Здравейте колеги! Смених единия шарнир и въпроса ми е трябва ли да ходя на реглаж на предницата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на шарнир
Collapse
X
-
Здравей колега!Да, трябва да идеш на реглаж на предницата. Преди време на мен също сменяха шарнирите /заедно с носачите/. Откарах я при едни майстори /пробваха и двата шарнира с щанга/ и ми казаха, че само десния шарнир е за смяна, но тогава реших че е по-наложително да сменя задните амортисъори и шарнира си остана така. След време чух лоши отзиви за тези майстори и реших шарнира да го сменя друг по-доказан майстор. Когато му споменах че само десния е за смяна, неговите думи бяха "Ти няма как да минеш стенд ако смениш само единия". Послушах го и му казах да смени и двата - оказа се, че не само десния, но и левия е бил разбит, макар по-малко.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
-
Аз не виждам причина, ако колата е регулирана добре когато този шарнир е бил здрав, какво променя замяната му с нов, реглаж се налага при смяна на накрайници. slav4o_p и какво правим ако теоретично си скачал в два пъти повече дупки с левия отколкото с десния и той се разбие, а другия е здрав, правим излишен разход с подмяната и на двата :D--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
nedialk00
-
Бая пъти посмених носачи и никога не се е случило носач с носач да си приличат, винаги ми се криви волана след смяна на носач и иска реглаж. Дори само тампон като сменям и после пак бяга реглажа. Затова ако при Палио е с цял носач, то или трябва реглаж, или адски късмет да попаднеш на същия размер носач. На теория не трябва реглаж, но на практика не е така.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Бая пъти посмених носачи и никога не се е случило носач с носач да си приличат, винаги ми се криви волана след смяна на носач и иска реглаж. Дори само тампон като сменям и после пак бяга реглажа. Затова ако при Палио е с цял носач, то или трябва реглаж, или адски късмет да попаднеш на същия размер носач. На теория не трябва реглаж, но на практика не е така.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
Колега, има елементарен начин да разбереш дали има нужда от регулиране на предницата. Като караш по равен път, колата не трябва да дърма на никъде. Като завиваш и отпуснеш волана, той трябва сам да се изправя, не да го връщаш на ръка. Ако имаш отколонения от тези норми, дори да не си сменял нищо, пак е симптом че трябва да се регулира предницата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, има елементарен начин да разбереш дали има нужда от регулиране на предницата. Като караш по равен път, колата не трябва да дърма на никъде. Като завиваш и отпуснеш волана, той трябва сам да се изправя, не да го връщаш на ръка. Ако имаш отколонения от тези норми, дори да не си сменял нищо, пак е симптом че трябва да се регулира предницата.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар