Здравейте колеги.След един удар с ТИР и разбира се след ремонта мареята ми 2.4 125 тд (ако има значение) започна да хлопа като мина през по голяма дупка сменях окачването с чисто ново но пак си остана така и преди 4 дена тръгнах малко по рязко (леко се чу просвирването на гумите за няма и 1 сек.)И започна да хлопа много жестоко и дразнещо.С колега от форума ни погледнахме и остановихме ,че нещо като цилиндър на лявата полуоската опира в магарето и от там и преди за кратко се е чувало това тропване когато мина през дупка и сега вече постоянно се чува.Причината да опира е ,че се е скъсал единият от 3-те болта на лапата държаща двигателя и сега ще го разпробия и ВЪПРОСА МИ Е има ли значение какъв болт ще сложа на неговото място защото от 3 се държеше на 2 защото на 3-тия е развалена резбата на 2-рият е бил закъсан и рязкото тръгване е било фаталното и от тогава се държи на 1 болт от ляво.Сега ми предстои пътуване до мястото където ще го оправя но то е на 70 км ще е проблем ли скороста от 70-80км и ако се скъса и последният какво може да стане ?Дано сте ме разбрали какво искам да ви кажа и да намерил по бързо и лесно решение на проблема.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли значение какъв болт ще сложа
Collapse
X
-
70 км са много.не можеш да слагаш какъв да е болт-оригиналните са с голяма якост.можеш да кажем временно,но после сложи оригинални.ако се не лъжа на тази стойка се захваща единия тампон на двигателя.също така си мисля че имам такива болтове,но си много далеко.освен това защо не си ги смениш ти а трябва да ходиш на 70 км.смяната е елементарна
Реклама
Collapse
Коментар