свърже. за всеки случай си провери захранването директно на куплунга на еку-то - крачета 17 и 18 +колкото ти е акумулатора, 16 и 19 - маса. 15-то краче +колкото ти е акумулатора, когато си на контакт.
                        Мареата е 96г.Захранването ще го проверя. Ако правилно съм те разбрал на крачета 15, 17 и 18 трябва да имам плюс, а на 16 и 19 минус.
                        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                        Chevrolet Aveo

                        Коментар


                          #13
                          Премери съпротивлението на датчицити и огледай главините за надрано, понящкога ръчната надира зъбите по главината. АКо там всичко е ок отваряй АБС и почвай проверка на релетата, спирачките не се обезвъздушават трудно така че смело. Усештам че знаеш от коя страна се хваща оверка така ще се справиш.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            По нагоре ти писах смени си fes и между другото при този вариант с прехода към три пина не се свързват никакви крачета допълнително . Другото което се сещам са настройките на ком порта в страницата на fes ги има . До скоро ми светкаше абс когато си поиска заради окъсила клетка на акумулатора иначе колата си палеше зареждаше ,всичко си и работеше просто както си караш светне ,като я загася и запаля угасне след като смених аб няма такива проблеми.

                            Коментар


                              #15
                              Kemaloff написа:
                              slonikon написа:
                              коя година е тая марея? ако е преди 99 фес мисля, че няма да се свърже. за всеки случай си провери захранването директно на куплунга на еку-то - крачета 17 и 18 +колкото ти е акумулатора, 16 и 19 - маса. 15-то краче +колкото ти е акумулатора, когато си на контакт.
                              Мареата е 96г.Захранването ще го проверя. Ако правилно съм те разбрал на крачета 15, 17 и 18 трябва да имам плюс, а на 16 и 19 минус.
                              за твоята го дават 10, 28 и 11 - плюс (последното, когато си на контакт)27 и 9 - масавсъщност 11 захранва еку-то. ако се свържеш с ФЕС, похвали се.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X