Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на Рейка на Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на Рейка на Пунто МК2

    колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    #2
    кола

    Има някакви части където се продават сигурно може да се сменят Лагер кормилен пръти други подобни
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Сваляне на Рейка на Пунто МК2

      todorshalev написа:
      колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
      Направи снимки на рейката в свалено състояние, моля те, че и при мен тропа нещо в кормилното управление и към рейката съм се насочил на този етап.

      Коментар


        #4
        Първо развии кормилното каре и го откачи, после моста долу и си работи на воля Правят се тефлонови втулки. Ако рейката е механична внимавайъ само да не огътеш шангите на скоростния лост докато я сваляш, внимавай за водните съединения де не разбуташ. сигурно ще се наложи да свалиш и тампон на двигателя ако пречи. генерацията също долу. С две думи АД Е, моята рейка я сменяхме 2 дена, ако ползваш старите накрайници си намери скоба за вадене.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Първо развии кормилното каре и го откачи, после моста долу и си работи на воля Правят се тефлонови втулки. Ако рейката е механична внимавайъ само да не огътеш шангите на скоростния лост докато я сваляш, внимавай за водните съединения де не разбуташ. сигурно ще се наложи да свалиш и тампон на двигателя ако пречи. генерацията също долу. С две думи АД Е, моята рейка я сменяхме 2 дена, ако ползваш старите накрайници си намери скоба за вадене.
          А не се ли продават ремонтни комплекти с готови втулки по размер от тефлон? Също така горе пиньона трябва да може да се сменя и да го има като отделна резервна част.

          Коментар


            #6
            Сигурно се продават, ама винаги съм знаел че се правят на стругар. За пиньона не съм сигурен май в сайта на АХМ съм виждал да пише пиньон ама не съм го гледал къв точно е.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Re: Сваляне на Рейка на Пунто МК2

              Airfan написа:
              todorshalev написа:
              колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
              Направи снимки на рейката в свалено състояние, моля те, че и при мен тропа нещо в кормилното управление и към рейката съм се насочил на този етап.
              Това което тропа като караш по паваж и тн. и се чува вътре в купето някъде из под волана е втулката която свързва ел. мотора с кормилния прът. Сваляш мотора изкарваш втулката и я слагаш на обратно. Събираш и се радваш на тишина ( или ако се чува е нищожно)И аз 2 години се чудя от къде идват тези шумове бях се насочил също към рейката и кардана на кормилния прът.
              Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

              Коментар


                #8
                Re: Сваляне на Рейка на Пунто МК2

                Filcov написа:
                Airfan написа:
                todorshalev написа:
                колеги питам един ама найстина ламерски въпрос някой сменявал ли си е реиката на Пунто МК2 бях тругнал да я свалям за да видя дали може да се подменя втулката която обира хлабината м/у червякаи греда отвивам болтовете отдолу които я държат към моста откачам я от главините развивам болчето което е към кормилния прът и дотам мърда се по малко ама кенц немога да разбера има една пласмаса която е вътре в купето (около оста и) как се сваляи още нещо какво аджеба е №2 на снимката че не ми е ясно №3 и №4 са съотвенто плсмаската от към рейката и другото е от към купето аиде някои по вещ от мен да си изкаже мнението си ПС: и има ли варянт за ремнт на тази обикновенна механична реика ще съм доволен от всякъкви отговори
                Направи снимки на рейката в свалено състояние, моля те, че и при мен тропа нещо в кормилното управление и към рейката съм се насочил на този етап.
                Това което тропа като караш по паваж и тн. и се чува вътре в купето някъде из под волана е втулката която свързва ел. мотора с кормилния прът. Сваляш мотора изкарваш втулката и я слагаш на обратно. Събираш и се радваш на тишина ( или ако се чува е нищожно)И аз 2 години се чудя от къде идват тези шумове бях се насочил също към рейката и кардана на кормилния прът.
                При мен има изпукване в кормилната система ако потеглям с пълен ляв или пълен десен и не вярвам да е от това, което казваш.

                Коментар


                  #9
                  ясно ....помислих че е става въпрос за тропането под волана ... пукане нямаше при мен.Успех с търсенето и разрешаването на проблема,.
                  Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

                  Коментар


                    #10
                    така тропането го чувам и вътре и отвън т.е. като хвана накрайника и го дръпна/бутна усещам луфт (не голям ама го има)
                    S_BANKOV написа:
                    Първо развии кормилното каре и го откачи, после моста долу и си работи на воля Правят се тефлонови втулки. Ако рейката е механична внимавайъ само да не огътеш шангите на скоростния лост докато я сваляш, внимавай за водните съединения де не разбуташ. сигурно ще се наложи да свалиш и тампон на двигателя ако пречи. генерацията също долу. С две думи АД Е, моята рейка я сменяхме 2 дена, ако ползваш старите накрайници си намери скоба за вадене.
                    Карето беше свалено Моста що го свалям имам достатъчно място да си работя щанги на скоростите нямам (с жила съм) съединения също няма в този учстък тампона не пречи и генерацията за накраайниците нз все още знам че се правят втулки въпроса ми беше дали някой случайно не е свалял щото както казах се държеше според мен де на нещо около кормилния прът (неква пласмаса) щото има място около рейката мърда на страни по малко ама не излиза а пък не посмях да напъвам много
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      аз съм правил и ремонта се състои в смяната на двете пл.втулки.те като се износят започва чукане и щракане.гребена и червяка не се износват почти.

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        аз съм правил и ремонта се състои в смяната на двете пл.втулки.те като се износят започва чукане и щракане.гребена и червяка не се износват почти.
                        Как се сменят и от къде намери втулки или си правил по размер?

                        Коментар


                          #13
                          И моята рейка тропа и ще е интересно да се разреши този проблем. Иначе освен звука, друго нередно в работата й няма.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            и до тук нямаме отговор от човек свалял точно на МК2а беше хубаво
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              Това, което аз разбрах междувременно е, че трябва да се бележи мястото на сглобката между рейката и кормилния прът и да се монтира точно по същия начин, тъй като електроусилвателя се шашкал ако не се монтира по същия начин рейката, което шашкане може би се оправя с някаква калибровка, но не ми стана съвсем ясно от обясненията.

                              Коментар

                              Working...
                              X