Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мек педал на спирачката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sugarboy написа:
    Нормално било, според майсторите, така да се получи временно. Предполагам, както казва колегата по-нагоре, образувал се е въздушен мехур, или нещо подобно. Нямам АБС. Но как спирачна течност на няма и две години ще остарее - стана тя, ако взема и нея да я сменям всяка година...
    Проблема ти е че не сте обезвъздушили правилно. Още в книгите на руските коли си е описана процедурата - слага се мъркуче на пробката и се потапя в съд със стара спирачна течност, развиваш леко, някой започва да помпи ти гледаш. Следите и казанчето и доливате. Като спрат да излизат мехури в съда където е потопен мъркуча правите още няколко напомпвания за всеки случай след което този който помпи задържа педала НАТИСНАТ до долу, а ти завиваш пробката.Обезвъздушават се на кръст като почваш със задно колело и след това по диагонал предното - задно дясно с предно ляво и задно ляво с предно дясно. Това са двата кръга. Прави се на загасен мотор.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      ilko-gd написа:
      Обезвъздушават се на кръст като почваш със задно колело и след това по диагонал предното - задно дясно с предно ляво и задно ляво с предно дясно. Това са двата кръга. Прави се на загасен мотор.
      Мисля че няма да е проблем и ако го направи, задно дясно - задно ляво - предно дясно - предно ляво. Доста коли се обезвъздушават по този начин и си нямат проблеми.

      Коментар


        #18
        nelegalniq написа:
        Мисля че няма да е проблем и ако го направи, задно дясно - задно ляво - предно дясно - предно ляво. Доста коли се обезвъздушават по този начин и си нямат проблеми.
        Така правиш същото нещо, но първо обезвъздушаваш само половината от всеки от двата кръга.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #19
          Е да де , няма значение по кой метод ще правиш обезвъздушаването, а да го направиш качествено. Ако колегата има гараж и канал, да пуска на самотек всички колела за една нощ и на сутринта стяга, и проверява как е, а ако е необходимо още малко изпуска въздуха и е готов .

          Коментар


            #20
            nelegalniq написа:
            Е да де , няма значение по кой метод ще правиш обезвъздушаването, а да го направиш качествено. Ако колегата има гараж и канал, да пуска на самотек всички колела за една нощ и на сутринта стяга, и проверява как е, а ако е необходимо още малко изпуска въздуха и е готов .
            Това правил ли си го, или сега ти дойде на акъл?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              nelegalniq написа:
              Е да де , няма значение по кой метод ще правиш обезвъздушаването, а да го направиш качествено. Ако колегата има гараж и канал, да пуска на самотек всички колела за една нощ и на сутринта стяга, и проверява как е, а ако е необходимо още малко изпуска въздуха и е готов .
              Колега, за тя процедура ще му трябва цяла цистерна спирачна течност, и още една под колата, да събира излишната. Точно така е оисано обезвъздушаването, но става за доста по-кратко време. И това е най добрият ачин за смяна на спирачната течност.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                muns61 написа:
                Това правил ли си го, или сега ти дойде на акъл?
                Правил съм го но не на спирачна система, на съединителя на москвича . Бях го оставил за едно нощ и на сутринта напомпах два три пъти и изпуснах каквото е останало и готово. А иначе този метод със самотека на спирачната система мой близък човек го е правил успешно. Но не казвам че това е правилния начин .

                Коментар


                  #23
                  Така... Да раздвижа малко темата, като споделя какво направихме. С шурея източихме старата спирачна течност и сложихме нова. Изненадващо, но както казаха колегите и по-нагоре, старата се оказа изключителна боза, дори изглеждаше, че има и вода в нея. Наистина учудващо за не толкова стара спирачна течност. Излязоха и доста боклуци при източването. Сега в казанчето се вижда и дъното - всичко си е бистро и чисто, а спирачките коват.
                  Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                  Коментар

                  Working...