Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на вътрешен накрайник на Пунто 1 96г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на вътрешен накрайник на Пунто 1 96г.

    Здравейте,Разбил ми се е единия вътрешен накрайник на рейката и трябва да се смени.Някой знае ли как става развиването на накрайника от към рейката? Има ли някакви зегерки или други средства против развиване или е просто на резба?Също така искам да питам дали номера ще стане без да се налага да свалям рейката или ще трябва да я сваля?Също и видях в каталога на axm-auto.com, че има два вида накрайници.Единия е с вътрешна резба:http://axm-auto.com/index2.php?brand...enkl=1&show=1A другия с външна:http://axm-auto.com/index2.php?brand...1&show=1Кой от двата е за моятаа кола.Колаата е пунто 1 96г 1.1
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    #2
    Не се сваля рейка, желателно е канал, ако не, преди да вигнеш гумата мини през канал и го разхлаби- ако е оригиналния няма процеп за ключ, ако е сменям вероятно има процеп /като на снимките/. Сваля се с водопроводен ключ или клещи чираци. Има разбира се и оригинални ключове, но ме съмнява да ти се купува.После реглаж. В сервиз няма да ти вземат много, а иска инструмент и удобства, аз ако нямам условията- за това нещи бих отишъл на сервиз.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      Не се сваля рейка, желателно е канал, ако не, преди да вигнеш гумата мини през канал и го разхлаби- ако е оригиналния няма процеп за ключ, ако е сменям вероятно има процеп /като на снимките/. Сваля се с водопроводен ключ или клещи чираци. Има разбира се и оригинални ключове, но ме съмнява да ти се купува.После реглаж. В сервиз няма да ти вземат много, а иска инструмент и удобства, аз ако нямам условията- за това нещи бих отишъл на сервиз.
      +1.А за вида на накрайника мисля,че разликата беше до номер шаси,но не съм напълно сигурен.Мога да погледна и да кажа,но чак в понеделник като отида на работа да видя каталога какво ще ми подскаже
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Имам канал ZFA17600002338936 ми е номера на рамата.Ако има хора работещи в магазин или с достъп до каталог или имат някакъв софтуер с който могат да проверят ще съм благодарен ако го направят
        _/''''''''''''''''''''''''\_
        //---------------\\
        [( )== //// ==( )]
        |_|'------------'|_| ....Punto

        Коментар


          #5
          кола

          Като идеш в магазина да си купиш например на Стамболииски 155 и кажеш каква е колата ще ти дадат каквото трябваНа Пунто се различават дали е с хидравлика или не е.http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=27&subcat=76
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Без хидравлика е пунтото. Като завивам новия накрайник трябва ли да намажа резбата с лепило против развъртане?
            _/''''''''''''''''''''''''\_
            //---------------\\
            [( )== //// ==( )]
            |_|'------------'|_| ....Punto

            Коментар


              #7
              MorningEnergy написа:
              Без хидравлика е пунтото. Като завивам новия накрайник трябва ли да намажа резбата с лепило против развъртане?
              не, има контра гайка
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                вътрешния накрайник е добре да се осигури против развиване от рейката.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар

                Working...
                X