здравейте, колеги.имам проблем с нагряване на задните джанти, който не е постоянен.получава се само когато времето е по-топло и колата е по-пълна.за първи път го забелязах миналото лято.тръгнах от София и някъде преди Сандански нещо започна да скърца.когато само докосна спирачките, скърцането изчезваше.джантите бяха доста топли.въпреки това стигнах до Гърция.на връщане пак скърцаше но беше поносимо. отидох в сервиз и смених жилата на ръчната.всичко друго си било наред. така карах цяла година и около 20 000 км.сега като се затопли времето започна да подскръцва отново.на 1 май натоварих жената и децата и тръгнахме към Копривщица. след петдесетина км. се почна скърцането.на връщане обаче скърцането премина в пищене.пипането на спирачки не помагаше, но ако карам на зиг заг при накланянето на колата спира да скърца.джантите завряха.едвам се прибрах.ако са заминали лагерите на главините, може ли да грее от тях? ако сменя главини, а грее от друго,ще изхвърли греста и пак ще заминат лагерите.очаквам съвет.благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
защо се напичат задните джанти? Стило 1.6
Collapse
X
-
Накладките гледа ли ги дали са "изпечени" вече? Има вероятност да ти задържат спирачните апарати.Ремонтен комплект,почистване,раздвижване и си като нов.Ако това е проблема.Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
-
Според мен или задържат спирачните апарати или както казваш и ти лагерите. Поправете ме ако греша, но има логика, когато колата е натоварена и съответно и лагерите изпитват по-голямо усилие и греят повече.В общи линии най-добре отхвърли едното от 2те и ще остане другото По-лесно е да провериш дали задържат спирачките, затова аз бих почнал от това.Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Може и от друго да прави проблем запушени спирачни маркучиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
миналото лято ходих в сервиз и смених жилата на ръчната.казаха, че друг проблем няма и спирачките отзад са си наред. аз си мисля, че ако преди това са задържали от жилата, може лагерите да са останали сухи и сега да греят самите лагери.мислите ли, че е възможно?утре отивам в сервиза и ще искам да сменят маркучите, да раздвижат апаратите и да проверят кантара (ако имам).а може ли да е от не добре обезвъздушена спирачна течност. миналото лято сменях тампони на задния мост и тогава са разкачвали тръбичките за да свалят моста.да уточня,че отзад съм с дискови спирачки.FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
Щом си с дискови, смени гумените сегменти на спирачните цилиндри. Опекли са се и не са достатъчно еластични, а еластичността осигурява връщането на буталото. Затова накладките ти трият постоянно в диска и се чува този шум. Като се загреят, още по-лошо се връщат.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
rotdot
Това по-горе е отговорът. Кантар няма стилото има EBD. Двете задни колела надали задържат едновременно, кръговете са по диагонал.
Коментар
-
muns61 написа:Щом си с дискови, смени гумените сегменти на спирачните цилиндри. Опекли са се и не са достатъчно еластични, а еластичността осигурява връщането на буталото. Затова накладките ти трият постоянно в диска и се чува този шум. Като се загреят, още по-лошо се връщат.FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
днес бях в сервиз.смениха ми дискове, накладки и спирачни маркучи.всички гумени маншончета бяха здрави.смазаха водачите и това беше.казаха ми, че лагерите на главините не будят подозрения, като проверката беше само по слух.разчитам на професионализма на момчетата и съм доволен, че не ме набутаха да сменям всичко с ново, както се бях засилил.дисковете и накладките си бяха за смяна отдавна. в неделя ще пътувам София-Благоевград, и ще видя дали сме свършили работа.FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар