Здравейте колеги, наскоро разбрах че предна дясна гума се клати и има луфт, след като я дигнах на крик и махнах джантата видях че ето от това идва луфтадоколкото разбрах лагера му е там зад него и се вади с преса или незнам какво, въпроса ми е, дали ще мога да го извадя цялото това и да си го сменя сам с налични материали и с малко опит или да отида на майстор?Преди време сменях носачи и десен маншон и се опитаха да го извадят от тези шлици там и се отказаха и го махнаха цялото заедно с амортисьора и чак от скоростната кутия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заминал преден десен лагер на Fiat Tipo
Collapse
X
-
Re: Заминал преден десен лагер на Fiat Tipo
super_angel28 написа:Здравейте колеги, наскоро разбрах че предна дясна гума се клати и има луфт, след като я дигнах на крик и махнах джантата видях че ето от това идва луфтадоколкото разбрах лагера му е там зад него и се вади с преса или незнам какво, въпроса ми е, дали ще мога да го извадя цялото това и да си го сменя сам с налични материали и с малко опит или да отида на майстор?Преди време сменях носачи и десен маншон и се опитаха да го извадят от тези шлици там и се отказаха и го махнаха цялото заедно с амортисьора и чак от скоростната кутия.Fiat palio 1.7td
-
Провери си първо накрайниците и по основно вътрешния и тогава пипай лагера, ако се е разбил от него нама да се клати гумата, а за да разбереш най лесно дали е разбит просто вдигни колата, запали и се заслушай в гумата ако е разбит ще се чуе отчетливо, като перка на излитащ самолет.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Лагер който е заминал се чува в купето ... ОТЧЕТЛИВО! :D||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
nikolce написа:Лагера не винаги вие когато е за смяна! Моя не виеше. Имах същото потропване, само по павета обаче. Иначе на сервиз. Сваля се шенкела, избива се старият лагер, с преса се набива новият. В София струваше 40 лева смяната. Лагер си купих SNR, около 50 лева.
Коментар
-
Хахахах шегобиец. Като се сменя лагер се сменят и от 2те страни.Има лагери по 20 и по 30 лв. Има и по евтини но вече трябва да пазаруваш с отстъпки.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Хахахах шегобиец. Като се сменя лагер се сменят и от 2те страни.Има лагери по 20 и по 30 лв. Има и по евтини но вече трябва да пазаруваш с отстъпки.
Коментар
-
Сваляш размера и отиваш в магазин за лагери-не авточасти-вземаш го и цената може да те учуди,слагаш внимателно и си свиркаш.Практикувам го двадесетина години и до сега не е имало,,издънка,,на сума ти мои и около мен коли :D :D :D И сменяш само повредения а не,,за всеки,, случай и дватаУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
кроко61 написа:Сваляш размера и отиваш в магазин за лагери-не авточасти-вземаш го и цената може да те учуди,слагаш внимателно и си свиркаш.Практикувам го двадесетина години и до сега не е имало,,издънка,,на сума ти мои и около мен коли :D :D :D И сменяш само повредения а не,,за всеки,, случай и дватаПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
кроко61 написа:Сваляш размера и отиваш в магазин за лагери-не авточасти-вземаш го и цената може да те учуди,слагаш внимателно и си свиркаш.Практикувам го двадесетина години и до сега не е имало,,издънка,,на сума ти мои и около мен коли :D :D :D И сменяш само повредения а не,,за всеки,, случай и двата
Коментар
-
Сваляш шенкела и го разглобяваш докато на шлицевата част остане половинката от вътрешната гривна на лагера.Зарязваш с шлайфа под ъгъл почти до долу-не се бой лесно е и за начинаещи-удряш със секач в прореза гривната се чупи и после обратно но вече без чук-аз ползвам преса правена от хидравличен крик.Лагера винаги го донапълвам с хубава грес и повече там не пипам дори и след 200 000 -за повече нямам наблюдение но и псувни. :D :D :D Действай смело и пиши как се получи .Външната гривна-махаш зегерката и с подходяща подложка навън.Ако си хващал някога гаечен ключ а не само химикалка ще ти е достатъчен и този ,,телеграфен,,стил на обяснениеУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
кроко61 написа:Сваляш шенкела и го разглобяваш докато на шлицевата част остане половинката от вътрешната гривна на лагера.Зарязваш с шлайфа под ъгъл почти до долу-не се бой лесно е и за начинаещи-удряш със секач в прореза гривната се чупи и после обратно но вече без чук-аз ползвам преса правена от хидравличен крик.Лагера винаги го донапълвам с хубава грес и повече там не пипам дори и след 200 000 -за повече нямам наблюдение но и псувни. :D :D :D Действай смело и пиши как се получи .Външната гривна-махаш зегерката и с подходяща подложка навън.Ако си хващал някога гаечен ключ а не само химикалка ще ти е достатъчен и този ,,телеграфен,,стил на обяснение
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар