Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

подмяна на тръбичките на спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    подмяна на тръбичките на спирачките

    Възможно ли е (то е възможно де), т.е. редно ли е да се подменят спирачните тръбички на някоя кола с медни такива? Причина - да речем че са силно корозирали (стоманени са - ръждясват). Какво би могло да се случи, ако се сложат медни тръби, и ако не бива - какво правим в този случай?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    кола

    Слагат се едни по специални нещо като дур алуминиеви и 5 лв е 1 метър с гайката.Може да им сложиш и термо шлаух.Оригинално са намазани с нещо черно Все ще изкарат най малко 5 години .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Слагай медни и не го мисли, само плюсове има медта. До 60-те години тръбите са били медни, стоманените се налагат заради ниската цена.Това за дуралуминиевите даже не ми се коментира!
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        Re: подмяна на тръбичките на спирачките

        Synthy написа:
        Възможно ли е (то е възможно де), т.е. редно ли е да се подменят спирачните тръбички на някоя кола с медни такива? Причина - да речем че са силно корозирали (стоманени са - ръждясват). Какво би могло да се случи, ако се сложат медни тръби, и ако не бива - какво правим в този случай?
        Медните тръбички са с много предимства пред стоманените. Колегата по-горе вече каза, защо не са заводски - цената. Където са изгнили ги сменяй, за да не останеш без спирачки. Определено си заслужава интервенцията и не е толкова скъпо в крайна сметка. Дуралуминиеви тръбички наистина и аз не съм виждал. Може би материала не е точно дурал, но имат подобна структура и наистина се чупят при прекомерно огъване.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Аха... хубави работи казвате. Дообре Остава да намеря донор за АБС, и това ще е следващото подобрение на колата, което ще претърпи. И тъй като моите тръбички не са цветущи със сигурност, а и без това ще правя спирачки - реших да сменя и тръбичките, като много важен компонен от спирачната система. Явно не съм сгрешил. А как се прави "джвъчката" за щуцерите за свръзка към спирачната помпа? Накрая на тръбичките има едни като пъпчици, които се стягат към помпата. Това с конусна дъска може ли да се направи, и ако не - с какъв инструмент?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            отиваш в некой сервиз и ти ги правят тръбичките за 5 мин, медните на практика са вечни, ако не претърпят механична повреда, за абс ще си поиграеш доста, ама е голям + и си заслужава, успех

            Коментар


              #7
              Сервизите ясно. В къщи ме интересува как става.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Без подходящият инструмент не става. Намери магазин, или сервиз, които изработват спирачни тръбички. Те ползват и нови нипелчета, което също е от значение.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  Не се захвашай сам защото има много голям шанс за грешка. Поръчай си от фирма да ти изработят и подменяй вкъщи. Единствения недостатък на медните е че не стават за рейсинг... Раздуват се като се загрее течноста и педала омеква леко.За ежедневка обаче нямат грешка!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Иди на Цар Симеон и попитай къде правят тръбичките.М/у Опълченска и Одрин в една от преките има магазин за Волво и там правят всякакви тръбички.Носи оригиналните за да спазят дължината и згъвките.Ще ги направят точно за 5 минути.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Има готови медни с поставени накрайници. Измери си по стоманените каква дължина ти трябват и сменяй. На мен ми се наложи да сменя лява предна и като не намерих стоманена сложих медна. Оттогава не съм имал проблем, трябва и дясната да сменя че да не ме изненада ама пусти мързел ....
                      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                      Коментар


                        #12
                        Аз ги прегледах - корозия няма. Идеята беше, да сложа на колата АБС (сега нямам), и заедно с това да подменя и тръбичките, след като правя спирачки - да направя всичко както трябва, тъй като моите няма да станат за АБС централата. Обаче като видях колко работа ще си отворя с този тъп АБС (лукас, мамка му), изобщо не ми се захваща. Май ще си седят така, както са си. Или ако намеря от някъде Бош АБС централа, по-вероятно. Обаче с Лукас/АТЕ изобщо не искам да се захващам, форума е пълен с теми за дефектирали платки.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Мен ако питаш изобщо не си разбъзиквай автомобила.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            на лукас-а е проблемно някакво реле вътре. то прегрява и прецаква или себе си, или спойките си. можеш да си го извадиш отвън още преди монтажа и си става железен АБС. има теми - хора от форума са го правили. тая е най-старата http://www.fiatforum.com/bravo-brava...mlспоред моите проучвания из нет-а, най-надеждни са тевес мк20 (пак бош, ама не съвсем). с бош 5.3, май беше на нашите коли, хората също са имали проблеми със скапано еку.п.с. не съм съгласен с колегата - ако имаш нерви да се занимаваш, слагай и не го мисли. аз на прима виста се сещам за 3 случая, в които абс-а ми е спестявал проблеми, и то при скорости на движение 30-40 км/ч - едно куче, една патка, дето на едно кръстовище тръгна и после рязко спря и един, дето реши да си излиза от колата по средата на пътя. тоя последния идиот, ако нямах абс, сигурно щях да го лежа сега!
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #15
                              Да, знам за темите за лукас... Хъм.. е сега като каза и ме накара пак да се замисля за АБС-а. Обаче много разправия е, МНОГО ! Това ще е една седмица в гаража за да стане всичко както трябва, писна ми в този гараж да седя. Ще видим, при следващите финансови постъпления ще потърся подходяща кола за донор, да видим какво ще излезне от шапката.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X