Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За смяна ли е носача и кормилния накрайник снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За смяна ли е носача и кормилния накрайник снимки

    По снимките освен скъсаните тампони можете ли да кажете, дали трябва да се смени целия носач, луфт мисля, че няма, най много хлопа по леко неравен път и ми се стува, че идва някаде по отваътре, стабилизираща щанга или незнам За маншона на карето , незнам от кога е скъсано така , някой пат при тръгване се чува леко изпукване на място като въртя волана несе чува нищо, ако се наложи ще сменя цялото дясно каре а на лявото само маншона, защото и той сигурно ще се скъса след време.
    Fiat Bravo TD100

    #2
    С една дебела и дълга отвертка,ама наистина дебела,си провери шарнира първо.Опираш я долу на носача,точно където се закривява след шарнира,а годе на шенкела,където влиза шарнира.Напъваш леко и гледаш дали има някакъв луфт.Понякога е толкова малък,че едва се забелязва при пробата,а шарнирът си тропа по дупките.Ако няма луфт и маншонът на шарнира ти изглежда скъсан или пред скъсване.извади шарнира от шенкела,свали маншона,почисти,глесираи с сложи нов маншон.Това ще ти удължи висота на шарнира.Провери си по побобен начин и тампоните на носачите за повишен луфт,биалетките и т.н.Хвани с ръка кормините щанги и една по една ги проверяваи с двужение във всички посок,дали имат луфт откъм реиката.Ако има,са тръгнали вътрешните накраиници и е възможно да потропва(или поне така съм чел,не ми се е разхлопвала засега и дано не се разхпопва).
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #3
      Mystikal - относно карето - По нацапаното съдя, че или е скъсан одавна или се е скъсал току що. Ако вътре има грес все още, трябва да се провери състоянието на самото каре, като се разглоби. Проверката му се извършва, като при напълно навит волан потегляш бавно и плавно. Това го правиш и на ляво и на дясно. Ако е много разбито ще щрака. Колмилния накрайник за мен е пътник. Но, като свалиш маншона му, ако не е ръждясал го почисти много добре с качествен спрей, след което го налей с масло. Дори може да разтвориш малко грес в масло. Но ако има ръжда хвърляй, за да не се пребиеш някъде. При положение, че няма луфтове разбира се. Същото важи и за шарнира. Лубрикантите трябва да са качествени! За да не го правиш пак!
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        можеби, ще се наложи да се сменя карето, защото щрака леко някой път като тръгвам, доста се разхлопа колата за 2 години по нащи хубави пътища, като я купих си возеше много по добре а несам правил нищо по окачването всичко си беше здраво, но дойде времето няма как.Чакам един майстор да се върне към 22 и ще я огледаме хубаво кое трябва да се смени да мога да поръчам частите от ахм ауто, че са по ефтини, те в Русе мисля нямат магазин затворен е
        Fiat Bravo TD100

        Коментар

        Working...
        X