Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гранде пунто - кормилна рейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гранде пунто - кормилна рейка

    След две години експлоатация в BG колата взе да потропва и поскръцва. След преглед се оказа се, че потропва от десен шарнир и хлабина в кормилната рейка и поскръцва от лагерите на амортисьорите. Шарнира смених, но за рейката намерих само оригинал на цена 1000 и малко лева, а лагери за амортисьорите също само оригинал на бая солена цена. Дайте съвет дали тази рейка може да се рециклира или да се намери нещо на нормална цена, а също къде да проверя за лагерите.Гледам смъкването на рейката е голямо приключение, а лагерите на амортисьорите дали могат да се сменят в домашни(гаражни) условия.Хлабината на рейката не е голяма, не се усеща при въртене на волана(волана няма луфт при въртене наляво надясно), но при неравност леко потропва.Лагерите също си работят без луфтове и прескачания, но гадно скърцат.Колата е Гранде Пунто 2006, 1.2 - 65 к.с., купена от Австрия преди две години и половина на 50 000 км с лек удар, сега е на 62 000 км , защото я кара само жената.

    #2
    Re: Гранде пунто - кормилна рейка

    Nicky написа:
    След две години експлоатация в BG колата взе да потропва и поскръцва. След преглед се оказа се, че потропва от десен шарнир и хлабина в кормилната рейка и поскръцва от лагерите на амортисьорите. Шарнира смених, но за рейката намерих само оригинал на цена 1000 и малко лева, а лагери за амортисьорите също само оригинал на бая солена цена. Дайте съвет дали тази рейка може да се рециклира или да се намери нещо на нормална цена, а също къде да проверя за лагерите.Гледам смъкването на рейката е голямо приключение, а лагерите на амортисьорите дали могат да се сменят в домашни(гаражни) условия.Хлабината на рейката не е голяма, не се усеща при въртене на волана(волана няма луфт при въртене наляво надясно), но при неравност леко потропва.Лагерите също си работят без луфтове и прескачания, но гадно скърцат.Колата е Гранде Пунто 2006, 1.2 - 65 к.с., купена от Австрия преди две години и половина на 50 000 км с лек удар, сега е на 62 000 км , защото я кара само жената.
    според мен колега от горе написаното при преминаване на неравност потропва това са лагерите на макферсоните и то е чукане на волана по скоро иначе рейката се рециклира а може и да не е за рециклаж а да трябва да и се сменът тампоните те би трябвало да са стотинки макс 1лв.
    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

    Коментар


      #3
      Как се сменят лагерите на амортисьорите и откъде да ги намеря на добра цена? За кои тампони става дума, за тези с които се крепи рейката за купето?

      Коментар


        #4
        И аз мисля че рейката може би не е за ремонт.Лагерите на мокферсоните могат да се смажат. Има подходящ спрей с който съм раздвижвал напълно блокирали и работят вече повече от година. Не се втурвай на ремонти. Внимателно регледай пак предницата. Ако искаш помощ пиши на лични. Ще помогна. Може вътрешен кормилен накрайник да потропва!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          за рейката не влизай в излишни филми.колата ти надали е на 62 000км.оригиналните шарнири издържат около 120-150 000км.не съществува автомобил на 62 000км с разбит шарнир.ако пък са и реални км,то трябва да е доста душмански карана,направо нечовешки.за лагера колегата по-горе ти е писал-гресиране е най-добре

          Коментар


            #6
            Шарнира беше със спукан маншон и ръждясал отвътре. За лагерите ще потърся скоба за свиване на пружините за да извадя лагерите и тампоните и да видя къде е проблема със скърцането. В Ауто Билд на доста места се говори за разбити преждеврвменно предници - носачи, биалетки и кормилни накрайници. Несполучливата конструкция на лагерите на амортисьорите бяха коментирани в една тема - "Дали да си купя Грандепунто" или нещо подобно.Благодаря колеги за съветите!

            Коментар


              #7
              е,това е друго-няма шарнир,който със скъсан маншон ще издържи

              Коментар


                #8
                Сега като заваля дъжда и всичко се намокри всякакво скърцане изчезна. Имам и лъжливото усещане, че и потропванията намаляха. От което следва, според мен е, че гумените части на лагерите на амортисьорите скърцат и трябва обилно да се напръскат с подходящ спрей.

                Коментар

                Working...
                X