Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на шарнир

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на шарнир

    Здравейте колеги! Смених единия шарнир и въпроса ми е трябва ли да ходя на реглаж на предницата.
    Palio Weekend 1.7 TD

    #2
    Здравей колега!Да, трябва да идеш на реглаж на предницата. Преди време на мен също сменяха шарнирите /заедно с носачите/. Откарах я при едни майстори /пробваха и двата шарнира с щанга/ и ми казаха, че само десния шарнир е за смяна, но тогава реших че е по-наложително да сменя задните амортисъори и шарнира си остана така. След време чух лоши отзиви за тези майстори и реших шарнира да го сменя друг по-доказан майстор. Когато му споменах че само десния е за смяна, неговите думи бяха "Ти няма как да минеш стенд ако смениш само единия". Послушах го и му казах да смени и двата - оказа се, че не само десния, но и левия е бил разбит, макар по-малко.
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    Коментар


      #3
      Аз не виждам причина, ако колата е регулирана добре когато този шарнир е бил здрав, какво променя замяната му с нов, реглаж се налага при смяна на накрайници. slav4o_p и какво правим ако теоретично си скачал в два пъти повече дупки с левия отколкото с десния и той се разбие, а другия е здрав, правим излишен разход с подмяната и на двата :D
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        излъгали са те колега, сменил си един носач напразно

        Коментар


          #5
          Един носач трябва да е много ментак, та геометрията му да не е стандартна и да се налага реглаж. Пък и какво да регулираш, на тези коли се прави само сходимостта, наклона е конструктивно зададен.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Бая пъти посмених носачи и никога не се е случило носач с носач да си приличат, винаги ми се криви волана след смяна на носач и иска реглаж. Дори само тампон като сменям и после пак бяга реглажа. Затова ако при Палио е с цял носач, то или трябва реглаж, или адски късмет да попаднеш на същия размер носач. На теория не трябва реглаж, но на практика не е така.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              Бая пъти посмених носачи и никога не се е случило носач с носач да си приличат, винаги ми се криви волана след смяна на носач и иска реглаж. Дори само тампон като сменям и после пак бяга реглажа. Затова ако при Палио е с цял носач, то или трябва реглаж, или адски късмет да попаднеш на същия размер носач. На теория не трябва реглаж, но на практика не е така.
              Доколкото разбирам ми смениха само шарнира, не носача...
              Palio Weekend 1.7 TD

              Коментар


                #8
                Колега, има елементарен начин да разбереш дали има нужда от регулиране на предницата. Като караш по равен път, колата не трябва да дърма на никъде. Като завиваш и отпуснеш волана, той трябва сам да се изправя, не да го връщаш на ръка. Ако имаш отколонения от тези норми, дори да не си сменял нищо, пак е симптом че трябва да се регулира предницата.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Колега, има елементарен начин да разбереш дали има нужда от регулиране на предницата. Като караш по равен път, колата не трябва да дърма на никъде. Като завиваш и отпуснеш волана, той трябва сам да се изправя, не да го връщаш на ръка. Ако имаш отколонения от тези норми, дори да не си сменял нищо, пак е симптом че трябва да се регулира предницата.
                  Преди година и правих регалаж, защото беше почнала да яде гуми, но нямаше никой от по-горните симптоми. Идеално държеше пътя.
                  Palio Weekend 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    На Палиото се сменя само шарнира не е цял носач и няма смисъл от реглаж.
                    ex. punto elx 1.2i
                    Lancia Libra 1.6

                    Коментар


                      #11
                      на моята и смених носачите и един кормилен накрайник и първите 20-30 км. дърпаше надясно, пък после взе, че се оправи и още си е добре. не бързайте с тия реглажи, имам предвид. знайш ли ги кво ще съсипят, докато се мъчат да си заработят парите!
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        petio4528 написа:
                        На Палиото се сменя само шарнира не е цял носач и няма смисъл от реглаж.
                        Благодаря колега! Това ми се искаше да чуя. :D
                        Palio Weekend 1.7 TD

                        Коментар

                        Working...
                        X