Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на задни спирачки и други въпроси.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ewing написа:
    Dido_Lyubenov написа:
    Я кажи с какъв ABS си - БОШ или Лукас, и защо реши че на ръчна трябва да ти работи ABS -а ? Или не съм те разбрал правилно ?
    Не се сещам какъв ми е но ще проверя. Иначе ДА не си ме разбрал не съм казал ,че трябва да ми работи на ръчната . Макар че той трябва да работи при натисната спирака и при блокирало колело независимо дали ръчната му помага да блокира или не.иначе ми беше интересно какъв е тоя датчик отзад където май не трябва да е в моя случай, клата е 1.6 ELX все пак само за инфо, главината е ето такаваhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1а не е от тези назъбените.
    А това прочете ли го в описанието на продукта " За моделите с ABS, след 10.1998г. или след Ch.3180592 " ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Dido_Lyubenov написа:
      ABS -а ти, рита ли като се задейства, или ти потъва педала ? На Лукас, педала потъва, и в един момент, ако натискаш упорито слиза до долу и остава само ABS -a да контролира спирането. БОШ рита като бесен кон :D Все си мисля, че ABS -a ти си действа на 4 -те колела, а ти с ръчната, неможе да го задейсваш по някаква друга причина. Нищо чудно бутона ръчната да праща инфо и към ABS -a, и за това да не се активира. Ако решиш да си правиш експерименти, много внимавай да не скапеш някой датчик или кабела му, че ще си заформиш голямо приключение !
      Тука грешиш.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        ABS -а ти, рита ли като се задейства, или ти потъва педала ? На Лукас, педала потъва, и в един момент, ако натискаш упорито слиза до долу и остава само ABS -a да контролира спирането. БОШ рита като бесен кон :D Все си мисля, че ABS -a ти си действа на 4 -те колела, а ти с ръчната, неможе да го задейсваш по някаква друга причина. Нищо чудно бутона ръчната да праща инфо и към ABS -a, и за това да не се активира. Ако решиш да си правиш експерименти, много внимавай да не скапеш някой датчик или кабела му, че ще си заформиш голямо приключение !
        Тука грешиш.
        И къде по-точно, щото съм с Лукас и знам какво става като натисна педала и се задейства АБС -а... Я кажи за БОШ, че не ми се е случвало да задействам такъв АБС, но всеки казва че педала го рита демек връща му крака обратно :Dп.п. "Тука грешиш" - това не е отговор ! Или кажи какво греша, или не се обаждай ! Много е лесно да кашеш "Тука грешиш" ! Поясни !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Dido_Lyubenov написа:
          Airfan написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          ABS -а ти, рита ли като се задейства, или ти потъва педала ? На Лукас, педала потъва, и в един момент, ако натискаш упорито слиза до долу и остава само ABS -a да контролира спирането. БОШ рита като бесен кон :D Все си мисля, че ABS -a ти си действа на 4 -те колела, а ти с ръчната, неможе да го задейсваш по някаква друга причина. Нищо чудно бутона ръчната да праща инфо и към ABS -a, и за това да не се активира. Ако решиш да си правиш експерименти, много внимавай да не скапеш някой датчик или кабела му, че ще си заформиш голямо приключение !
          Тука грешиш.
          И къде по-точно, щото съм с Лукас и знам какво става като натисна педала и се задейства АБС -а... Я кажи за БОШ, че не ми се е случвало да задействам такъв АБС, но всеки казва че педала го рита демек връща му крака обратно :Dп.п. "Тука грешиш" - това не е отговор ! Или кажи какво греша, или не се обаждай ! Много е лесно да кашеш "Тука грешиш" ! Поясни !
          На моята е Лукас 430 и определено не пропада педала, а рита зверски.

          Коментар


            #20
            Е, не съм гледал точния модел на моя АБС, но първия път като сработи, хем го очаквах и нарочно го задействах, малко ми се изправи косата, защото педала потъна малко и аз веднага го пуснах После като видях че педала се върна пак до нормална позиция, схванах какво сатава. :D Зимата по ледовете съм го пробвал, като задейства, ако не пусна спирачката, педала пада до ограничитела и не мърда повече, баче АБС-а си спира колата без никакъв проблем. И други колеги са споделяли за същия ефект.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Ще е хубаво и eh4ev07 да се обоснове , не че споря просто ми е интересно какъв може да е другия фактор за да се задейства АБСа и който ако липсва няма. Старал съм се да пресъздам възможно нах-реално ситуацията ан губене на сцепление на задно колело. И аз си мислех същото като Дидо че може бутона за ръчната освен за лампичката ан таблото да праща данни и някъде другаде.Иначе определено моя педал не потъва, не мога да кажа и че рита кой знае колко силно но не потъва в никакъв случай (освен онзи ден след като вкарах въздух в системата щото съм голям майстор )Иначе експерименти не мисля да правя кой знае какви е така от любопитство ми е интересно и за това и не задълбавам в някви екстремни тестове с разкачаници на кабели, датчици, еумилатори и т.н.Твърдо се водя от твърдението кето излиза от една много обикновена случка. Моят шеф беше на конференция на Informix преди време и лектора им говорил как в светове мащаб над 85% от проблемите с тези сървъри и софтуер се получава от това, че някой е пипнал някъде където не е трябвало та так и аз не мисля да пипам кой знае колко.п.с.иначе да четах описанието, но както говорихме с момчето в магазина, това дали има АБС или не се има предвид като някаква отправна точка за модела на апаратурата и частите. Спирачните цилиндърчета ги подменях 2 пъти докато се уцели моя модел хем визуално го помех какво е да не говорим че на по старите модели на мареа саморегулиращото се механизъмче е друго. Но за удобство ги пишат С и БЕЗ АБС.Иначе трябваше за някои части да пише с АБС на 2 колела и АБС на 4 Поне така си мисля де не претендирам за професионално мнение!
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #22
                Има значение каква е главината, защото като имаш АБС а сложиш за без АБС, той няма да работи и ще тисветва чека при всяко тръгване. А тоя в магазина се е опитвал да те върже нещо .. май, защото тея дето са за коли без АБС са обикновено по-евтини, и ти да не вземеш да търсиш от тях ... :D
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Ewing написа:
                  п.с.иначе да четах описанието, но както говорихме с момчето в магазина, това дали има АБС или не се има предвид като някаква отправна точка за модела на апаратурата и частите. Спирачните цилиндърчета ги подменях 2 пъти докато се уцели моя модел хем визуално го помех какво е да не говорим че на по старите модели на мареа саморегулиращото се механизъмче е друго. Но за удобство ги пишат С и БЕЗ АБС.Иначе трябваше за някои части да пише с АБС на 2 колела и АБС на 4 Поне така си мисля де не претендирам за професионално мнение!
                  тоя те е взел за балък - на тия фиати има две системи отзаде бендикс и делфи(локхийд) това е за цилиндарчетата и регулиращите механизми. а дали има абс има значение, главината за абс коли също е 2 типа - на по-стария модел с назъбена гривна, на по новия модел с магнитна гривна. АБС на 2 колела и АБС на 4 колела, е такова животно НЯМА ПС : да не си стигнал до умозаключение, че имаш абс само на предните колела

                  Коментар


                    #24
                    Ewing написа:
                    Ще е хубаво и eh4ev07 да се обоснове ,.....
                    Ще се опитам..... 1.Новия АБС наистина има връзка до бутончето на ръчната.2. АБС а деиства на принципа на понижаване на налягането в тръбичката на блокиралото колело. Ти си го блокирал посредством жилото на ръчната - въобще как смяташ че АБС а ще го освободи - ще те удари по ръката да пуснеш ръчната ли?
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #25
                      ivancho:Не, че има датчици които следят състоянието само на предните колела. А това дали са вързани на помпата за АБСа е ясно, че става или на всичките или на нито едно. За информация има фабии от по старите които имат дачици само на предните колела. eh4ev07:То е ясно, че няма да го освободи ама поне да има наченки на работа на помпата. Същото все едно да удариш в дупка. Там нали пак пада налягането и помпата проработва за някакви секунди. Разчитах нещо подобно да се случи. Ама явно не. Иначе явно моите отзад са от новите с магнит. На едното колело имаше нещо гумирано, което успях да надера сериозно при опит за почистване с отверката. подведе ме това че на другото колело беше толкова вдървено и приличаше на бакелит и си го почистих съвсем спокойно.
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #26
                        имаш датчици и отпред и отзад, главините ти са с магнитните гривни а ехчев ти е обяснил другото махни си бушона на абс-а и гледай какво ще светне на таблото освен АБС

                        Коментар


                          #27
                          е аз концептуално знам какво би трябвало да светне по-важно е кое ще работи ако го махна иначе много хубава доскусия стана а и научих нещо полезно
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #28
                            Ewing написа:
                            е аз концептуално знам какво би трябвало да светне по-важно е кое ще работи ако го махна иначе много хубава доскусия стана а и научих нещо полезно
                            ще ти светне АБС и лампичката на ръчната(която в същото време е и за ниско ниво на спирачната течност и за EBD)

                            Коментар


                              #29
                              ivancho написа:
                              ще ти светне АБС и лампичката на ръчната(която в същото време е и за ниско ниво на спирачната течност и за EBD)
                              Лампата за ръчната ще светне само ако не работи помпата или е изгорял силовия бушон. Ако някой от датчиците се прави на проблемен ще свети само лампата на АБС-а. Няма пряка връзка между АБС-а и Ръчната. Просто лампите им ползват общ плюс.пп И между другото ако става дума за мареята от подписа на колегата е с АБС на 4 те колела но е с венец а не с магнити.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                S_BANKOV написа:
                                ivancho написа:
                                ще ти светне АБС и лампичката на ръчната(която в същото време е и за ниско ниво на спирачната течност и за EBD)
                                Лампата за ръчната ще светне само ако не работи помпата или е изгорял силовия бушон. Ако някой от датчиците се прави на проблемен ще свети само лампата на АБС-а. Няма пряка връзка между АБС-а и Ръчната. Просто лампите им ползват общ плюс.пп И между другото ако става дума за мареята от подписа на колегата е с АБС на 4 те колела но е с венец а не с магнити.
                                приятелче прочети малко в темата, а не пиши празни коментари с магнити му е гривната, недей ме учи какво ще станело ако се махнел бушона, тия коли са с АБС И ЕБД, махни бушона и ще ти светне и АБС и лампичката за ръчната... ако не работела помпата тогава щяла да светне ръчната, ей аман от некомпетенти хора из тия форуми, поне като незнаете не пишете глупости бе хора

                                Коментар

                                Working...
                                X