На много коли се използват лагер - главини, които са удобни и лесни за смяна, но са и скъпички. Основната причина за скапването им е стареенето на греста, която без проблем може да бъде подменена.При смяна на задни накладки е много по-удобно да се извади главината, за да се работи по-лесно. Като е свалена, внимателно се сваля капсуловката на лагера и виждаме старата грес, която е станала на сапун:Оглеждаме състоянието на черупките и съчмите, дали имат наранявания. Ако главината до сега не е била шумна, повърхностите са добри и си струва да се гресира, вместо да бъде сменена след някой и друг километър.Подходящата грес е въпрос на избор, аз използвам литиева, която е термо и водоустойчива. След като се смажат обилно, половинките на лагера се сглобяват и се поставя капсуловката. Да се внимава да не се разменят черупките и съчмите, защото те са се сработили и ще се намали драстично живота им.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лагер - главина, удължаване на живота.
Collapse
X
-
nedialk00
-
nedialk00 написа:мда, на всякъде където е възможно да се смени греста, я сменям с много добра литиева гресКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo
muns61 написа:Пропуснах да напиша, всичко мия с бензин. Най-евтиният разтворител!
Коментар
-
nedialk00
-
Понеже веднага ще се намерят умници в темата, че това не трябва или не бива да се прави да вметна само. В една бумажна на SKF относно поддръжката и експлоатацията на техните лагери точно и ясно е описано че тази процедура дори е препоръчителна, а за някои по натоварени задължителна. Дори се споменава че се предлагат отделно нови капаци но аз реално не съм виждал. Относно миенето споменават разтворител но не е посочено точно какъв или не помня и последващо продухване с въздух.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар