Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Croma 2.4-окачване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Croma 2.4-окачване

    Здравейте, карам си крома II вече три години и нямам никакви оплаквания. Сега искам да си взема по нова, но да е с големия двигател 2.4 - 200hp. Въпросът, който ме интересува е дали окачването е същото както на тези с малките мотори или е различно, тъй като при тях има тенденция за олекване на задницата при висока скорост и в случай, че са еднакви то големия мотор ще е малко безсмислен. Единствената далавера ще е да подтискаш гъзарите с по светофарите.....

    #2
    амортисьорите са еднаквипружините може би не
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Да амортисьорите са еднакви,но пружините са различи(за предните става на въпрос).Иначе останалото окачване е еднакво.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        според мен е нормално задницата да олекваиначе амортисьорите привидно са еднакви, но само ФИАТ си знаят какво са сложилизащото по размер са еднакви, но по характеристики най-вероятно нещом си доволен от 1,9 направо я взимай тази 2,4сложи едни пружини Eibach PrioKit и повече няма да искаш да я смениш
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Sev написа:
          според мен е нормално задницата да олекваиначе амортисьорите привидно са еднакви, но само ФИАТ си знаят какво са сложилизащото по размер са еднакви, но по характеристики най-вероятно нещом си доволен от 1,9 направо я взимай тази 2,4сложи едни пружини Eibach PrioKit и повече няма да искаш да я смениш
          Относно олекването...мисля, че олеква повече от необходимото, което не ми се е случвало на друг автомобил. При скорост от около 160км/h при широк завой на магистрала задницата почва да се люлее и вероятно при 170-180 би тръгнала настрани. Принципно и по предницата имам забележки. При по-рязко завиване има едно забавяне преди да почне да завива и леко подгъване на гумите(вероятно зарад по-тежката предница).Кромата която съм харесъл е с 18" джанти, което вероятно ще оправи проблема с предницата, но дали ще се отрази на олекването на задницата. Какви са тези пружини Eibach PrioKit, които препоръчваш и какво се предполага че ще се подобри с тях?

          Коментар


            #6
            Я иди я чипни тая 1.9 и не се занимавай с глупости.А от миниван, каква стабилност очакваш ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Я иди я чипни тая 1.9 и не се занимавай с глупости.А от миниван, каква стабилност очакваш ?
              Моята отдавна е чипната и варви доста добре,но не е само това.. Модификацията 2.4 е напомпана до неузнаваемост...джанти, соларен покрив, кожа, шестскоростен автоматик, парктроници, сензори за дъжд, подгряване на челно стъкло, навигация DVD, TV изобщо бъкани са с екстри, което в едно с големия мотор е вече съвсем различен автомобил от моя.

              Коментар


                #8
                Както ти се каза, какво очакваш от ван? То центъра на тежестта ти е над височината на тавана, някъде в космоса, съчетано с баланс от поне 60-40% на преден мост и в крайна сметка сам виждаш какво става.Ако искаш кола, която да я балансирана, то се насочи към задното предаване. Друга алтернатива нямаш.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар

                Working...
                X