Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител Проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител Проблем

    Здравейте колеги,колата ми е КУПЕ 1,8-97г.от няколко дни се появи следния проблемкогато се натисне педала на съединителя малко преди да отдели на съответната предавкасе чува тракане,което като се пусне педала изчезванякой ако е запознат или му се е случвало това да сподели или дайте някаквои съветиБлагодаря-Поздрави

    #2
    редактирано
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Re: Съединител Проблем

      Коментар


        #4
        Къде ти стой педала на съединителя?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Къде ти стой педала на съединителя?
          той си е на място,просто при самото натискане докрай за да вкараш на скорост се чува като изпукванеи вече присамото отделяне някъде на средата се чува шум като тракане, 1 колега каза че може да е лагерано и днес говорих с моя майстор и ми каза ,ще трабва май цялостна смяна на съединителя-комплектлагер,феродов,претискателен диск и там каквото има ощеако имаш някакви идеи колега сподели

          Коментар


            #6
            хм...

            да сигурно е лагера..ии ако ти не си сменял комплекта...по-добре щом ще се свалят скорости да се направи както си трябва +комплект
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              приятелю, взимай си един комплект съединител и отивай за смяна не се цигани да минеш със 100тина лева по-малко, щото после ще ги дадеш за труд и пак за комплект съединител, така че най-добре комплект съединител и труд един път евтиното излиза скъпо

              Коментар


                #8
                Не е лагера, той не прави така, ако е тръгнал ще ромоли постоянно. И при натискане шума ще изчезва.Колега пробвай да натегнеш жилото с един два оборота, провери си тампона на скоростната кутия да не е откъснал някой болт, и ако не е от това си за притискател, най вероятно е станал на слънце и се е лъснал.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Не е лагера, той не прави така, ако е тръгнал ще ромоли постоянно. И при натискане шума ще изчезва.Колега пробвай да натегнеш жилото с един два оборота, провери си тампона на скоростната кутия да не е откъснал някой болт, и ако не е от това си за притискател, най вероятно е станал на слънце и се е лъснал.
                  Грешиш, лагерът на съединителя се движи и респективно шуми при натискане на съединителя, а при ненатиснат педал на съединителя ако имаш шумове това са лагери на основния вал на скоростната кутия.

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    S_BANKOV написа:
                    Не е лагера, той не прави така, ако е тръгнал ще ромоли постоянно. И при натискане шума ще изчезва.Колега пробвай да натегнеш жилото с един два оборота, провери си тампона на скоростната кутия да не е откъснал някой болт, и ако не е от това си за притискател, най вероятно е станал на слънце и се е лъснал.
                    Грешиш, лагерът на съединителя се движи и респективно шуми при натискане на съединителя, а при ненатиснат педал на съединителя ако имаш шумове това са лагери на основния вал на скоростната кутия.

                    Коментар


                      #11
                      Айде пак се почна кога шуми и кога не шуми. Любенов да се включва на помощ Това при кой вид на съединителя го прави?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Айде пак се почна кога шуми и кога не шуми. Любенов да се включва на помощ Това при кой вид на съединителя го прави?
                        При 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0 аксиалния лагер работи при натиснат педал на съединителя и тогава точно може да шуми/вие/трака ако е износен. При отпускане на педала не трябва да има шумове, освен ако лагера не се е вкопал в притискателя, тогава всичко е възможно, но тогава ще има и доста други симптоми - като различен ход на педала на съединителя, щракане в педала, недобро отделяне, оставане на педала в средата на работния ход. Ето и принципна схема на работата на съединителя на гореизброените мотори - на 50-а секунда:http://www.youtube.com/watch?v=6BaECAbapRg

                        Коментар


                          #13
                          Може и да си прав, аз съдя от личния си опит със съединител на 1.8. при мен проблема беше лагера и който се раздроби на парчета, понеже е пластмасов от вън.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря на всички колеги за подробните отговориколата отива в бокса за нов комплект съединител и подробно оглеждане на скоросната кутияслед ремонта ще пиша Поздрави на всички

                            Коментар

                            Working...
                            X