Здравейте колеги, от месец и малко имам следният проблем - смениха ми накладките на предните колела и от тогава съм минал 1400 км., обаче когато имам по-мащабно спускане (както вчера слизах от Шипка), предно ляво колело загрява и започва много яко да смърди на изгоряло феродо. Та въпроса ми е някой може ли да микаже от какво е това - майстора каза, че трябвало да се напаснат, ама толкова километри не им ли стигат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
защо загрява предно ляво колело
Collapse
X
-
Проблема е че си проспал няколко часа от курса за шофьори.Как искаш да не мирише на феродо щом си спускал Шипка на Спирачка. Ползвайте принудителен празен ход и няма да ви мирише. Викат му моторна спирачка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
tomny написа:Да бе, да не кара Татра, че да му горят спирачките! Бих се съгласил, ако и двете прегряваха. Лявата накладка не пасва в спирачния апарат, трябва да ѝ изпилиш малко ухото.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
tomny написа:Да бе, да не кара Татра, че да му горят спирачките! Бих се съгласил, ако и двете прегряваха. Лявата накладка не пасва в спирачния апарат, трябва да ѝ изпилиш малко ухото.
Коментар
-
Много вероятно е да имаш скъсано маншонче на буталото и навлезли боклуци. При смяната на накладките буталото влиза навътре и мизериите пречат на движението, не се връща веднага. Също и при втвърден гумен сегмент на буталото, то не се връща достатъчно. Запушеното спирачно маркуче прави същата беля.Вдигни на крик, свали колелото и развий цицката за обезвъздушаване. Ако потече нормално, купи си ремонтен к-т гумички и ги смени.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Момчета, проблема се е появил след смяна на накладки, най-вероятно проблема е или в тях, или в монтажа им. Особено след като има ядове само в едно от колелата. Дали ще свирят, или не - Божа работа. Първо се гледа дали накладката се движи в апарата, след това маркучи, тръбички, помпа, серво, ангренаж, стартер, алтернатор, или каквото друго го посъветват различните специалисти. Банков, не знам дали си наясно, но предните колела са на различни кръгове. Къде пращаш колегата за зелен хайвер, и да има проблем в десния маркуч, той няма да влияе на лявото колело, поне не на предното такова. Чавето, опитах се да схвана какво искаш да кажеш, но не можах. Защо сваляш скоростта само с предно ляво?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар