След две години експлоатация в BG колата взе да потропва и поскръцва. След преглед се оказа се, че потропва от десен шарнир и хлабина в кормилната рейка и поскръцва от лагерите на амортисьорите. Шарнира смених, но за рейката намерих само оригинал на цена 1000 и малко лева, а лагери за амортисьорите също само оригинал на бая солена цена. Дайте съвет дали тази рейка може да се рециклира или да се намери нещо на нормална цена, а също къде да проверя за лагерите.Гледам смъкването на рейката е голямо приключение, а лагерите на амортисьорите дали могат да се сменят в домашни(гаражни) условия.Хлабината на рейката не е голяма, не се усеща при въртене на волана(волана няма луфт при въртене наляво надясно), но при неравност леко потропва.Лагерите също си работят без луфтове и прескачания, но гадно скърцат.Колата е Гранде Пунто 2006, 1.2 - 65 к.с., купена от Австрия преди две години и половина на 50 000 км с лек удар, сега е на 62 000 км , защото я кара само жената.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гранде пунто - кормилна рейка
Collapse
X
-
Re: Гранде пунто - кормилна рейка
Nicky написа:След две години експлоатация в BG колата взе да потропва и поскръцва. След преглед се оказа се, че потропва от десен шарнир и хлабина в кормилната рейка и поскръцва от лагерите на амортисьорите. Шарнира смених, но за рейката намерих само оригинал на цена 1000 и малко лева, а лагери за амортисьорите също само оригинал на бая солена цена. Дайте съвет дали тази рейка може да се рециклира или да се намери нещо на нормална цена, а също къде да проверя за лагерите.Гледам смъкването на рейката е голямо приключение, а лагерите на амортисьорите дали могат да се сменят в домашни(гаражни) условия.Хлабината на рейката не е голяма, не се усеща при въртене на волана(волана няма луфт при въртене наляво надясно), но при неравност леко потропва.Лагерите също си работят без луфтове и прескачания, но гадно скърцат.Колата е Гранде Пунто 2006, 1.2 - 65 к.с., купена от Австрия преди две години и половина на 50 000 км с лек удар, сега е на 62 000 км , защото я кара само жената.като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
-
И аз мисля че рейката може би не е за ремонт.Лагерите на мокферсоните могат да се смажат. Има подходящ спрей с който съм раздвижвал напълно блокирали и работят вече повече от година. Не се втурвай на ремонти. Внимателно регледай пак предницата. Ако искаш помощ пиши на лични. Ще помогна. Може вътрешен кормилен накрайник да потропва!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
за рейката не влизай в излишни филми.колата ти надали е на 62 000км.оригиналните шарнири издържат около 120-150 000км.не съществува автомобил на 62 000км с разбит шарнир.ако пък са и реални км,то трябва да е доста душмански карана,направо нечовешки.за лагера колегата по-горе ти е писал-гресиране е най-добре
Коментар
-
Шарнира беше със спукан маншон и ръждясал отвътре. За лагерите ще потърся скоба за свиване на пружините за да извадя лагерите и тампоните и да видя къде е проблема със скърцането. В Ауто Билд на доста места се говори за разбити преждеврвменно предници - носачи, биалетки и кормилни накрайници. Несполучливата конструкция на лагерите на амортисьорите бяха коментирани в една тема - "Дали да си купя Грандепунто" или нещо подобно.Благодаря колеги за съветите!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар