Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да развия външен кормилен накрайник.HELP!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не мога да развия външен кормилен накрайник.HELP!

    Опитвах се да развия контрагайката в продължение на 1 час и не успях.Все едно се е заварила за накрайника.Отначало направих и грешката да държа контра с ключ 11 на шестограма на щангичката.Понапънах и нещо изпука и се усетих ,че трябва контрата да е на самия накрайник,а не на кормилната щанга.Проверих всичко изглежда здраво.Дано да не съм спукал нещо щангата,защото тя направо се огъваше при напъните ми.И още нещо дайте съвет как да излъжа проклетата контргайка!
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    кола

    Аз го нагрях малко и стана
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      нагрей хубаво с горелка, или опръскай с лубрикант за ръжда с вд40 например

      Коментар


        #4
        А тази щангичка,на която се завива накрайника здрава ли е по принцип,сега карам така,ама с риска да се повторя нещо изпука като напъвах с единия ключ на нея ,а другия на кантрагайката.А и още нещо-резбата ми изглажда нормална,да не би пък да бъркам и да е лява.Става въпрос за ляв накрайник(шофьорския) ако има значение.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          И аз съм я сърбал тая попара,но бях близо до сервиз за гърнета и ми го нагряха до червено с оксижен.После с тръбния ключ тръгна почти като по масло.Погледни хубаво накъде върви резбата и накъде трябва да напъваш,защото с тия контри е малко объркващо.Сигурно си напънал още да стягаш и затова е изпукало
          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

          Коментар


            #6
            tipo33 написа:
            А тази щангичка,на която се завива накрайника здрава ли е по принцип,сега карам така,ама с риска да се повторя нещо изпука като напъвах с единия ключ на нея ,а другия на кантрагайката.А и още нещо-резбата ми изглажда нормална,да не би пък да бъркам и да е лява.Става въпрос за ляв накрайник(шофьорския) ако има значение.
            щангичката всущност е вътрешния корм. накрайник, и се върти около оста си, защото е на шарнирно съединение, с две думи можеш да си я връткаш колкото си искаш. резбата е нормална. нагрей го както казват колегите с мини газова горелка, продават ги по железарските магазини. А, най важното е че, тази гайка се олабва ПРЕДИ да извадиш накраиника от шенкела.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              кола

              Да ако знае човек преди това иначе ще се върти оста до безкрайКато е извадена трябва хващане с нещо като тръбен ключ
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                tipo33 написа:
                А тази щангичка,на която се завива накрайника здрава ли е по принцип,сега карам така,ама с риска да се повторя нещо изпука като напъвах с единия ключ на нея ,а другия на кантрагайката.А и още нещо-резбата ми изглажда нормална,да не би пък да бъркам и да е лява.Става въпрос за ляв накрайник(шофьорския) ако има значение.
                Както си е външния накраиник монтиран, отиваш на канал, ако нямаш просто вдигаш колелото и ако имаш рязана звезда директно отвиваш с нея, ако не с отворен ключ развиваш контрата. След това сваляш външния накрайник.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  На моето браво няма контра гайки. Забравили са ги при предишна смяна на накрайниците ? Също не се развиват накрайниците. По-назад има един профил за ключ 10. Държахме там контра с един приятел и яко напъване с тръбен ключ - резултат - счупена 10ка :DНагряване с бензинова лампа ще стане ли ?
                  In JTD I believe, in Nm I trust !

                  Коментар


                    #10
                    Момчета, за развиването на тези накрайници си прави инструмент, Представлява тръба с процеп и от двете страни на процепа се заваряват гайки и се поставя болт който играе ролята на стяга, в другия край на тръбата се пробива дупки в които се поставя върток обикновенно паречна тръба.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Тука, яко се омазаха нещата, шестограми, десятки, тръбни ключове ....Пакумбата по горе най- точно е описал каква е процедурата по развиването на контрагайката.
                      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                      Коментар


                        #12
                        Момчета какви са тия работи за един кормилен накрайник.Егати техниката.Сигурно е с лява резба,ако ли не, го монтира обратно и с малък ВК ключ или клещи с човки празно няма.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Сега да поясня,зорът беше да отвия контрагайката без да увредя самата нея,резбата на щангата и накрайника.Тази гайчица беше като заварена за накрайника и ужасно корозирала.Пръскането с WD 40 не помогна.За момента нямах къде да я нагрея с горелка.Резбата е дясна.Реших проблема като оставих парче памук,напоен с нафта на гайката за една нощ.На другия ден хванах накрайника с тръбен ключ,контрагайката с обикновен 20 и се разви лесно.Благодаря за съветите и от мен един-нафтата прави чудеса с корозирали и неразвиваеми резбови съединения!
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Аз като се мъчих не се сетих какво да правя но ми се е случвало като нагрея нещо и да се развие по лесно и от близката железария си купих накрайник горелка и с газовата бутилка работата стана почти веднага.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...