Колеги дайте малко акъл за вътрешно каре и маншон Тече ми маслото покрай маншона (там където свършва маншона) но незнам цялата полуоска може ли да се измъкне от кутията и да сменя маншона и трябва ли да се сменя и семеринг или нещо такова?
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Ако тече от страна на скоростната кутия, може да минеш само с притягане на скобата на маншона. Ако тече от страна на шенкела, кофти - обикновено се сменя маншона и лагерчето със семеринга или само лагерчето със семеринга. Източва се маслото в скоростите, вади се полуоската, маха се зегерката на вътрешното каре, вади се карето, избива се маншона с лагера, набива се новия маншон с лагер и се сглобява по обратния ред.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар