Опитвах се да развия контрагайката в продължение на 1 час и не успях.Все едно се е заварила за накрайника.Отначало направих и грешката да държа контра с ключ 11 на шестограма на щангичката.Понапънах и нещо изпука и се усетих ,че трябва контрата да е на самия накрайник,а не на кормилната щанга.Проверих всичко изглежда здраво.Дано да не съм спукал нещо щангата,защото тя направо се огъваше при напъните ми.И още нещо дайте съвет как да излъжа проклетата контргайка!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да развия външен кормилен накрайник.HELP!
Collapse
X
-
nedialk00
-
А тази щангичка,на която се завива накрайника здрава ли е по принцип,сега карам така,ама с риска да се повторя нещо изпука като напъвах с единия ключ на нея ,а другия на кантрагайката.А и още нещо-резбата ми изглажда нормална,да не би пък да бъркам и да е лява.Става въпрос за ляв накрайник(шофьорския) ако има значение.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
И аз съм я сърбал тая попара,но бях близо до сервиз за гърнета и ми го нагряха до червено с оксижен.После с тръбния ключ тръгна почти като по масло.Погледни хубаво накъде върви резбата и накъде трябва да напъваш,защото с тия контри е малко объркващо.Сигурно си напънал още да стягаш и затова е изпукалоEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
tipo33 написа:А тази щангичка,на която се завива накрайника здрава ли е по принцип,сега карам така,ама с риска да се повторя нещо изпука като напъвах с единия ключ на нея ,а другия на кантрагайката.А и още нещо-резбата ми изглажда нормална,да не би пък да бъркам и да е лява.Става въпрос за ляв накрайник(шофьорския) ако има значение.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
tipo33 написа:А тази щангичка,на която се завива накрайника здрава ли е по принцип,сега карам така,ама с риска да се повторя нещо изпука като напъвах с единия ключ на нея ,а другия на кантрагайката.А и още нещо-резбата ми изглажда нормална,да не би пък да бъркам и да е лява.Става въпрос за ляв накрайник(шофьорския) ако има значение.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
На моето браво няма контра гайки. Забравили са ги при предишна смяна на накрайниците ? Също не се развиват накрайниците. По-назад има един профил за ключ 10. Държахме там контра с един приятел и яко напъване с тръбен ключ - резултат - счупена 10ка :DНагряване с бензинова лампа ще стане ли ?
Коментар
-
Момчета, за развиването на тези накрайници си прави инструмент, Представлява тръба с процеп и от двете страни на процепа се заваряват гайки и се поставя болт който играе ролята на стяга, в другия край на тръбата се пробива дупки в които се поставя върток обикновенно паречна тръба.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Сега да поясня,зорът беше да отвия контрагайката без да увредя самата нея,резбата на щангата и накрайника.Тази гайчица беше като заварена за накрайника и ужасно корозирала.Пръскането с WD 40 не помогна.За момента нямах къде да я нагрея с горелка.Резбата е дясна.Реших проблема като оставих парче памук,напоен с нафта на гайката за една нощ.На другия ден хванах накрайника с тръбен ключ,контрагайката с обикновен 20 и се разви лесно.Благодаря за съветите и от мен един-нафтата прави чудеса с корозирали и неразвиваеми резбови съединения!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар