Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на заден амортисьор...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на заден амортисьор...

    Здравейте колеги, питането ми е следното:Задният ми амортисьор е изтекъл и искам да попитам дали сам ще успея да го сменя? Има ли някакъв пиниз при смяната, защото гледах, че не е вътре в пружината, и ако го развия дали тази пружина ще изскочи, и дали ще ми трябва скоба за нея да не ме пребие Изглежда ми лесно смяната ама .... п.п. колата е Брава 1.4
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    нищо сложно няма, няма да излезе пружината, както си видял - държи се на 2 болта, развиваш ги и пада ПС : за да може да бръкнеш в горната дупка при един от двата аморесьора пречеше един болт, който държи задните седалки към купето и трябва да се развие

    Коментар


      #3
      Нищо не пречи.. задните седалки се захващат на съвсем друго място. Само трябва да се внимава да не падне камъка или болта в гредата като се равива отгоре. Не че не може да се извади после ама е кофти. Затова най добре е да се сложи магнит в камъка.
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        При Мареа-та пречи този болт за десния амортисьор . При Брава не знам да пречи нещо. Както казват колегите единственото за което трябва да се внимава е да не падне болта в носача. Аз сам си ги смених на Мара за около 2 часа.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Чети тук -> Ръководство - смяна задни амортисьори - Браво/а, МареаНищо сложно, аз даже и гумата не свалях. Хубаво е да сте двама, единият като подаде амортисьора от долу, другият да сложи болта горе.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #6
            xctr написа:
            Нищо не пречи.. задните седалки се захващат на съвсем друго място. Само трябва да се внимава да не падне камъка или болта в гредата като се равива отгоре. Не че не може да се извади после ама е кофти. Затова най добре е да се сложи магнит в камъка.
            щях да ходя да снимам да видиш сам, ама то даже и в това ръководство което са пратили го има болта на седалката, ако твоят е рязан с флекс или го е нямало е друга тема

            Коментар


              #7
              много благодаря на всички отзовали се колеги
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #8
                Да попитам и още нещо:Каква марка да купя?
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #9
                  ако имаш финансова възможност - sachs ili kayaba

                  Коментар


                    #10
                    ivancho написа:
                    xctr написа:
                    Нищо не пречи.. задните седалки се захващат на съвсем друго място. Само трябва да се внимава да не падне камъка или болта в гредата като се равива отгоре. Не че не може да се извади после ама е кофти. Затова най добре е да се сложи магнит в камъка.
                    щях да ходя да снимам да видиш сам, ама то даже и в това ръководство което са пратили го има болта на седалката, ако твоят е рязан с флекс или го е нямало е друга тема
                    При Типо и Брава наистина нищо не пречи,поне на тези,които аз съм сменял.Много лесно става смяната ако вместо трупче се подложи още един крик под носача.Така ако горният болт е под някакво напрежение и не иска лесно да излезе може да се освободи това напрежение.После помага и при монтажа.Пластмасовите втулки при мен бяха безполезни за изваждане на болтовете,защото бяха деформирани,а и камъкът ми ги разширяваше малко и не излизаха,затова си махнах,развих болтовете и после ги извадих внимателно с дебели пинсети.Иначе ръководството е супер добре и старателно направено,а работата е доста лесна и бърза
                    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                    Коментар


                      #11
                      Аз преди да сменя моите, също четох, и мненията за този болт бяха различни. При едни пречи, при други не. При мен не пречеше. Ако пречи развива се от вътре, колко му е...
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Да се включа-ако ви падне камъка в гредата-не се косете-под седалката-в дясно има едно пластмасово капаче под едни кабели-отваряте го и камъка е там-без да бъркате и човъркате Не вадете тапата от отвора към горния болт-тя ви е за водач-и да не падне болта или камъка!
                        Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                        Коментар

                        Working...
                        X