Колеги искам да споделя с вас и да почерпя информация също за тоя дразнещ проблем,който ме преследва постоянно.Заглавието казва всичко.Дайте идеи как да го излекувам тоя проблем дълготрайно.И при Уното ме преследваше и сега на Типото се появи отдясно.Иде реч за разбита пластмасова втулка-като хвана с ръка стрежена към накрайника има нереален луфт нагоре надолу.На Уното сменях втулка изкара 1-2 месеца и пак се разтропа и така си и отиде от тоя свят завалийчето.Дайте идеи как се справяте с това,че много изнервя притропването.Някаква по-специална марка ли да търс или ,нещо custom изработка при стругар от някакъв "вълшебен" материал...не знам и аз.Много гъзене и цапане за една тъпотия за 2лв. и след 1000км. същата работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропаща механична рейка
Collapse
X
-
Тефлон, полиамид, графитен тефлон. Ама цената на материала е солена, ако сравняваш с магазинската, дето е около 2,5 - 5 лв.Аз вземам от една фирма прътов материал, мерят го преди, стържа, мерят после и плащам употребеното. Ама това е рядък случай, не искат да продават по-малко от 50 см материал.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Аз не съм ходил на стругар, за да го сменям, но знам един двама добри, които ще ми свършат работата.За материал по-рано говорих с един приятел и той потвърди,че от тефлон ще стане най-добре даже имал хубав материал останал.Надявам се да стигне за 2 кирливи втулки.Проблема беше в магазина като ходих следобед, защото по каталог изскачат 2-3 вида втулки с малки различия и не можах да купя нова за да я изкопира стругаря...явно ще трябва да се свали старата ако излезе въобще цяла, с нея до магазина за нова и после с материала при стругаря.Много тъпа и времеемка работа ще се окаже цялата процедура...На Типото възможна ли е смяната на място без сваляне на рейката?EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Плоиамида е по-подходящ, тефлона е мек. Ама каквото намериш евтино... Тефлоновата може да направиш по-дълга, с по-голяма контактна площ.На място да я смениш - мъка, сваляй, разглоби, почисти и смажи рейката. Свалянето и поставянето не е сложно.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Проблемът се реши с нова втулка от магазина за 65 стотинки.Не беше пластмасова не беше и гумена,но беше доста еластична-можех да я смачкам с ръка,да забия нокът в нея и никаква следа не оставаше след това.Иначе нямаше и помен от това да е имало някога втулка и затова свалихме рейката,за да изчистим парчетата вътре в корпуса.Вече няма тропане Използвахме хубавото време,за да сменим също гарнитурите на картера и отдушника за карт.газове както пълначката на газта,че изтърваше.Сега вече няма загуби на масло и горивоEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Мда и аз в събота влизам за смяна на рейка, десния ми носач повече никага няма да ръждяса вчера със съжаление открих че единия маншон е скъсан и има стабилен теч от рейката.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ново 20.Появи ми се луфт в гребена преди известно време.Много не ме дразнеше лекото претропване до днес,когато на 4-5 пъти се чуха едни глухи удари отляво при различни положения на волана,но повече сякаш в десни завои.Времето е лошо и при първа възможност ще прегледам накрайника и шарнира,но тоя луфт ще го боря.Няма винт за регулиране по какъв начин се извършва-някакви пластини или...? И другия ми въпрос е дали има някакъв модел механична рейка от примерно Темпра,Типо...да речем феслифтово,Браво,Брава и т.н.,които да са с винт,защото тая ако се окаже с пластини най-вероятно ще се наложи и да се сваля от колата и разглобява.Ако е така да сложа такава с винт да си я регулирам на място?!EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар