S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на задни спирачки и други въпроси.
Collapse
X
-
ivancho написа:airfan да има мнения човечеца бре, кво ти пука, да има там, пък дали помага или вреди на колегата, боли го...... то в некомпетентноста си, ако поне малко се беше запознал, щеше да знае, че всичи автомобили след 10.1998 са с магнитната гривна, както е и неговото бравоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
значи е преправяно, щом е с венец, сменяна е централата барабар с предни,задни главини и датчици, и особено пък ако колата ти е и със пластмасов колектор, което е неизбежно щом е от 1999год какво да си чета мненията бе колега, дай ми на лично кое ми е некомпетентното мнение да видим ... да не почвам да вадя твоите мнения само... относно климатика - за 300 лева ако си го правиш сам колата е с климатик, друг въпрос е дали си заслужава играчката, познавам хора, които са го правили...
Коментар
-
S_BANKOV написа:ivancho написа:airfan да има мнения човечеца бре, кво ти пука, да има там, пък дали помага или вреди на колегата, боли го...... то в некомпетентноста си, ако поне малко се беше запознал, щеше да знае, че всичи автомобили след 10.1998 са с магнитната гривна, както е и неговото бравоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivancho написа:значи е преправяно, щом е с венец, сменяна е централата барабар с предни,задни главини и датчици, и особено пък ако колата ти е и със пластмасов колектор, което е неизбежно щом е от 1999год какво да си чета мненията бе колега, дай ми на лично кое ми е некомпетентното мнение да видим ... да не почвам да вадя твоите мнения само...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ivancho написа:значи е преправяно, щом е с венец, сменяна е централата барабар с предни,задни главини и датчици, и особено пък ако колата ти е и със пластмасов колектор, което е неизбежно щом е от 1999год какво да си чета мненията бе колега, дай ми на лично кое ми е некомпетентното мнение да видим ... да не почвам да вадя твоите мнения само...
Коментар
-
Виж сега, дали ще е с назъбен венец или с магнитна гривна на главините,принципа на засичане на стойностите е един и същ. И в двата варианта се генерират импулси които електрониката следи. Важно е глвавините да са еднакви - или всички с назъбени венци, или всички с магнитни гривни. Датчика е еди магнит с нвита бубинка около него. Ако му въздешстваш с магнитоптоводим елемент, в бубинката се идуцира напрежение. Ако му въздействаш с друг магнит, пак се индуцира напрежение в бубинката. И с датчик на Хол да е, пак ще работи и в двата варианта. Така че отпада необходимоста, да с сменят централи, датчици и кабели.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Виж сега, дали ще е с назъбен венец или с магнитна гривна на главините,принципа на засичане на стойностите е един и същ. И в двата варианта се генерират импулси които електрониката следи. Важно е глвавините да са еднакви - или всички с назъбени венци, или всички с магнитни гривни. Датчика е еди магнит с нвита бубинка около него. Ако му въздешстваш с магнитоптоводим елемент, в бубинката се идуцира напрежение. Ако му въздействаш с друг магнит, пак се индуцира напрежение в бубинката. И с датчик на Хол да е, пак ще работи и в двата варианта. Така че отпада необходимоста, да с сменят централи, датчици и кабели.
Коментар
-
Младеж, първо съм много любопетен да видя браво 1.8 с пластмасови колектори и второ като си толкова на ти с годините ичастите за вграждане вземи се поинтесувай каква марка АБС се вгражда на колите след 99-год. и специално на Марея 1.6 и после на Браво.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ivancho написа:Dido_Lyubenov написа:Виж сега, дали ще е с назъбен венец или с магнитна гривна на главините,принципа на засичане на стойностите е един и същ. И в двата варианта се генерират импулси които електрониката следи. Важно е глвавините да са еднакви - или всички с назъбени венци, или всички с магнитни гривни. Датчика е еди магнит с нвита бубинка около него. Ако му въздешстваш с магнитоптоводим елемент, в бубинката се идуцира напрежение. Ако му въздействаш с друг магнит, пак се индуцира напрежение в бубинката. И с датчик на Хол да е, пак ще работи и в двата варианта. Така че отпада необходимоста, да с сменят централи, датчици и кабели.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За "новите" няма да споря, но старите ше си хванат магнитната гривна без никакъв проблем. В старите "се клатаи" магнитно поле, така че дали ще го "клатят" зъбите на гривната или други магнити в гривната, не е от значение.п.п. Съгласих се за "новите" датчици, че няма да хванат старите назъбени гривни. Намерих принципна схема на датчика.Хайде да се успокоим уважаеми колеги!!!2 страници изписани с вашите спорове!Модераторски екип на fiat-bg.orgОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар