Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърцане при каране с ниска скорост и завиване вдясно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скърцане при каране с ниска скорост и завиване вдясно

    Здравейте, колеги. Става въпрос за брава 1.6, когато карам със скорост под 35км/ч се чува едно скърцане, с натисната, без натисната спирачка, все едно и също е. Спирачните апарати са намазани с медна грес, след смяната на накладките. Не знам дали преди това го е имало проблемът, веднага от както е при мен смених накладките и го забелязах, може и да го е имало. Когато карам примерно с 35-40км/ч и въртя волана наляво-надясно (все едно си представете как от Ф1 загряват гумите ), като завия наляво тишина, на дясната вълна скъръъъъъц, съвсем ясно го чувам от ляво, като завия отново наляво - тишина, надясно пак същото и така се появява и изчезва, няма значение дали колата е на скорост или на неутрална. Замисля ме да не е лагера на главината, но пък с други скорости не чувам нищо ненормално. Няма бучене, както си бучи лагер на главина Ако някой е имал подобен проблем да се включва, приемат се и предположения. Колата е гледана от няколко човека по ходовата част, всичко е изрядно, нищо разбито не се забелязва, освен слаба хлабина в лагерите, но за момента ще карат, съвсем малко било. Възможно ли е скърцане да се чува и то на десен завой от ляв лагер, май и в двете посоки го има, но по-забележимо на десен завой Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

    #2
    Аз имах същиq проблем и скърцането изчезна след като смених носачи и биалети. Едно от твете е но не мога да казя със сигурност кое.
    1.6 16V

    Коментар


      #3
      Носачите и една биелета е сменена, другата е ОК. Няма да е от това при мен. Преди и след смяната на носачите разлика не е имало с това.
      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

      Коментар


        #4
        VALIO_RACING написа:
        Носачите и една биелета е сменена, другата е ОК. Няма да е от това при мен. Преди и след смяната на носачите разлика не е имало с това.
        При мене беше така, после почна да хлопа, и се оказа тампон на макферсона
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          jimi69 написа:
          VALIO_RACING написа:
          Носачите и една биелета е сменена, другата е ОК. Няма да е от това при мен. Преди и след смяната на носачите разлика не е имало с това.
          При мене беше така, после почна да хлопа, и се оказа тампон на макферсона
          +1 Провери си тампоните на макферсона,както и лагерите.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Бе, гледали сме ги, няма никакви хлабини, какво значи да се проверят? Визираш лагерите на Макферсона, горе под бомбето ли? До там се стига само, като се разглоби. Тампоните горе, като клатиш колата нямат някакви ненормални или големи хлабини, какво да им гледам точно, че да имам някаква насока? В дясно имам едно кухо потропване при неравности на пътя, ама не било амартисьор, чува се много рядко, давал съм я на майсторчета да я карат, не чуха нищо. Казаха да карам, то ще се увеличи, ама не се увеличава, аз пък и малко карам де
            кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
            кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

            Коментар


              #7
              шарнири , тампони на носачи, тампони на щангата провери ли ги, ако имаш възможност виж ги, ако е тампон на носач, по добре носач, ако нямаш преса, щото искат много пари да ти избият тампоните
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                Абе леко ми се струва, че не четете. Писал съм, че носачите съм ги сменил, как мога да сменя шарнирите само без носачите, подразбира се, че съм сменил носачите, заедно с шарнира и тампоните към тях Точно това едните майсторчета ги зачуди, дали може да е от тампоните на стабилизиращата щанга, но казаха, че много гадно се проверявало това, за момента не виждат да са за смяна, но ако били смачкани отгоре не се виждало, докато не свалят предния мост, или така си мисля, че ми казаха по спомен. Кофти операция било, колко пари е нормално да се плати за такава работа
                кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                Коментар


                  #9
                  точно такава тема исках да пусна и аз, но сега ще ползвам твоята, ако може. аз карам СТИЛО 1.6 3 врати.миналото лято при по-дълъг път чувах скърцане като свирещи накладки.когато съвсем леко пипна спирачките, свиркането изчезваше.освен това джантите отзад се напичаха доста.проблема се появява при по-високи температури и по-пълна кола.реших, че ми задържат задните спирачки и отидох в сервиз.смених жилата на ръчната.друг проблем не беше открит.така измина една година и около 20 000 км.карам предимно сам по около 30 км.в едната посока до работа с не много силно радио, но скърцане не съм чул.ОБАЧЕ на 1 Май отидох със семейството до Копривщица и едвам се прибрахме до София.толкова пищеше, че не се търпеше.пипането на спирачки не помагаше, но забелязах,че ако карам както Ф-1 загряват гумите спира да скърца, когато колата е наклонена.сигурен съм, че лагерите са заминали.въпроса ми е защо се напичат джантите.ако причината е друга и сменя главини, може при напичането пак да изхвърли греста и да съсипя новите лагери.може ли сега да се напича толкова много само от сухи лагери.извинявам се, че ти ползвам темата.при теб джантите напичат ли се. ако е така значи проблема ни е идентичен.
                  FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

                  Коментар


                    #10
                    Не съм проверял това честно казано. Защото си мисля, че е субективно, трябва да пробвам и ще ти пиша дали са с различна температура. Иначе ползвай темата, дано открием проблема, дори и да не е един и същ
                    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                    Коментар


                      #11
                      сега забелязах, че при тебе скърцането е само при ниска скорост.аз съм имал същия проблем и се оказа, че е от шарнира на носача.скърца, защото е сух, но е стегнат и когато го проверяваш не откриваш проблем.при мен скърцаше и когато натискам предницата.със една спринцовка през маншона вкарах малко масло и скърцането изчезна. така карах 3-4 месеца и след това шарнира си се разби и започна да хлопа.ако при тебе не е шарнир, може да е биалетка.намери си спринцовка с по-дебела игла и пробвай.успех.
                      FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

                      Коментар


                        #12
                        Провери си все пак лагера на шенкела, сигурно е тръгнал да си ходи.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Проблемът е решен, свали се лявото колело, след това накладките, изчистиха хубаво леглата на супортите, ушите на накладките намазаха с някава смазка бяла на trw, която е точно за тази работа, скърцането изчезна напълно :D Вече я карам така две седмици, няма нищо, всичко е ОК, гарантирано беше от накладката
                          кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                          кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                          Коментар


                            #14
                            След това проблемът пак се появи и я карах доста време така, смених и накладките, беше временно решение, след 500 км пак се появи същото В крайна сметка истинското решение на проблема се оказа, че свирукането си идва понеже спирачният диск има ръб и като е на ръба, подбутва накладката в гнездото й и тя проскърцва в супорта, всичко друго са измислици, след това яко каране няколкостотин км и никакви проблеми. Скърцало си е от самото начало от диска. Не ми се занимаваше да ходя за дискове, само се свали ръба на този за 15 лв и всичко изчезна
                            кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                            кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                            Коментар


                              #15
                              Аз го имах такова на същата Брава. Най-силно се чуваше на спряла при завъртане на волана в една от посокоите или при ниска скорост в завои. В другата посока нямаше нищо. Оправи се със смяна на външни кормилни накрайници. Това реши всички проблеми с поскръцване през дупки също.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X